2024-01-31 godz: 08:54
Od
avatar-urlP.M.
Publiczna
Rozwiązana

brak możliwości zwrotu towaru

10.06.2024 zamówiłam ze sklepu internetorego Anna Krakow Butik towary. Przesyłka dotarła do mnie w zeszłym tygodniu, rzeczy na mnie nie pasują więc chciałam je zwrócić. Na stronie internetowej tego butiku pisze wyraźnie, że można tego dokonać. Ponieważ w przesyłce nie było dołączonego formularza zwrotu a także brakowało adresu na jaki można paczkę odesłać. W związku z tym napisałam email opisując cała sytuację i prosząc o przesłanie adresu i formularza zwrotu. Jednocześnie poinformowałam tę firmę o odstąpieniu od umowy. Zaproponowali mi rabat na kolejne zakupy jako alternatywę zwrotu i poinformowali że muszę zwrócić towary na własny koszt i podać przyczynę zwrotu. Odpisałam że towary na mnie nie pasują, są za duże i towar nie jest zgodny z opisem i nadal chcę je zwrócić. Odpisali że zwrot nie będzie możliwy. Wysyłałam kolejne emaile, pisząc w nich że pozostaję stanowczo przy swojej decyzji zwrotu zakupionych towarów. Odpisując firma proponowała mi coraz to wyższe rabaty na kolejne zakupy. Oczękuję od firmy podania adresu na jaki mam odesłać rzeczy oraz zwrotu pieniędzy w kwocie 328 zł. Jako załącznik dołączam moją korespondencję emial z tą firmą.


Wiadomości [1]

2024-01-31 godz: 22:42
Od
Konsumersi.pl

W tej sprawie polecamy nasz artykuł: https://konsumersi.pl/aktualnosci/co-zrobic-gdy-oszukal-nas-sklep-internetowy/


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]