- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
W dniu 10.04.2024 anulowałem dwa zamówienia Zamówienie nr 5983, Zamówienie nr 5982, na łączną kwotę 659,67 zł w powyższym sklepie. Początkowo udało mi się nawiązać kontakt ze sklepem za pośrednictwem poczty e-mail wskazanej na stronie sklepu. Następnie kontakt ze sklepem całkowicie się urwał - sklep nie odpisuje na moje liczne maile, nie odbiera również ode mnie telefonu, o dowolnej porze dnia. Na ten moment mija czwarty tydzień od kiedy złożyłem i anulowałem zamówienie, zwrotu pieniędzy brak, informacji na temat zamówienia również. Możliwość kontaktu przeze mnie ze sklepem praktycznie nie istnieje - moim zdaniem jestem unikany przez pracowników sklepu (mój adres e-mail oraz nr telefonu). Z opinii zawartych w Internecie w mojej ocenie, osób, które były lub są w podobnej sytuacji jest więcej. Nigdy nie udało mi się dodzwonić do sklepu na podany nr telefonu: 725 388 444 w obwieszczonych godzinach pracy infolinii tj. PON.-CZW.: 10:00-18:00 PIĄTEK .: 10:00-16:00 Te pory pracy infolinii są w mojej ocenie fikcyjne.