Anna Krakow Butik Modowy

Dobra konsumpcyjne

Anna Krakow Butik Modowy

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
2024-10-25 godz: 20:12
Od
avatar-urlT.S.
Publiczna
Zamknięta

[UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]praktyka dotycząca zwrotu towaru

Zgłosiłam potrzebę zwrotu towaru z zamówienia z dnia 23.09.2024. Zamówienie otrzymałam 07.10.2024, a zwrot zgłosiłam w dniu 10.10.2024r. Zakupionych przedmiotów nie mogę nosić, są za duże lub za małe. W związku z tym nie chcę/nie mogę zostawić tych przedmiotów, bo nie mam po co, poprosiłam o możliwość zwrotu. Poprosiłam o adres do zwrotu oraz formularz zwrotu. Do dziś nie otrzymałam od Anna Krakow formularza zwrotu i adresu do zwrotu towaru. Odpisują mi na moje e-maile, że nie przyjmują zwrotów, że mają taką politykę zwrotu, podają link, który nie działa. Oferują rabat w ramach rekompensaty na kolejne zakupy. Jak mam kupić kolejne rzeczy we właściwym rozmiarze skoro nie mogę zwrócić tych rzeczy i otrzymać zwrotu pieniędzy, które mogłabym wykorzystać na zakup. Podają na stronie, że nie przyjmują zwrotów przedmiotów zakupionych na aukcji lub wyprzedaży, a przy produktach (wszystkich zresztą!) jest informacja, że są w promocji. To wprowadza w błąd i myli kupującego. Bo przecież promocja, to nie wyprzedaż! Gdyby określenia były jednoznaczne, takie same, to na pewno nie składałabym zamówienia, bo wiem że z rozmiarem różnie bywa. Czy zakup w internecie nie daje mi prawa do zwrotu? Ja potrzebuję dokonać zwrotu towaru z tego zamówienia. To co robi Anna Krakow to [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]praktyka dotycząca zwrotów. Nie spotkałam się z firmą, która nie przyjęłaby zwrotu, o ile został zachowany czas. Mam jeszcze nadzieję, że firma zachowa się właściwie i załatwi sprawę, czyli prześle mi formularz zwrotu oraz adres do zwrotu towaru oraz zwróci pieniądze.(czytaj więcej)

2024-01-31 godz: 08:54
Od
avatar-urlP.M.
Publiczna
Rozwiązana

brak możliwości zwrotu towaru

10.06.2024 zamówiłam ze sklepu internetorego Anna Krakow Butik towary. Przesyłka dotarła do mnie w zeszłym tygodniu, rzeczy na mnie nie pasują więc chciałam je zwrócić. Na stronie internetowej tego butiku pisze wyraźnie, że można tego dokonać. Ponieważ w przesyłce nie było dołączonego formularza zwrotu a także brakowało adresu na jaki można paczkę odesłać. W związku z tym napisałam email opisując cała sytuację i prosząc o przesłanie adresu i formularza zwrotu. Jednocześnie poinformowałam tę firmę o odstąpieniu od umowy. Zaproponowali mi rabat na kolejne zakupy jako alternatywę zwrotu i poinformowali że muszę zwrócić towary na własny koszt i podać przyczynę zwrotu. Odpisałam że towary na mnie nie pasują, są za duże i towar nie jest zgodny z opisem i nadal chcę je zwrócić. Odpisali że zwrot nie będzie możliwy. Wysyłałam kolejne emaile, pisząc w nich że pozostaję stanowczo przy swojej decyzji zwrotu zakupionych towarów. Odpisując firma proponowała mi coraz to wyższe rabaty na kolejne zakupy. Oczękuję od firmy podania adresu na jaki mam odesłać rzeczy oraz zwrotu pieniędzy w kwocie 328 zł. Jako załącznik dołączam moją korespondencję emial z tą firmą.(czytaj więcej)

2024-01-18 godz: 21:10
Od
avatar-urlK.S.
Publiczna
Rozwiązana

Towar niezgodny z deklaracją

Kupiłam sweter, rzekomo kaszmirowy, który miał być na dużej przecenie w związku z likwidacją rodzinnego sklepu z Krakowa, po otwarciu przesyłki zorientowałam się, że paczka przyszła z Chin, materiał to najpewniej akryl bądź coś podobnego, brak metki czy innego potwierdzenia składu. Sweter wyglądem też odbiega od tego zaprezentowanego na zdjęciach. Napisałam do sklepu, że oczekuję potwierdzenia składu materiałowego, w nieudolnie tłumaczonej na język polski odpowiedzi dostałam informację, że jak nie jestem zadowolona to mogę sweter odesłać do Chin na swój koszt. (czytaj więcej)