PC FFORCE

Dobra konsumpcyjne

Usługi inne

PC FFORCE

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
2024-08-29 godz: 17:09
Od
avatar-urlP.K.
Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu pieniędzy po 14 dniach od odstąpienia

W dniu 12.08.2024 odstąpiłem od umowy sprzedaży zamówienia nr 6184 i 6185 na łączną kwotę 2 532,59 zł opłaconego przez internet w dniu 11.08.2024. W tym samym dniu otrzymałem e-mail z aktualizacją statusu zamówienia - "Aktualny status to: Odstąpienie od umowy - proces zwrotu środków" W dniu 21.08.2024 zwróciłem się z pytaniem w jakim terminie otrzymam zwrot środków, otrzymałem indormację, że sprawa powinna być zamknięta w poniedziałek lub ostatecznie we wtorek czyli po terminie 14 dni od mojego odstąpienia od umowy sprzedaży o czym informowałem w odpowiedzi, każdego kolejnego dnia do dziś dostaję absurdalne tłumaczenia o dalszej zwłoce zwrotu moich środków przez opieszałość księgowości owej firmy. Załączę dla przykładu dwie ostatnie wiadomości: Z dnia 28.08.2024: "Witam serdecznie W nawiąsniu do tematu przelewu, ten został zlecony Payu. Jeżeli w dniu dzisiejszym nie otrzyma Pan zwrotu, to przelew zostanie wykonany manualnie przez księgowość i zostanie podesłane potwierdzenie przelewu do Pana." oraz z dnia 29.08.2024: "Witam serdecznie W temacie zwrotu już weryfikujemy sprawę z PayU, i jeżeli nie wykonali przelewu to księgowośc dokona zlecenie w dniu dzisiejszym w sposób standardowy." Nie udało mi się ani razu dodzwonić pod podany nr telefonu: 725 388 444 w obwieszczonych godzinach pracy infolinii tj. PON.-CZW.: 10:00-18:00 PIĄTEK .: 10:00-16:00 Domniemuje, że infolinia tej firmy to raczej fikcja mimo, sygnału w słuchawce, podobnie jak umieszczona infografika w stopce strony o rzekomo "RZETELNEJ FIRMIE", po weryfikacji nr NIP tej firmy w owym programie jest nastepująca informacja: "Jest uczestnikiem programu Rzetelna Firma, jednak obecnie nie spełnia warunków programu." (czytaj więcej)

2024-08-20 godz: 14:51
Od
avatar-urlJ.C.
Publiczna
Otwarta

Możliwe popełnienie wykroczenia

Towar zakupiony 22 lipca 2024 nie został wysłany. Pomimo wcześniejszej informacji mailowej z dnia 29 lipca 2024 od obsługi klienta że "Witam serdecznie W nawiązaniu do zamówienia (nr zamówienia), w środę/czwartek zamówienie powinno być już u Pana." Po tej wiadomości e-mail telefonu nie odbierają, na e-mail nie odpisują. Wysłane odstąpienie od umowy z winy sprzedawcy z żądaniem zwrotu pieniędzy za niedostarczony towar z 9 sierpnia 2024 do dziś (tj. 20.08.2024) nie zostało odebrane z poczty. Oszukują klientów na pieniądze po czym kontakt się urywa. Jeżeli kontakt z tą firmą dalej będzie wyglądał w ten sposób zostaną podjęte ostrzejsze środki prawne (tj. rzecznik handlowy, inspektorat inspekcji handlowej, policja, rejestr dłużników) (czytaj więcej)

2024-06-12 godz: 15:56
Od
avatar-urlR.K.
Publiczna
Zamknięta

Towar zapłacony Brak kontaktu i Towaru

Zamówiłem Towar w sklepie pcforce.pl , opłaciłem, dostałem fakture potwierdzenie płatności i od tego momentu ani towaru ani nikt ode mnie tam nie odbiera telefonu, na emaile również nikt nie odpisał. Wysłałem przedsądowe wezwanie do zapłaty mailem jak i pocztą za potwierdzeniem. Zostaje mi tylko zgłoszenie do sądu. Oczekuję zwrotu pieniędzy jak i poniesionych kosztów dodatkowych tj list polecony do nich i koszty z tym związane.(czytaj więcej)

2024-06-07 godz: 07:44
Od
avatar-urlD.H.
Publiczna
Zamknięta

Brak zwrotu

Dzień dobry, po bardzo długim czasie zamówienie zostało do tej pory niezrealizowane. Dnia 22.05.2024 poprosiłem o anulowanie zamówienia oraz zwrot środków na konto. Przy próbie kontaktu i wyjaśnienia firma w każdym mailu co przypomnienie twierdzi, że pieniądze będą, za tydzień, jutro, max 2 dni. Zostało wysłane wezwanie do zapłaty. Oczekuje zwrotu pieniędzy na konto z tytułu anulowania zamówienia. (czytaj więcej)

2024-04-08 godz: 15:50
Od
avatar-urlI.F.
Publiczna
Rozwiązana

Zawiadomienie o możliwości popełnieniu wykroczenia

W dniu 10.04.2024 anulowałem dwa zamówienia Zamówienie nr 5983, Zamówienie nr 5982, na łączną kwotę 659,67 zł w powyższym sklepie. Początkowo udało mi się nawiązać kontakt ze sklepem za pośrednictwem poczty e-mail wskazanej na stronie sklepu. Następnie kontakt ze sklepem całkowicie się urwał - sklep nie odpisuje na moje liczne maile, nie odbiera również ode mnie telefonu, o dowolnej porze dnia. Na ten moment mija czwarty tydzień od kiedy złożyłem i anulowałem zamówienie, zwrotu pieniędzy brak, informacji na temat zamówienia również. Możliwość kontaktu przeze mnie ze sklepem praktycznie nie istnieje - moim zdaniem jestem unikany przez pracowników sklepu (mój adres e-mail oraz nr telefonu). Z opinii zawartych w Internecie w mojej ocenie, osób, które były lub są w podobnej sytuacji jest więcej. Nigdy nie udało mi się dodzwonić do sklepu na podany nr telefonu: 725 388 444 w obwieszczonych godzinach pracy infolinii tj. PON.-CZW.: 10:00-18:00 PIĄTEK .: 10:00-16:00 Te pory pracy infolinii są w mojej ocenie fikcyjne. (czytaj więcej)