2025-02-07 godz: 13:16
Od
avatar-urlI.R.
Publiczna
Zamknięta

Brak zwrotu pieniedzy po odeslaniu zamowienia

Zwróciłam zamowienie 91884280 z dnia 04.01.2025 na kwotę 935,10 PLN w caości. Odesłałam przesyłkę 15.01 przez Inpost nr 659700489551317010699309 – doręczona do sprzedawcy dnia 20.01.2025. Do dzis nie otrzymalam zwrotu pieniedzy, na moim koncie sklepu brakl potwierdzenia zwrotu, a jedynie info o zgłoszeniu zwrotu. Wielokrotnie kontaktowalam sie z firma przez e-mail. W odpwoedzi otrzymuje: potrzebujemy wiecej czasu, bez okreslenia ile to ma byc czasu. Telefonow firmy nikt nie odbiera. Wyslalm maila z wezwaniem do zaplaty w którym wyznaczylam ostateczny termin zwrotu pieniedzy na dzien 6.02. Bezskutecznie: brak zwrotu pieniedzy. Oczekuje zwrotu pieniedzy za moje zamowienie


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]