- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Zakupiłem telewizor 55"QLED /2024/. Zastrzeżenia budzi: 1. Brak czytelnej informacji, że telewizor nie odbiera kanałów o nr. wyższych niż 50. 2. Towar sprzedano 02.01. 2025 r. /wg faktury którą otrzymałem/ a zastosowano cenę z 30.12.2024 r. o 300 zł wyższą. 3. Telewizor objęty był Gwarancją Ceny. Znalazłem sklep który sprzedawał ten typ telewizora o kilkaset zł taniej ale reklamacji nie uwzględniono. Jak odkryłem później o 300 zł obniżyli cenę we własnym sklepie. 4. Uzyskanie informacji w tym sklepie jest bardzo utrudnione i czasochłonne. Na informację jaką kwotę mam wpłacić czekałem 2 dni. W tym czasie nie mogłem sprawdzić statusu swojego zamówienia bo warunkiem było opłacenie zakupu. 5. Jedyną przydatną informacją było, że mogę zrezygnować z zakupu lub nie przyjąć przesyłki z czego nie skorzystałem wychodząc na frajera. Od sklepu Samsung pl. nie oczekuję niczego. Zakupy produktów firmy Samsung można dokonywać u innych sprzedawców - będzie [UWAGA! Słowa usunięte przez moderatora]. Chciałbym żeby potencjalni klienci o tym wiedzieli.