- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Lidl
Dobra konsumpcyjne
Składałem reklamację 9 stycznia i do tej pory nie została rozpatrzona mimo wielu kontaktów jestem ciągle zwodzony że sprawa została przekazana do odpowiedniego dzialu(czytaj więcej)
Witam. Zakupiłem w sklepie internetowym Lidla pilarkę ręczną i po uruchomieniu przy cięciu jednej deski pilarka przestała działać. Więc wysłałem ją na reklamację wszystko dobrze kurier odebrał pilarkę 06.12.2024 i tak do tej pory nie dostałem żadnej odpowiedzi z Lidla strony. Za każdym razem jak dzwonię na infolinię Lidla to dostaje odpowiedź że moje zgłoszenie zostało wysłane do działu jakości i tak cały czas. Nie polecam(czytaj więcej)
Nad miodem Sądecki Bartnik znajdowała się cenówka z promocją 1+1 gratis. Na paragonie jednak ta promocja nie została uwzględniona. Pracowniczka powiedziała mi, że ta promocja dotyczy miodu o innym numerze identyfikacyjnym. Innej ceny miodu, który zakupiłam, nie było wcale. Promocja dotyczyła miodu Sądecki Bartnik wielokwiatowego 1 litr i dokładnie taki miód kupiłam. Numery wewnętrzne identyfikacyjne danego produktu są małe i źle widoczne. Uważam, że to naciąganie konsumenta. Nie mam obowiązku sprawdzić każdego numeru produktu czy cena jest odpowiednia. Druga rzecz to fakt, że pracownik nie chciał mi wydać paragonu, mówiąc, żebym sobie zrobiła zdjęcie. Jako konsument mam prawo otrzymać swój paragon. (czytaj więcej)
W Lidlu w Pucku na etykietach jest brak ceny z przed ostatnich 30 dni (czytaj więcej)
W dniu dzisiejszym udałem się na zakupy do Lidla skuszony promocja "zabawki i gry drugi minus 50%" Po wybraniu produktów, przy kasie okazało się z promocji wykluczone jest LEGO. Żaden komunikat ani w gazetce ani przy produktach o tym nie mówi. Pani kierownik przyniosła regulamin w którym faktycznie jest wykluczenie LEGO. Regulamin z lista produktów ma 21 stron. Komunikacja sklepowa nie mówi o żadnych wykluczeniach. Marka LEGO jest najbardziej rozpoznawalną marka zabawek jaka jest w Lidlu. Niestety klient ma mozliwosc dopiero przy kasie dowiedzieć się że produkt nie jest objety promocją. Jest to wprowadzania w błąd klientów. Konkurencja (biedronka) na wszystkich plakatach informuje o wykluczeniach (np. LEGO). Dziecko wybrało sobie 2 zestawy LEGO i przy kasie dowiaduje się że nie może ich kupić. Jestem świadomym klientem i czytam wszystkie gwiazdki ale w tym przypadku Lidl nie komunikuje właściwie promocji nie informując o wykluczeniach. W taki sposób można zrobić promocje Napoje -50% a w regulaminie wykluczyć colę i pepsi aby tylko sciagnsc klienta do sklepu. Wielu ludzi nawet nie zauważy że promocja się nie nabiła. Proszę o interwencję. Załączam zdjęcia z gazetki i komunikacji sklepowej(czytaj więcej)
Kupiłem klucz udarowy nr jak 0439414 2023 07 28 .padło lozysko naderwala się przy baterii obudowa oddałem do sklepu 21.09.2023 Na reklamację 25 09 2023r dostałem.sms ze serwis nawiąże kontakt ze mną. 26.10 2023r zadzwonilem ma inolinie bo nikt sie nie odzywal i juz zaczelem sie niecierpliwic co z moim sprzętem okazuje sie ze klucz jest na sklepie nie naprawiony i z odmową gwarancji czzego nie wiedzialem i sklep lidl oraz parkside serwis nie poinformował mnie .po kilku telefonach i wizytach w sklepie dopiero 2listopada dostałem informacje że klucz nie naprawia ale ja już duzo wczesniej to odebralem .bo klucilem sie ze niedotrzymania 2 tyg oznacza że zaakceptowali reklamację i zwrócą pieniadze lub nowy sprzęt. To mi z opóźnieniem smsy wysłali.ze sprzet nie naprawia moze jest do odebrania w sklepie.zenada prosze o pomoc(czytaj więcej)