- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
PGG SKLEP MACIEJ WNĘK
Usługi inne
Usługi telekomunikacyjne
Energia, gaz, woda
Po interwencji na portalu Konsumersi otrzymałem zwrot pieniędzy (1300zł.) za niezrealizowaną i anulowaną przez sprzedawcę umowę internetową. Zgodnie z regulaminem Sprzedawcy w pkt.III ust.14 w przypadku braku możliwości spełnienia świadczenia mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego art. 493-495 w szczególności dotyczy obowiązku niezwłocznego zwrotu świadczenia na rzecz Konsumenta. Interweniowałem, ponieważ w mojej ocenie sprzedawca był [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora](niezrealizowane kilkukrotnie terminy dostawy) oraz brak realizacji zwrotu opłaty.(czytaj więcej)
Przestrzegam wszystkich nie dajcie się nabrać. Zamówienia złożyłam 7 i 9 stycznia po 14 dniach skontaktowałam się z Panem kiedy otrzymam zamówienia, miały być pod koniec stycznia. Pod koniec stycznia zamówień również nie było, Pan powiedział że jest opóźnienie i że ostatecznie zamówienie będzie 3 lutego. Niestety zamówienie nie dotarło, z Panem nie było kontaktu telefonicznego odpisywał tylko na smsy. Nie był w stanie powiedzieć kiedy będzie zamówienie z dnia na dzień przekładał. Napisał, że jestem w gorącej wodzie kąpana i że może anulować zamówienie. Zrobił to samoczynnie. Do dnia dzisiejszego aż znalazłam post, że to [UWAGA! Słowa usunięte przez moderatora]. Prosiłam o natychmiastowy zwrot pieniędzy na co Pan nie przystał. Zaczął wygrażać mi sądem. Sprawa trafia na policję. Ku przestrodze innych nie dajcie się [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]. To nie jest jedyna platforma na której piszą, że to [UWAGA! Słowa usunięte przez moderatora]. Wystarczy wpisać Pana godność [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora].(czytaj więcej)
W dn. 09.04.2024 złożyłem zamówienie na zakup i dostawę 3 t węgla workowanego. Zamówienie opłaciłem przelewając na konto bankowe sklepu kwotę 3900 zł (załącznik nr 1). W tym samym dniu – drogą elektroniczną – otrzymałem Fakturę (FAKTURA 2024-04-09 #FV000098 ) potwierdzającą w/w zakup, numer zamówienia : GFCABWFIB , płatność zaakceptowana, (załącznik nr 2). W dniu 20.04.2024 – drogą elektroniczną - otrzymałem od sprzedającego informację cyt. „Wysyłka w środę najbliższą.”, czyli dnia 24.04.2024. W dniu 23.04.2024 – drogą elektroniczną – otrzymałem od sprzedającego informację cyt. „Dzień dobry, ekogroszek oczekuje na odbiór przez kuriera dziś.” Niestety, w dniu 24.04.2024 spodziewanej dostawy węgla nie otrzymałem, sprzedawca w tym dniu przekazał mi jednak informację, że cyt. „Wysyłka w piątek.”. W piątek , tj. 26.04.2024 sprzedawca nie zrealizował mojego zamówienia. Po wielu bezowocnych próbach telefonicznego skontaktowania się ze sprzedającym poinformowałem go (drogą elektroniczną), że niedotrzymanie kolejnego terminu dostawy będzie skutkowało moją interwencją u Rzecznika Praw Konsumenta. W tym samym dniu – tj. 26.04.2024 - otrzymałem drogą elektroniczną informację, że cyt. . „Zamówienie jest w realizacji i będzie do 3-4 dni roboczych” - a w niespełna 2 godziny później - drogą sms – dostałem informację, że cyt. „ wysyłka w poniedziałek będzie”. W poniedziałek, tj. 29.04.2024 po raz kolejny spodziewanej dostawy zamówionego węgla nie otrzymałem, wówczas - dotychczasowy przebieg realizacji mojego zamówienia skomentowałem na stronie Trustpilot, Ecowegiel Recenzje – nie polecając tego sprzedawcy. W dniu 29.04.2024 otrzymałem od sprzedającego informację: cyt. „Witam, nadmienię, że termin realizacji zamówienia nie minął 14 dniowy roboczych. Zamówienie zostało anulowane i nie będzie realizowane. Proszę o wskazanie numeru konta do zwrotu. Przeciwko Panu zostanie skierowany prywatny akt oskarżenia z powodu negatywnego komentarza, który nie jest prawdą, gdyż termin realizacji nie minął.” Otrzymałem też dokument anulujący moje zamówienie (załącznik nr 3). W dniu 29.04.2024. przekazałem sprzedawcy nr mojego konta bankowego celem dokonania zwrotu przesłanych pieniędzy. Jak dotychczas zwrotu pieniędzy nie otrzymałem pomimo upływu 20 dni roboczych od czasu anulowania przez sprzedającego mojego zamówienia. Nie uzyskałem również od sprzedającego – pomimo licznych próśb – rzetelnej informacji kiedy zwrot pieniędzy zostanie zostanie zrealizowany. Oczekuję zwrotu wpłaconej kwoty 3900 zł. Poinformowałem sprzedającego, że zgłoszę sprawę na Policję w przypadku dalszej zwłoki ze zwrotem wpłaconych pieniędzy. Zał. nr 1. Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski SA www.pkobp.pl tel. 800 302 302 lub +48 (81) 535 60 60*/** * informacje są dostępne po poprawnym zalogowaniu w serwisie telefonicznym ** opłata zgodna z taryfą operatora właściciele: data wydruku: 2024-05-08 g.17:02 Przelew z rachunku Szczegóły transakcji Numer rachunku [dane usunięte przez moderatora] .... Data waluty 2024-04-09 Data operacji 2024-04-09 Opis Rachunek odbiorcy : [dane usunięte przez moderatora] Odbiorca : [UWAGA! Słowa usunięte przez moderatora]Tytuł : PAYMENT FOR ORDER 5208 Typ transakcji Przelew z rachunku Kwota -3900,00 PLN Dokument elektroniczny sporządzony na podstawie art. 7 Ustawy Prawo Bankowe (Dz.U. Nr 140 z 1997 roku, poz. 939 z późniejszymi zmianami). Nie wymaga pieczątki ani podpisu. strona 1/1 pko_trans_details_20240508_170248.pdf Zał. nr 2. Adres dostawy : Numer faktury Data faktury Numer zamówienia Data zamówienia #FV000098 2024-04-09 GFCABWFIB 2024-04-09 Indeks Produkt Stawk a poda tku Cena jedn. (netto) Ilość Razem (netto) KARLIK EKOGROSZEK Paleta 1000 kg (50 worków x 20 kg) 23 % 1 056,91 zł 3 3 170,73 zł Ogółem VAT Stawka podatku Cena podst awowa Razem VAT Produkty 23.000 % 3 170,73 zł 729,27 zł Razem produkty 3 170,73 zł Koszty wysyłki Darmowa dostawa Suma (netto) 3 170,73 zł Razem VAT 729,27 zł Razem 3 900,00 zł Metoda płatności Montonio 3 900,00 zł Przewoźnik Kurier Zał. nr 3. Witaj B. Z. Numer zamówienia GFCABWFIB - Zamówienie anulowane Twoje zamówienie o numerze GFCABWFIB z EcoWegiel zostało anulowane przez pracownika. Przejdź do swojego konta klienta, aby dowiedzieć się więcej na ten temat. Jeśli posiadasz konto gościa, możesz śledzić swoje zamówienie na stronie Śledzenie Zamówienia w naszym sklepie. EcoWegiel Powered by PrestaShop(czytaj więcej)
Za węgiel zapłaciłem 13 marca węgla nie otrzymałem poprosiłem o zwrot pieniędzy do chwili obecnej tz do 21-05 2024 nie otrzymałam zwrotu pieniędzy za każdym razem gdy pytam o zwrot chcą nr zamówienia i że zwrot jest w realizacji tak w kółko, wygląda na to że sprzedający [UWAGA! Słowa usunięte przez moderatora] czy mam z tą sprawą iść na policję i zgłosić [UWAGA! Słowa usunięte przez moderatora] . już raz zgłaszałem tą sprawę ale nic się nie zmieniło (czytaj więcej)
ZAMÓWIŁEM EKOGROSZEK KTÓRY MIAŁ BYĆ WYSŁANY PO 23.03 DZIŚ JEST JUŻ 16.04 A WĘGLA NIE MA NA PYTANIA SPRZEDAJĄCY CO CHWILA ODPOWIADA CO INNEGO OSTATECZNY TERMIN DOSTAWY MIAŁ BYĆ DZIŚ (czytaj więcej)
[UWAGA! Słowa usunięte przez moderatora] na olx sprzedawal ekogroszek ,po kontakcie z nim telefonicznym ustaliliśmy szczegóły wysyłki i zamówienia ekogroszku która miała odbyć się w ciągu 7-8dni ,nie przyjmował płatności za pobraniem tylko z góry opłacenie wystawionej na meila profaktury.Zaplacilam profakture dni.22.01.2023na kwotę 2700 zll i tu zaczął się problem ogłoszenie zniknęło ,ta po 10dniach ekogroszku dalej nie było,. [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] odbierał telefon i mówił że jest opóźnienie i do końca tyg na pewno będzie minęło ,minęły kolejne dni a towaru brak ,jak napisałam mu że zgłoszę sprawę na policję to napisał żebym złożyła rezygnację,więc dni 12lutego złożyłam pisemne wypowiedzenie umowy i przedsadowym wezwanie do zapłaty z ręcznym podpisem.. [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] odpisał mi że zwrot jest w trakcie realizacji ,16lutego napisałam kiedy mogę się spodziewać zwrotu to odpisał że do końca tyg ,niestety minął kolejny tydzień i pieniędzy dalej nie ma na koncie, w internecie udało mi się znaleźć informacje że jest on . [UWAGA! Słowa usunięte przez moderatora] ,chciałabym odzyskać pieniądze i zgłosić sprawę na policję żeby się nim zajęli aby skończył . [UWAGA! Słowa usunięte przez moderatora] ,widzę na waszej stronie też jest na niego donos w sprawie ekogroszku ale ma inny e-mail podany bok@pggsklep.com natomiast NIP firmy jest taki sam jak ten na mojej fakturze ,w ten sam sposób . [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]kogoś ,proszę coś z tym zrobic(czytaj więcej)