2024-02-10 godz: 16:24
Od
avatar-urlA.D.
Publiczna
Rozwiązana

Lekceważenie klienta

Firma DHL odmawia odpowiedzi o określenie odpowiedzialnego za łączenie zakupów od różnych dostawców w jedną przesyłkę, odpowiedzialnego za odesłanie przesyłki do nadawcy. Korespondencję zamiast odpowiedzi na pytania za każdym razem kończą "Zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami Twoje zgłoszenie dotyczące przesyłki zostało zakończone. Jeśli chcesz nam przekazać dodatkowe uwagi, prosimy o ponowną rejestrację zgłoszenia na www.dhl24.pl." I tak za każdym pytaniem, aby chciało się napisać "dookoła." Dotychczas jedynie uzyskałem porozumienie to posługiwanie się numerem JJD000030185064000005960704 wymaganym przez firmę e-commerce, a nie numerem wewnętrznym nadawanym przez DHL 27201817244. Przez takie praktyki straciłem możliwość odzyskania pieniędzy czy od firmy e-commerce czy też od DHL.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]