PGG SKLEP MACIEJ WNĘK

Energia, gaz, woda

PGG SKLEP MACIEJ WNĘK

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
2024-06-17 godz: 14:03
Od
avatar-urlP.M.
Publiczna
Zamknięta

Brak towaru, brak zwrotu pieniędzy

W dniu 16.03.2024 został zamówiony towar o wartości 2600,00 zł, niestety pomimo zapytania nie mogliśmy zapłacić za towar za pobraniem, więc zamówienie zostało opłacone z góru. Pomimo wielokrotnych prób kontaktu byliśmy przekonywani, że towar jest pakowany , oczekują na kuriera itp. Towar do dnia dzisiejszego (17.06.2024r. ) nie został dostarczony. Pismo z odstąpieniem od umowy zostało wysłane 13.05.2024r. Oczekujemy natychmiastowej wpłaty zwrotu pieniędzy za niedostarczony towar. (czytaj więcej)

2024-06-11 godz: 05:08
Od
avatar-urlB.C.
Publiczna
Zamknięta

Nieuczciwa praktyka

W dn. 13.04.2024 złożyłem zamówienie na zakup i dostawę 3 t węgla workowanego. Zamówienie opłaciłem przelewając na konto bankowe sklepu kwotę 3900 zł W tym samym dniu – drogą elektroniczną – otrzymałem Fakturę (FAKTURA 2024-04-09 #FV000056 ) potwierdzającą w/w zakup, numer zamówienia : UEUFTTNXG płatność zaakceptowana, . . Po wielu bezowocnych próbach telefonicznego kontaktu drogą sms – dostałem informację, że cyt. „ wysyłka w poniedziałek będzie”. W poniedziałek, tj. 29.04.2024 po raz kolejny spodziewanej dostawy zamówionego węgla nie otrzymałem(czytaj więcej)

2024-06-04 godz: 11:32
Od
avatar-urlB.Z.
Publiczna
Rozwiązana

Brak zwrotu pieniędzy po anulowaniu zamówienia

W dn. 09.04.2024 złożyłem zamówienie na zakup i dostawę 3 t węgla workowanego. Zamówienie opłaciłem przelewając na konto bankowe sklepu kwotę 3900 zł (załącznik nr 1). W tym samym dniu – drogą elektroniczną – otrzymałem Fakturę (FAKTURA 2024-04-09 #FV000098 ) potwierdzającą w/w zakup, numer zamówienia : GFCABWFIB , płatność zaakceptowana, (załącznik nr 2). W dniu 20.04.2024 – drogą elektroniczną - otrzymałem od sprzedającego informację cyt. „Wysyłka w środę najbliższą.”, czyli dnia 24.04.2024. W dniu 23.04.2024 – drogą elektroniczną – otrzymałem od sprzedającego informację cyt. „Dzień dobry, ekogroszek oczekuje na odbiór przez kuriera dziś.” Niestety, w dniu 24.04.2024 spodziewanej dostawy węgla nie otrzymałem, sprzedawca w tym dniu przekazał mi jednak informację, że cyt. „Wysyłka w piątek.”. W piątek , tj. 26.04.2024 sprzedawca nie zrealizował mojego zamówienia. Po wielu bezowocnych próbach telefonicznego skontaktowania się ze sprzedającym poinformowałem go (drogą elektroniczną), że niedotrzymanie kolejnego terminu dostawy będzie skutkowało moją interwencją u Rzecznika Praw Konsumenta. W tym samym dniu – tj. 26.04.2024 - otrzymałem drogą elektroniczną informację, że cyt. . „Zamówienie jest w realizacji i będzie do 3-4 dni roboczych” - a w niespełna 2 godziny później - drogą sms – dostałem informację, że cyt. „ wysyłka w poniedziałek będzie”. W poniedziałek, tj. 29.04.2024 po raz kolejny spodziewanej dostawy zamówionego węgla nie otrzymałem, wówczas - dotychczasowy przebieg realizacji mojego zamówienia skomentowałem na stronie Trustpilot, Ecowegiel Recenzje – nie polecając tego sprzedawcy. W dniu 29.04.2024 otrzymałem od sprzedającego informację: cyt. „Witam, nadmienię, że termin realizacji zamówienia nie minął 14 dniowy roboczych. Zamówienie zostało anulowane i nie będzie realizowane. Proszę o wskazanie numeru konta do zwrotu. Przeciwko Panu zostanie skierowany prywatny akt oskarżenia z powodu negatywnego komentarza, który nie jest prawdą, gdyż termin realizacji nie minął.” Otrzymałem też dokument anulujący moje zamówienie (załącznik nr 3). W dniu 29.04.2024. przekazałem sprzedawcy nr mojego konta bankowego celem dokonania zwrotu przesłanych pieniędzy. Jak dotychczas zwrotu pieniędzy nie otrzymałem pomimo upływu 20 dni roboczych od czasu anulowania przez sprzedającego mojego zamówienia. Nie uzyskałem również od sprzedającego – pomimo licznych próśb – rzetelnej informacji kiedy zwrot pieniędzy zostanie zostanie zrealizowany. Oczekuję zwrotu wpłaconej kwoty 3900 zł. Poinformowałem sprzedającego, że zgłoszę sprawę na Policję w przypadku dalszej zwłoki ze zwrotem wpłaconych pieniędzy. Zał. nr 1. Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski SA www.pkobp.pl tel. 800 302 302 lub +48 (81) 535 60 60*/** * informacje są dostępne po poprawnym zalogowaniu w serwisie telefonicznym ** opłata zgodna z taryfą operatora właściciele: data wydruku: 2024-05-08 g.17:02 Przelew z rachunku Szczegóły transakcji Numer rachunku [dane usunięte przez moderatora] .... Data waluty 2024-04-09 Data operacji 2024-04-09 Opis Rachunek odbiorcy : [dane usunięte przez moderatora] Odbiorca : MACIEJ WNEK Tytuł : PAYMENT FOR ORDER 5208 Typ transakcji Przelew z rachunku Kwota -3900,00 PLN Dokument elektroniczny sporządzony na podstawie art. 7 Ustawy Prawo Bankowe (Dz.U. Nr 140 z 1997 roku, poz. 939 z późniejszymi zmianami). Nie wymaga pieczątki ani podpisu. strona 1/1 pko_trans_details_20240508_170248.pdf Zał. nr 2. Adres dostawy : Numer faktury Data faktury Numer zamówienia Data zamówienia #FV000098 2024-04-09 GFCABWFIB 2024-04-09 Indeks Produkt Stawk a poda tku Cena jedn. (netto) Ilość Razem (netto) KARLIK EKOGROSZEK Paleta 1000 kg (50 worków x 20 kg) 23 % 1 056,91 zł 3 3 170,73 zł Ogółem VAT Stawka podatku Cena podst awowa Razem VAT Produkty 23.000 % 3 170,73 zł 729,27 zł Razem produkty 3 170,73 zł Koszty wysyłki Darmowa dostawa Suma (netto) 3 170,73 zł Razem VAT 729,27 zł Razem 3 900,00 zł Metoda płatności Montonio 3 900,00 zł Przewoźnik Kurier Zał. nr 3. Witaj B. Z. Numer zamówienia GFCABWFIB - Zamówienie anulowane Twoje zamówienie o numerze GFCABWFIB z EcoWegiel zostało anulowane przez pracownika. Przejdź do swojego konta klienta, aby dowiedzieć się więcej na ten temat. Jeśli posiadasz konto gościa, możesz śledzić swoje zamówienie na stronie Śledzenie Zamówienia w naszym sklepie. EcoWegiel Powered by PrestaShop(czytaj więcej)

2024-05-31 godz: 17:08
Od
avatar-urlE.N.
Publiczna
Zamknięta

Oszustwo i wyłudzenie

Około miesiąca temu zamówiłam paliwo do pieca za kwotę 4 tys złotych. Powinno przyjść w przeciągu 14 dni, ale nie przyszło. Po skontaktowaniu się ze sprzedawcą z innego numeru (z mojego nie odbierał), zapewnił, że będzie w przeciągu 3 dni. Dalej nie przyszło. Nie odbiera, nie odpisuje, nie odpowiada na e-mail. Paliwo zostało zapłacone z góry. (czytaj więcej)