2024-03-02 godz: 13:17
Od
avatar-urlT.K.
Publiczna
Rozwiązana

Brak ekogroszku,brak zwrotu pieniazkow

[UWAGA! Słowa usunięte przez moderatora] na olx sprzedawal ekogroszek ,po kontakcie z nim telefonicznym ustaliliśmy szczegóły wysyłki i zamówienia ekogroszku która miała odbyć się w ciągu 7-8dni ,nie przyjmował płatności za pobraniem tylko z góry opłacenie wystawionej na meila profaktury.Zaplacilam profakture dni.22.01.2023na kwotę 2700 zll i tu zaczął się problem ogłoszenie zniknęło ,ta po 10dniach ekogroszku dalej nie było,. [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] odbierał telefon i mówił że jest opóźnienie i do końca tyg na pewno będzie minęło ,minęły kolejne dni a towaru brak ,jak napisałam mu że zgłoszę sprawę na policję to napisał żebym złożyła rezygnację,więc dni 12lutego złożyłam pisemne wypowiedzenie umowy i przedsadowym wezwanie do zapłaty z ręcznym podpisem.. [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] odpisał mi że zwrot jest w trakcie realizacji ,16lutego napisałam kiedy mogę się spodziewać zwrotu to odpisał że do końca tyg ,niestety minął kolejny tydzień i pieniędzy dalej nie ma na koncie, w internecie udało mi się znaleźć informacje że jest on . [UWAGA! Słowa usunięte przez moderatora] ,chciałabym odzyskać pieniądze i zgłosić sprawę na policję żeby się nim zajęli aby skończył . [UWAGA! Słowa usunięte przez moderatora] ,widzę na waszej stronie też jest na niego donos w sprawie ekogroszku ale ma inny e-mail podany bok@pggsklep.com natomiast NIP firmy jest taki sam jak ten na mojej fakturze ,w ten sam sposób . [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]kogoś ,proszę coś z tym zrobic


Wiadomości [2]

2024-03-02 godz: 22:09
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.

2024-04-22 godz: 13:15
Od
PGG SKLEP MACIEJ WNĘK

Proszę o usunięcie wpisu w ciągu 24 godzin. Po tym czasie przeciwko Pani zostanie złożony prywatny akt oskarżenia w związku z art 212 kk Z poważaniem [UWAGA! Słowa usunięte przez moderatora]


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]