- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
J'adore Fashion
Dobra konsumpcyjne
Zamówiłem ciuchy bluzy spodnie kurtki za przeszło 1400 zł Brak koszulki zwrot do tej pory nie został wysłany Inne kolory koszulek Inne rozmiary spodni Brak kontaktu ze sprzedającym Sprzedający zamiast poinformowac że niema danej rzeczy wkłada w paczkę i liczy że kupujący weźmie to nie patrzeć na inny kolor inny rozmiar.(czytaj więcej)
Towar odesłany ze względu na zły rozmiar. Odebrany przez firmę 07.08.2024. Do tej pory brak zwrotu środków pomimo kilku zapytań i ponagleń. (czytaj więcej)
W dniu 24 października mój zwrot został dostarczony do firmy. Powodem był za duży rozmiar. Po ponad 14 dniach zdecydowałam się zadzwonić do tej firmy, jednak nikt nie odbierał. Napisałam maila i otrzymałam wiadomość, że muszą wszystko sprawdzić. Usiłuję się dodzwonić, jednak w dalszym ciągu nikt nie odbiera. Zero kontaktu. (czytaj więcej)
Dokonałam zwrotu niepasującego towaru. Przesyłka została odebrana 23 października, a ja do dzisiaj nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Pisałam maila, dzwoniłam - cisza…. (czytaj więcej)
17 października zakupiłam kurtkę . Po paru dniach otrzymałam towar za pobraniem. Jednak kurtka okazała sie za duża i odesłałam. Towar został odebrany 31 października 2024 r. Do obecnej chwili brak zwrotu środków. Nie odpowiada firma na maile ani też nie odbiera telefonu. (czytaj więcej)
Zamówienie złożone 04.11.24, w piątek (08.11.24) podobno zamówienie zostało wysłane. Od 6 dni żadnej informacji co z zamówieniem, żadnego maila z linkiem do śledzenia. Kilkukrotnie próbowałam się dodzwonić to po wysłaniu sms numer nagle jest zajety od wczoraj. Oczekuję natychmiastowego wysłania zamówienia albo zwrotu pieniędzy. (czytaj więcej)
Po miesiącu zrobienia przeze mnie zwrotu ( który był wysłany w terminie ) firma dalej nie zdążyła zrobić przelewu na konto. Przesyłka zwrotna doszła do firmy Jadore 2 października więc ponad miesiąc temu. Bardzo proszę o pomoc. (czytaj więcej)
Po 13 dniach dotarła do mnie paczka oczywiście oplacona z góry. Brak bluzy za 186zl druga bluza w innym kolorze.Brak kontaktu. Tel. Nieodpowiada,na e-mail też nie odpisują. (czytaj więcej)
Od 11 października nie dotarła do mnie paczka , z firmą brak kontaktu , zrobiona była przedpłata . Oczekuje jak najszybciej dostawy paczki lub zwrot pieniędzy ! (czytaj więcej)
Dokonałam zamówienia oraz płatności paypo. Firma przysłała mi nie mój paragon, produkty które otrzymałam były pomylone- część z nich o innym rozmiarze, dwóch produktów brakowało. Po odesłaniu ode mnie paczki do firmy kontakt zaginął. Firma nie odbiera ode mnie telefonu, nie odpisuje na email, nie zwróciła zaległej kwoty na paypo. Skutkiem czego nie mam zamówionych produktów a muszę za nie zapłacić. Zostałam [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]na kwotę 680 zł. (czytaj więcej)