2024-06-27 godz: 13:49
Od
avatar-urlE.W.
Publiczna
Rozwiązana

Zwrot pieniędzy

Zamówienie zostało zwrócone poprzez InPost. 7 czerwca dotarło do sprzedawcy. Do dnia dzisiejszego nie zwrócono mi pieniędzy, chociaż już dawno upłynął ustawowy termin 14 dni. Próbowałam kontaktować się z firmą poprzez maile i formularz kontaktowy kilkukrotnie, zero odzewu. Próbowałam też zadzwonić na infolinię ale tam się nie da dodzwonić(abonent jest niedostępny). Oczekuję od firmy jak najszybszego zwrotu MOICH pieniędzy.


Wiadomości [2]

2024-07-17 godz: 14:02
Od
"PBH" SPÓŁKA AKCYJNA

Dzień dobry, Uprzejmie informujemy, że zleciliśmy zwrot środków za zamówienie. Najmocniej przepraszamy za wydłużony czas oczekiwania. Mamy nadzieję, że zmiany naszego systemu wysyłkowego ulepszą i przyśpieszą proces realizacji zamówień oraz zwrotów. Dziękujemy za cierpliwość. Pozdrawiamy Zespół Quiosque.pl

2024-07-17 godz: 14:02
Od
"PBH" SPÓŁKA AKCYJNA

Dzień dobry, Uprzejmie informujemy, że zleciliśmy zwrot środków za zamówienie. Najmocniej przepraszamy za wydłużony czas oczekiwania. Mamy nadzieję, że zmiany naszego systemu wysyłkowego ulepszą i przyśpieszą proces realizacji zamówień oraz zwrotów. Dziękujemy za cierpliwość. Pozdrawiamy Zespół Quiosque.pl


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]