2025-03-10 godz: 13:12
Od
avatar-urlP.S.
Publiczna
Otwarta

Opłacone zamówienie, brak dostawy zamówienia

Zamówienie dotyczące butów złożyłam 26.02.2025, zostało ono od razu opłacone. Pisałam do firmy meila odnośnie tego kiedy paczka zostanie nadana ponieważ przez kilka dni od opłacenia zamówienia, jego status nie zmieniał się, widniał jako opłacony. 1 marca dostałam odpowiedź od firmy że zamówienie zostanie wysłane w poniedziałek tzn 3 marca. Od tamtej pory paczka nie dotarła do mnie. Z firmą nie mogę się skontaktować w żaden sposób, nie odpowiadają na meile, telefonicznie również nie można się z nimi skontaktować ponieważ pod wskazanym numerem telefonu, linia jest cały czas zajęta. Zero odzewu z ich strony. Od firmy oczekuję tego aby przesyłka w końcu dotarła do mnie a jeżeli jest z tym jakiś problem proszę o zwrot pieniędzy.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]