- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
PC FFORCE
Dobra konsumpcyjne
Usługi inne
Dnia 20 maja 2024 roku dokonałem zakupu w sklepie pcforce.pl. Zamówienie nr 6083. Pcforce.pl Anna Grzonka 62-800 Kalisz, ul. Gościnna 3, NIP 618 192 94 34, REGON 302 731 767 3 czerwca wysłałem zapytanie, gdzie jest zamówienie. Zwodzono mnie na mailu do 20 czerwca, że towar już zaraz będzie, że towar jest rozpakowywany. Ostatniego maila otrzymałem 20 czerwca. Dalej brak żadnej odpowiedzi mimo dalszych moich maili i odstąpienia od umowy. Zażądałem zwrotu pieniędzy, brak jakiegokolwiek odzewu. Czekam tak od ponad pół roku na zwrot moich środków, bo towaru dalej nie dostałem.(czytaj więcej)
Zgłoszenie [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] – zamówienie nr 6296 13 listopada 2024 roku złożyłem zamówienie nr 6296 na łączną kwotę 92,85 zł, które zostało opłacone przelewem natychmiastowym przez Santander Bank ([UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]używają tego samego banku). Szczegóły zamówienia: Przedmiot: WAEK-2751 | EK Water Blocks EK-Nucleus AIO Replacement Cover - Black Eclypse Cena: 70,85 zł (1 szt.) Koszt wysyłki: 22,00 zł Kwota została zaksięgowana natychmiast, jednak do dziś (29 listopada 2024 r., mamy godz. 21:55) nie otrzymałem zamówionego towaru ani zwrotu pieniędzy, a kontakt ze sprzedawcą się urwał. Otrzymana korespondencja: Jedyna odpowiedź od sprzedawcy przyszła 19 listopada, informując, że przesyłka zostanie nadana 21 listopada, a doręczenie miało nastąpić 22 listopada. Moje działania: 22 listopada, wysłałem maila o godzinie 17:18 (czyli po zamknięciu rzekomej działowości - w piątki ,,pracują" niby do 14) poinformowałem sprzedawcę o rezygnacji z zakupu i zażądałem zwrotu pieniędzy, określając termin maksymalnie do 29 listopada 2024 roku. W wiadomości zaznaczyłem, że w razie braku zwrotu zgłoszę sprawę do banku oraz UOKiK. Powodem rezygnacji było niedotrzymanie terminu i brak kontaktu. Podkreślam, że do chwili obecnej nie otrzymałem odpowiedzi ani zwrotu środków. [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]całkowicie zaniechali kontaktu. Oczekuję zwrotu 92,85 zł. Proszę o podjęcie stosownych działań.(czytaj więcej)
W dniu 12.08.2024 odstąpiłem od umowy sprzedaży zamówienia nr 6184 i 6185 na łączną kwotę 2 532,59 zł opłaconego przez internet w dniu 11.08.2024. W tym samym dniu otrzymałem e-mail z aktualizacją statusu zamówienia - "Aktualny status to: Odstąpienie od umowy - proces zwrotu środków" W dniu 21.08.2024 zwróciłem się z pytaniem w jakim terminie otrzymam zwrot środków, otrzymałem indormację, że sprawa powinna być zamknięta w poniedziałek lub ostatecznie we wtorek czyli po terminie 14 dni od mojego odstąpienia od umowy sprzedaży o czym informowałem w odpowiedzi, każdego kolejnego dnia do dziś dostaję absurdalne tłumaczenia o dalszej zwłoce zwrotu moich środków przez opieszałość księgowości owej firmy. Załączę dla przykładu dwie ostatnie wiadomości: Z dnia 28.08.2024: "Witam serdecznie W nawiąsniu do tematu przelewu, ten został zlecony Payu. Jeżeli w dniu dzisiejszym nie otrzyma Pan zwrotu, to przelew zostanie wykonany manualnie przez księgowość i zostanie podesłane potwierdzenie przelewu do Pana." oraz z dnia 29.08.2024: "Witam serdecznie W temacie zwrotu już weryfikujemy sprawę z PayU, i jeżeli nie wykonali przelewu to księgowośc dokona zlecenie w dniu dzisiejszym w sposób standardowy." Nie udało mi się ani razu dodzwonić pod podany nr telefonu: 725 388 444 w obwieszczonych godzinach pracy infolinii tj. PON.-CZW.: 10:00-18:00 PIĄTEK .: 10:00-16:00 Domniemuje, że infolinia tej firmy to raczej fikcja mimo, sygnału w słuchawce, podobnie jak umieszczona infografika w stopce strony o rzekomo "RZETELNEJ FIRMIE", po weryfikacji nr NIP tej firmy w owym programie jest nastepująca informacja: "Jest uczestnikiem programu Rzetelna Firma, jednak obecnie nie spełnia warunków programu." (czytaj więcej)
Towar zakupiony 22 lipca 2024 nie został wysłany. Pomimo wcześniejszej informacji mailowej z dnia 29 lipca 2024 od obsługi klienta że "Witam serdecznie W nawiązaniu do zamówienia (nr zamówienia), w środę/czwartek zamówienie powinno być już u Pana." Po tej wiadomości e-mail telefonu nie odbierają, na e-mail nie odpisują. Wysłane odstąpienie od umowy z winy sprzedawcy z żądaniem zwrotu pieniędzy za niedostarczony towar z 9 sierpnia 2024 do dziś (tj. 20.08.2024) nie zostało odebrane z poczty. Oszukują klientów na pieniądze po czym kontakt się urywa. Jeżeli kontakt z tą firmą dalej będzie wyglądał w ten sposób zostaną podjęte ostrzejsze środki prawne (tj. rzecznik handlowy, inspektorat inspekcji handlowej, policja, rejestr dłużników) (czytaj więcej)
Zamówiłem Towar w sklepie pcforce.pl , opłaciłem, dostałem fakture potwierdzenie płatności i od tego momentu ani towaru ani nikt ode mnie tam nie odbiera telefonu, na emaile również nikt nie odpisał. Wysłałem przedsądowe wezwanie do zapłaty mailem jak i pocztą za potwierdzeniem. Zostaje mi tylko zgłoszenie do sądu. Oczekuję zwrotu pieniędzy jak i poniesionych kosztów dodatkowych tj list polecony do nich i koszty z tym związane.(czytaj więcej)
Dzień dobry, po bardzo długim czasie zamówienie zostało do tej pory niezrealizowane. Dnia 22.05.2024 poprosiłem o anulowanie zamówienia oraz zwrot środków na konto. Przy próbie kontaktu i wyjaśnienia firma w każdym mailu co przypomnienie twierdzi, że pieniądze będą, za tydzień, jutro, max 2 dni. Zostało wysłane wezwanie do zapłaty. Oczekuje zwrotu pieniędzy na konto z tytułu anulowania zamówienia. (czytaj więcej)
W dniu 10.04.2024 anulowałem dwa zamówienia Zamówienie nr 5983, Zamówienie nr 5982, na łączną kwotę 659,67 zł w powyższym sklepie. Początkowo udało mi się nawiązać kontakt ze sklepem za pośrednictwem poczty e-mail wskazanej na stronie sklepu. Następnie kontakt ze sklepem całkowicie się urwał - sklep nie odpisuje na moje liczne maile, nie odbiera również ode mnie telefonu, o dowolnej porze dnia. Na ten moment mija czwarty tydzień od kiedy złożyłem i anulowałem zamówienie, zwrotu pieniędzy brak, informacji na temat zamówienia również. Możliwość kontaktu przeze mnie ze sklepem praktycznie nie istnieje - moim zdaniem jestem unikany przez pracowników sklepu (mój adres e-mail oraz nr telefonu). Z opinii zawartych w Internecie w mojej ocenie, osób, które były lub są w podobnej sytuacji jest więcej. Nigdy nie udało mi się dodzwonić do sklepu na podany nr telefonu: 725 388 444 w obwieszczonych godzinach pracy infolinii tj. PON.-CZW.: 10:00-18:00 PIĄTEK .: 10:00-16:00 Te pory pracy infolinii są w mojej ocenie fikcyjne. (czytaj więcej)