"SAMSUNG ELECTRONICS POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Dobra konsumpcyjne

Usługi telekomunikacyjne

"SAMSUNG ELECTRONICS POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
Publiczna
Otwarta

Naprawa telefonu na gwarancji

Telefon samsung galaxy Z flip 4 (5G 256GB szary) zakupiony stacjonarnie w salonie plusa. W czerwcu 2025 wygaśnie gwarancja. Telefon oddany niedawno do naprawy gwarancyjnej z powodu odklejającej się powłoki ochronnej ekranu i druga sprawa do naprawy to wylał się pixel na wyświetlaczu w jednym punkcie (zielony punkt na wyświetlaczu). Tel nie upadł, nic na niego nie spadło. Powłoka ochronna zaczęła odchodzić od użytku, ale pixel to wada techniczna, nie z mojej winy. Serwis odmówił naprawy, ponieważ twierdzi, że skoro ekran/wyświetlacz jest uszkodzony, to nie będą tego wogóle naprawiać. Nie chcieli zmienić nawet powłoki ochronnej wyświetlacza. Dzwoniłam do producenta. Producent potwierdził decyzję serwisu. Chcieli za naprawę ponad 1300zł. Nie zgodziłam się. Telefon wrócił do mnie o dziwo z założoną nową powłoką ochronną wyświetlacza, ale pixel nadal nienaprawiony. Kiedy oddawałam tel w plusie do naprawy ekran nie był uszkodzony, a serwis twierdzi że była wgniotka co nie jest absolutnie prawdą, ponieważ ekran był płaski i nieuszkodzony. Nie miał ani rysy, pęknięcia... jakiegokolwiek uszkodzenia. Producent zobaczył zdjęcia tel z serwisu i stwierdził, że faktycznie ekran jest gładki i że sprawdzi co jest grane, bo być może serwis pomylił się. Oddzwonił na drugi dzień i potwierdził decyzję serwisu, powiedział, że nie mogą go naprawić na gwarancji, bo jest uszkodzony pixel. Tłumaczyłam, że to nie z mojej winy, a on na to, że takie rzeczy nie podlegają gwaracji nawet jeśli nie jest z mojej winy. Sprzedawca w salonie plusa potwierdza, że przyjmował telefon z gładkim, nieuszkodzonym ekranem. Ogólnie dowiedziałam się, że w tych telefonach jest to wada techniczna i absolutnie samsung powinien mi go naprawić na gwarancji. Oczekuję, aby telefon był naprawiony, tzn ten pixel zielony na ekranie.(czytaj więcej)

Publiczna
Otwarta

Sprawa nr 4388 [tytuł zmieniony przez moderatora]

Zakupiłem telewizor 55"QLED /2024/. Zastrzeżenia budzi: 1. Brak czytelnej informacji, że telewizor nie odbiera kanałów o nr. wyższych niż 50. 2. Towar sprzedano 02.01. 2025 r. /wg faktury którą otrzymałem/ a zastosowano cenę z 30.12.2024 r. o 300 zł wyższą. 3. Telewizor objęty był Gwarancją Ceny. Znalazłem sklep który sprzedawał ten typ telewizora o kilkaset zł taniej ale reklamacji nie uwzględniono. Jak odkryłem później o 300 zł obniżyli cenę we własnym sklepie. 4. Uzyskanie informacji w tym sklepie jest bardzo utrudnione i czasochłonne. Na informację jaką kwotę mam wpłacić czekałem 2 dni. W tym czasie nie mogłem sprawdzić statusu swojego zamówienia bo warunkiem było opłacenie zakupu. 5. Jedyną przydatną informacją było, że mogę zrezygnować z zakupu lub nie przyjąć przesyłki z czego nie skorzystałem wychodząc na frajera. Od sklepu Samsung pl. nie oczekuję niczego. Zakupy produktów firmy Samsung można dokonywać u innych sprzedawców - będzie [UWAGA! Słowa usunięte przez moderatora]. Chciałbym żeby potencjalni klienci o tym wiedzieli.(czytaj więcej)

Publiczna
Zamknięta

Odrzucona reklamacja gwarancyjna telefonu samasung

W trakcje gwarancji telefonu Samsung Fold 4 na wewnętrznym wyświetlaczu wyszła kropka i zrobiła się zielona kreska tak zwane piksele dodatkowo telefon nie rozkłada się do końca. Oddałem w ramach gwarancji do serwisu samsunga w Katowicach na ul. Grarzyńskiego i po 2 tygodniach przysłali info ze tel jest do odebrania i reklamacja została odrzucona zz powodu usterki mechanicznej. Nie rozumie ich bo coś się stało z zawiasem i dlatego coś wyszło z pod wyświetlacza. Dodam ze telefon był szanowany i jest w stanie wizualnym idealny nie posiada nawet najmniejszej ryski. Proszę o pomoc w temacie bo tel jest bardzo drogi i pomimo gwarancji zostawili mnie na lodzie. Oczekuję na naprawę gwarancyjną (czytaj więcej)

Publiczna
Zamknięta

Reklamacja piekarnika Samsung

Kupiłem piekarnik w którym nie ma możliwości upieczenia ciasta mimo zapewnień sprzedawcy, że taka możliwość jest. Sprzedawca twierdzi, że piekarnik jest sprawny zupełnie nie odnosząc sie do problemu, że ciasta upiec nie można co zostało nawet zaprezentowane serwisantowi przybyłemu na weryfikację problemu. Dwukrotnie złożyłem reklamację, dwukrotnie ponadto składałem reklamację na odrzucenie mojej reklamacji, otrzymałem informację o przekazaniu sprawy do działu reklamacji ale później nie następowała dalsza odpowiedź. Gdy próbowałem się dowiedzieć gdzie mogę odwieźć piekarnik to odmówiono mi udzielenia takowej informacji. Od firmy oczekuję zwrotu pieniędzy za urząedzenie niezgodne z opisem i nazwą/ funkcjonlanością do jakiej ta nazwa zobowiązuje.(czytaj więcej)