2023-11-03 godz: 10:01
Od
avatar-urlP.T.
Publiczna
Rozwiązana

Odrzucona reklamacja

Kupiłem klucz udarowy nr jak 0439414 2023 07 28 .padło lozysko naderwala się przy baterii obudowa oddałem do sklepu 21.09.2023 Na reklamację 25 09 2023r dostałem.sms ze serwis nawiąże kontakt ze mną. 26.10 2023r zadzwonilem ma inolinie bo nikt sie nie odzywal i juz zaczelem sie niecierpliwic co z moim sprzętem okazuje sie ze klucz jest na sklepie nie naprawiony i z odmową gwarancji czzego nie wiedzialem i sklep lidl oraz parkside serwis nie poinformował mnie .po kilku telefonach i wizytach w sklepie dopiero 2listopada dostałem informacje że klucz nie naprawia ale ja już duzo wczesniej to odebralem .bo klucilem sie ze niedotrzymania 2 tyg oznacza że zaakceptowali reklamację i zwrócą pieniadze lub nowy sprzęt. To mi z opóźnieniem smsy wysłali.ze sprzet nie naprawia moze jest do odebrania w sklepie.zenada prosze o pomoc


Wiadomości [1]

2023-11-03 godz: 10:56
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]