- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
8.01 dokonałam w sklepie internetowym Breuninger zakupu. Towar okazał sie na mnie za duzy i spakowałam go w oryginalne opakowanie, wszystko dołączyłam i 22.01 zgłosiłam zwrot i wysłałam na podany na stronie adres. 28.01 zwrot zostal zatwierdzony i pomyślnie przetworzony i dostalam maila w tej sprawie. Zwrot środków powinien wpłynąć na konto, ale tak do dziś (14.02 ) się nie stało. Wymienilam maile z Dzialem Obslugi klienta ale te informacje zwrotne to formułki z automatu, który mnie informuje, że potrzebuje jeszcze czasu żeby odnieść się do mojego “pytania”. Ja nie zadaję pytań tylko proszę o zwrot moich pieniędzy do których mam prawo. Firma zobowiązała sie do ich wypłacenia! Bardzo prosze o pomoc w tej sprawie. Na trustpilot okazało się, że takich osób jest więcej i jest to polityka firmy i jej sposób dzialania! Skala tego działania jest porażająca! Nigdy nikt mnie nie [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]w internecie, robie mnósto zakupów a sklep wyglądał na totalnie legit i godny zaufania. Prosze o pomoc [dane usunięte przez moderatora]