- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Producent Odzieży Anna Koshevaia
Dobra konsumpcyjne
W dniu 29.08.2024 r. odebrałem zamówienie ze sklepu annakoshe.pl . Niestety towar nie spełnił moich oczekiwań, więc jeszcze w tym samym dniu odesłałem go razem z pisemnym wypowiedzeniem umowy, na adres podany w regulaminie sklepu. Paczka została odebrana przez sklep w dniu 02.09.2024 r. Po 30 dniach od otrzymania przez sklep towaru ( tyle czasu zastrzegli sobie w regulaminie) powinienem otrzymać zwrot 445 zł. Niestety sklep nie odpowiada na wiadomości email, a podany numer telefonu na stronie sklepu jest wyłączony. Niestety nie jest to odosobniony przypadek, ponieważ powstała nawet grupa na FB z ludźmi którzy zostali [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]. Oczekuje że Pani[dane usunięte przez moderatora] zwróci mi pieniądze za towar, który oddałem zgodnie z prawem oraz wytycznymi w regulaminie na stronie sklepu annakoshe.pl (czytaj więcej)
Firma po otrzymaniu zamowienia nie dokonała zwrotu pieniędzy dla klienta. (czytaj więcej)
W dniu 28 lipca 2024 zrobiłam zamówienie na 2 sukienki, ponieważ opóźniała się wysyłka, a mi produkt był szybko potrzebny zrezygnowałam z zamówienia- anulowałam zamówienie mailowo, dostałam potwierdzenie mailowe anulacji zamówienie. Na moim profilu na stronie annakoshe.pl widnieje zamówienie przyjęte do realizacji. Upominałam się już mailowo kilka razy o zwrot pieniędzy, jeden raz dostałam informacje, że zwrot w drodze, jednak nie dotarł, ponowiłam prośby o zwrot pieniędzy za zamówienie kilkukrotnie. Minęło od rezygnacji zamówienia prawie 2 miesiące, a ja nie mam gotówki na koncie. Kwota do zwrotu to 845,50 zł. Oczekuję zwrotu sumy za zamówienie. Jeśli minie ponad trzy miesiące, będę wnioskować również o zadość uczynienie i odsetki. (czytaj więcej)