- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
J'adore Fashion
Dobra konsumpcyjne
Zamówiłam dres. Przysłano mi bluzę oraz spodnie od dwóch różnych kompletów. Postanowiłam rzeczy zwrócić. Nadałam na własny koszt przesyłkę przez firmę InPost. Firma J’adore odebrała przesyłkę 17.03.2025 około godziny 14:00. Dnia 31.03.2025 dostałam odpowiedź mailową, oczywiście po mojej uprzedniej interwencji, że „przelew zostanie zlecony dzisiaj”. Niestety, jest 3.04.2025 a przelewu zwrotnego wciąż brak. Dzwonię do firmy o podanych na stronie porach odpowiednich by się dodzwonić- za pierwszym razem sygnał, 5minut później już „do konca pracy” zajęte. Dzwoniłam z trzech różnych numerów telefonu. W regulaminie zamieszczonym na stronie informacja o zwrocie środków w ciągu 14 dni kalendarzowych. W Internecie mnóstwo negatywnych opinii o sklepie, łączną kwotą zamówienia jest 320zł. Żądam natychmiastowego zwrotu moich pieniędzy.(czytaj więcej)
Zwróciłam zamówienie 35308.Opłacone przez Blika. Do zwrotu 300zl. Ze sklepem utrudniony kontakt jest, telefonu nie odbierają. Paczka zostala odebrana przez sklep 27 lutego. (czytaj więcej)
Zwróciłam zamówienie 34907. Opłacone przez paypo. Do zwrotu 840 zl. W formularzu zwrotu napisałam ze nie wysłali mi jednego sweterka za 180 zl. To sklep zwrócił mi tylko 180 zl. Nie została mi zwrócona kwota 840 zl. Na paypo dalej to widnieje. Ze sklepem utrudniony kontakt jest, telefonu nie odbierają. Paczka Sieraka odebrana przez sklep 7 lutego. (czytaj więcej)
W dniu 3 marca złożyłam zamówienie w sklepie internetowym J'adore Fashion, zamówienie było na kwotę 1472zł. zostało opłacone poprzez PayPo. Na stronie jest informacja,że zamówienia są realizowane w ciągu 2-7 dni roboczych. Nie zostało to wysłane, pisałam do w/w sklepu , otrzymałam odpowiedź , że wysłali dnia 12.03.2025r, , co jest nieprawdą. Zamówienie już bym otrzymała, a na moją kolejną wiadomość o podanie numeru listu przewozowego nie otrzymałam żadnej odpowiedzi. Nie chcę już tego zamówienia, tylko zwrotu pieniędzy za to zamówienie.(czytaj więcej)
6 marca złożyłam zamówienie w sklepie na kwotę 716 zł, które od razu zostało opłacone. 11 marca wysłałam zapytanie czy wiadomo kiedy zamówienie zostanie wysłane, 13 otrzymałam informację, że tego dnia paczka zostanie nadana. 14 poprosiłam o nr nadania i od tamtej pory zero odpowiedzi ze strony sklepu. Kontakt telefoniczny nie możliwy, nikt nie odbiera. Chce jak najszybciej otrzymać zamówienie albo odzyskać pieniądze. (czytaj więcej)
Zamówienie dotyczące butów złożyłam 26.02.2025, zostało ono od razu opłacone. Pisałam do firmy meila odnośnie tego kiedy paczka zostanie nadana ponieważ przez kilka dni od opłacenia zamówienia, jego status nie zmieniał się, widniał jako opłacony. 1 marca dostałam odpowiedź od firmy że zamówienie zostanie wysłane w poniedziałek tzn 3 marca. Od tamtej pory paczka nie dotarła do mnie. Z firmą nie mogę się skontaktować w żaden sposób, nie odpowiadają na meile, telefonicznie również nie można się z nimi skontaktować ponieważ pod wskazanym numerem telefonu, linia jest cały czas zajęta. Zero odzewu z ich strony. Od firmy oczekuję tego aby przesyłka w końcu dotarła do mnie a jeżeli jest z tym jakiś problem proszę o zwrot pieniędzy.(czytaj więcej)
Po złożonym zamówieniu otrzymałam wiadomość e mail z potwierdzeniem zamówienia oraz potwierdzeniem płatności. Towaru nie otrzymałam oraz żadnej wiadomości o kolejnych krokach zamówienia. Żadne próby kontaktu ze sprzedawcą nie są skuteczne. Wiadomość e-mail do sprzedawcy nie przyniósł rezultatu, nie odpisują na wiadomości oraz nie odbierają telefonu. Nie otrzymałam zamówienia ani zwrotu pieniędzy (czytaj więcej)
Ten sklep to jest wielka porażka i [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]!Zaczynając od początku to po jakimś miesiącu przypomniałam sobie że nie doszła do mnie od tych [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]paczka zamówiłam dwie bluzki i golf, po skontaktowaniu się mailowo dostałam odpowiedź że niby paczka do nich wróciła i poinformowano mnie że zostanie ponownie wysłana… paczka dotarła i okazało się że brakuje jednej bluzki oczywiście nikt nie raczył mnie o tym poinformować. Znów napisałam że brakuje jednej bluzki, na co dostałam odpowiedź, iż tej rzeczy nie było w magazynie i że dostanę zwrot środków i rzeczywiście go otrzymałam, ale pewnie gdybym się nie odezwała to nic by mi nie oddali. Koniec końców zdecydowałam że zwracam jedną z bluzek. Wysłałam zwrot przez szybkie zwroty pl. mam potwierdzenie. I na tym historia się skończyła, zero odzewu na moje maile. Chciałaby odzyskać swoje pieniądze.(czytaj więcej)
29.12 zamówiłam dres Ola Voga burgundowy. Od dnia zakupu status zamówienia się nie zmienił. Zaplaciłam przelewem 338 zł. Chciałabym dostać zamówione rzeczy, lub odzyskać pieniądze. (czytaj więcej)
Od pięciu dni brak zamowienia o kontaktu.Zaplacilam 328 zł i chciała bym odzyskać pieniądze lub towar zamówiony.(czytaj więcej)