2024-08-29 godz: 17:09
Od
avatar-urlP.K.
Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu pieniędzy po 14 dniach od odstąpienia

W dniu 12.08.2024 odstąpiłem od umowy sprzedaży zamówienia nr 6184 i 6185 na łączną kwotę 2 532,59 zł opłaconego przez internet w dniu 11.08.2024. W tym samym dniu otrzymałem e-mail z aktualizacją statusu zamówienia - "Aktualny status to: Odstąpienie od umowy - proces zwrotu środków" W dniu 21.08.2024 zwróciłem się z pytaniem w jakim terminie otrzymam zwrot środków, otrzymałem indormację, że sprawa powinna być zamknięta w poniedziałek lub ostatecznie we wtorek czyli po terminie 14 dni od mojego odstąpienia od umowy sprzedaży o czym informowałem w odpowiedzi, każdego kolejnego dnia do dziś dostaję absurdalne tłumaczenia o dalszej zwłoce zwrotu moich środków przez opieszałość księgowości owej firmy. Załączę dla przykładu dwie ostatnie wiadomości: Z dnia 28.08.2024: "Witam serdecznie W nawiąsniu do tematu przelewu, ten został zlecony Payu. Jeżeli w dniu dzisiejszym nie otrzyma Pan zwrotu, to przelew zostanie wykonany manualnie przez księgowość i zostanie podesłane potwierdzenie przelewu do Pana." oraz z dnia 29.08.2024: "Witam serdecznie W temacie zwrotu już weryfikujemy sprawę z PayU, i jeżeli nie wykonali przelewu to księgowośc dokona zlecenie w dniu dzisiejszym w sposób standardowy." Nie udało mi się ani razu dodzwonić pod podany nr telefonu: 725 388 444 w obwieszczonych godzinach pracy infolinii tj. PON.-CZW.: 10:00-18:00 PIĄTEK .: 10:00-16:00 Domniemuje, że infolinia tej firmy to raczej fikcja mimo, sygnału w słuchawce, podobnie jak umieszczona infografika w stopce strony o rzekomo "RZETELNEJ FIRMIE", po weryfikacji nr NIP tej firmy w owym programie jest nastepująca informacja: "Jest uczestnikiem programu Rzetelna Firma, jednak obecnie nie spełnia warunków programu."


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]