2025-04-03 godz: 21:18
Od
avatar-urlP.T.
Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu środków od 18dni

Zamówiłam dres. Przysłano mi bluzę oraz spodnie od dwóch różnych kompletów. Postanowiłam rzeczy zwrócić. Nadałam na własny koszt przesyłkę przez firmę InPost. Firma J’adore odebrała przesyłkę 17.03.2025 około godziny 14:00. Dnia 31.03.2025 dostałam odpowiedź mailową, oczywiście po mojej uprzedniej interwencji, że „przelew zostanie zlecony dzisiaj”. Niestety, jest 3.04.2025 a przelewu zwrotnego wciąż brak. Dzwonię do firmy o podanych na stronie porach odpowiednich by się dodzwonić- za pierwszym razem sygnał, 5minut później już „do konca pracy” zajęte. Dzwoniłam z trzech różnych numerów telefonu. W regulaminie zamieszczonym na stronie informacja o zwrocie środków w ciągu 14 dni kalendarzowych. W Internecie mnóstwo negatywnych opinii o sklepie, łączną kwotą zamówienia jest 320zł. Żądam natychmiastowego zwrotu moich pieniędzy.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]