2023-12-04 godz: 10:31
Od
avatar-urlT.P.
Publiczna
Rozwiązana

Nieuczciwą praktyka - promocja na zabawki

W dniu dzisiejszym udałem się na zakupy do Lidla skuszony promocja "zabawki i gry drugi minus 50%" Po wybraniu produktów, przy kasie okazało się z promocji wykluczone jest LEGO. Żaden komunikat ani w gazetce ani przy produktach o tym nie mówi. Pani kierownik przyniosła regulamin w którym faktycznie jest wykluczenie LEGO. Regulamin z lista produktów ma 21 stron. Komunikacja sklepowa nie mówi o żadnych wykluczeniach. Marka LEGO jest najbardziej rozpoznawalną marka zabawek jaka jest w Lidlu. Niestety klient ma mozliwosc dopiero przy kasie dowiedzieć się że produkt nie jest objety promocją. Jest to wprowadzania w błąd klientów. Konkurencja (biedronka) na wszystkich plakatach informuje o wykluczeniach (np. LEGO). Dziecko wybrało sobie 2 zestawy LEGO i przy kasie dowiaduje się że nie może ich kupić. Jestem świadomym klientem i czytam wszystkie gwiazdki ale w tym przypadku Lidl nie komunikuje właściwie promocji nie informując o wykluczeniach. W taki sposób można zrobić promocje Napoje -50% a w regulaminie wykluczyć colę i pepsi aby tylko sciagnsc klienta do sklepu. Wielu ludzi nawet nie zauważy że promocja się nie nabiła. Proszę o interwencję. Załączam zdjęcia z gazetki i komunikacji sklepowej


Wiadomości [1]

2023-12-04 godz: 22:20
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]