2024-04-08 godz: 15:50
Od
avatar-urlI.F.
Publiczna
Rozwiązana

Zawiadomienie o możliwości popełnieniu wykroczenia

W dniu 10.04.2024 anulowałem dwa zamówienia Zamówienie nr 5983, Zamówienie nr 5982, na łączną kwotę 659,67 zł w powyższym sklepie. Początkowo udało mi się nawiązać kontakt ze sklepem za pośrednictwem poczty e-mail wskazanej na stronie sklepu. Następnie kontakt ze sklepem całkowicie się urwał - sklep nie odpisuje na moje liczne maile, nie odbiera również ode mnie telefonu, o dowolnej porze dnia. Na ten moment mija czwarty tydzień od kiedy złożyłem i anulowałem zamówienie, zwrotu pieniędzy brak, informacji na temat zamówienia również. Możliwość kontaktu przeze mnie ze sklepem praktycznie nie istnieje - moim zdaniem jestem unikany przez pracowników sklepu (mój adres e-mail oraz nr telefonu). Z opinii zawartych w Internecie w mojej ocenie, osób, które były lub są w podobnej sytuacji jest więcej. Nigdy nie udało mi się dodzwonić do sklepu na podany nr telefonu: 725 388 444 w obwieszczonych godzinach pracy infolinii tj. PON.-CZW.: 10:00-18:00 PIĄTEK .: 10:00-16:00 Te pory pracy infolinii są w mojej ocenie fikcyjne.


Wiadomości [2]

2024-04-08 godz: 15:52
Od
I.F.

Poprawka - anulowałem oba zamówienia w dniu 10.03.2024 roku.

2024-06-12 godz: 17:26
Od
PC FFORCE

Witam, Niestety wiadomości ze strony konsumersi.pl nie trafiały do odpowiedniego forlderu na skrzynce pocztowej. Sprawdzamy folder z opóźnieniem. Sprawa Pana [dane usunięte przez moderatora] została już wyjasniona, zwrot został wykonany.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]