- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
[UWAGA! Słowa usunięte przez moderatora] na olx sprzedawal ekogroszek ,po kontakcie z nim telefonicznym ustaliliśmy szczegóły wysyłki i zamówienia ekogroszku która miała odbyć się w ciągu 7-8dni ,nie przyjmował płatności za pobraniem tylko z góry opłacenie wystawionej na meila profaktury.Zaplacilam profakture dni.22.01.2023na kwotę 2700 zll i tu zaczął się problem ogłoszenie zniknęło ,ta po 10dniach ekogroszku dalej nie było,. [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] odbierał telefon i mówił że jest opóźnienie i do końca tyg na pewno będzie minęło ,minęły kolejne dni a towaru brak ,jak napisałam mu że zgłoszę sprawę na policję to napisał żebym złożyła rezygnację,więc dni 12lutego złożyłam pisemne wypowiedzenie umowy i przedsadowym wezwanie do zapłaty z ręcznym podpisem.. [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] odpisał mi że zwrot jest w trakcie realizacji ,16lutego napisałam kiedy mogę się spodziewać zwrotu to odpisał że do końca tyg ,niestety minął kolejny tydzień i pieniędzy dalej nie ma na koncie, w internecie udało mi się znaleźć informacje że jest on . [UWAGA! Słowa usunięte przez moderatora] ,chciałabym odzyskać pieniądze i zgłosić sprawę na policję żeby się nim zajęli aby skończył . [UWAGA! Słowa usunięte przez moderatora] ,widzę na waszej stronie też jest na niego donos w sprawie ekogroszku ale ma inny e-mail podany bok@pggsklep.com natomiast NIP firmy jest taki sam jak ten na mojej fakturze ,w ten sam sposób . [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]kogoś ,proszę coś z tym zrobic