2025-02-14 godz: 10:26
Od
avatar-urlM.U.
Publiczna
Zamknięta

Brak zwrotu pieniedzy na konto po przetworzonym pc

8.01 dokonałam w sklepie internetowym Breuninger zakupu. Towar okazał sie na mnie za duzy i spakowałam go w oryginalne opakowanie, wszystko dołączyłam i 22.01 zgłosiłam zwrot i wysłałam na podany na stronie adres. 28.01 zwrot zostal zatwierdzony i pomyślnie przetworzony i dostalam maila w tej sprawie. Zwrot środków powinien wpłynąć na konto, ale tak do dziś (14.02 ) się nie stało. Wymienilam maile z Dzialem Obslugi klienta ale te informacje zwrotne to formułki z automatu, który mnie informuje, że potrzebuje jeszcze czasu żeby odnieść się do mojego “pytania”. Ja nie zadaję pytań tylko proszę o zwrot moich pieniędzy do których mam prawo. Firma zobowiązała sie do ich wypłacenia! Bardzo prosze o pomoc w tej sprawie. Na trustpilot okazało się, że takich osób jest więcej i jest to polityka firmy i jej sposób dzialania! Skala tego działania jest porażająca! Nigdy nikt mnie nie [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]w internecie, robie mnósto zakupów a sklep wyglądał na totalnie legit i godny zaufania. Prosze o pomoc [dane usunięte przez moderatora]


Wiadomości [1]

2025-02-14 godz: 21:27
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]