- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
DHL Parcel Polska Sp. z o.o.
Uslugi kurierskie i pocztowe
Kurier nie dostarcza przesyłek z powodu wielkości wsi w której mieszkam, zaznacza zdalnie odmowę odbioru lub bez próby doręczenia umieszcza w "paczkomacie" oddalonym o 20 km. Sprawa dotyczy mieszkańców całej wsi. Podejmowane próby ingerencji (włącznie z zarządem firmy) nie przyniosły efektu. (czytaj więcej)
Dnia 04.06 firma Sizeer nadała paczkę, do tej pory przesyłka do mnie nie dotarła. W paczce znajdują się: buty Nike Air Max Pulse w kolorze fioletowym o wartości 645,99 zł, okulary przeciwsłoneczne Vans o wartości 67,99 zł oraz skarpetki o wartości 39,99 zł, łączna wartość paczki to 753,97 zł. Kontaktowałam się z obiema firmami, od Sizeera otrzymałam informację, że paczka została wysłana i jeśli sytuacja się nie wyjaśni, zgłoszą reklamację kurierską. Ze strony DHL otrzymałam tylko dwa maile, pierwszy z zapytaniem jak wyglądała paczka (o czym nie mam pojęcia, skoro paczki nie mam), drugi z prośbą o podanie szczegółów zawartości. Wysłałam screenshota zamówionych produktów i niestety od dnia 12.06 zero kontaktu z firmą. Oczekuję rzetelnego sprawdzenia, co wydarzyło się z tą paczką, wyjaśnień dlaczego sprawdzenie tego tak długo trwa i wyciągnięcie odpowiednich konsekwencji. Buty miały być prezentem, a ja w tej chwili nie mam ani butów ani pieniędzy. (czytaj więcej)
Kurier nie dostarcza paczek na wskazany adres. Mimo wielu telefonów i złożonych skarg, kurier wciąż nie dostarcza przesyłek. Firma DHL wysyła maile do przełożonego i na tym kończy sprawa. Kurier działa celowo i z premedytacją. Oczekuję wyegzekwowania stosownej kary i rekompensaty za czas oczekiwania na kuriera i samodzielny odbiór paczki ( czasem znajduje się dość daleko od miejsca zamieszkania ) w momencie kiedy oczekuję na niego a on się nie pojawia. (czytaj więcej)
Firma DHL odmawia odpowiedzi o określenie odpowiedzialnego za łączenie zakupów od różnych dostawców w jedną przesyłkę, odpowiedzialnego za odesłanie przesyłki do nadawcy. Korespondencję zamiast odpowiedzi na pytania za każdym razem kończą "Zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami Twoje zgłoszenie dotyczące przesyłki zostało zakończone. Jeśli chcesz nam przekazać dodatkowe uwagi, prosimy o ponowną rejestrację zgłoszenia na www.dhl24.pl." I tak za każdym pytaniem, aby chciało się napisać "dookoła." Dotychczas jedynie uzyskałem porozumienie to posługiwanie się numerem JJD000030185064000005960704 wymaganym przez firmę e-commerce, a nie numerem wewnętrznym nadawanym przez DHL 27201817244. Przez takie praktyki straciłem możliwość odzyskania pieniędzy czy od firmy e-commerce czy też od DHL. (czytaj więcej)