- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
ZALBUT
Dobra konsumpcyjne
Usługi inne
W dniu 14.07.2023 złożyłam i opłaciłam w sklepie internetowym www.arturovicci.pl zamówienie na kwotę 847 zł. Czas realizacji przedłużał się, co skłoniło mnie do sprawdzenia opinii na temat tej firmy. Wówczas zorientowałam się, że firma ta [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]swoich klientów - nie wysyła towaru, nie zwraca pieniędzy. Wówczas w dniu 25.07.2023 wysłałam do firmy maila z informacją o rezygnacji z zamówienia - napisałam, aby nie wysyłali mi zamówionych produktów i załączyłam formularz odstąpienia od umowy wraz z informacją, aby zwrócono mi środki. W dniu 30.07.2023 otrzymałam maila "zamówienie zostało anulowane. Pani dane zostały przekazane do działu księgowości w celu zwrotu należności." Na tym kontakt z firmą się urwał. Wysyłałam do nich informacje z pytaniem o zwrot środków smsem, messengerem itp. Zero kontaktu. Środki nie zostały zwrócone. Poproszę o wsparcie w odzyskaniu środków. (czytaj więcej)
Brak zwrotu środków za odesłane zamówienie Data złożenia zamówienia: 07.06.2024 13:29:34 Produkt z zamówienia zwrócony w terminie. Potwierdzenie przyjęcia zwrotu dnia 27.06 2024 z informacją o zwrocie od 5-14. dni i do tej pory żadnego kontaktu z firma (telefon nie odpowiada) i brak zwrotu pieniędzy na konto.(czytaj więcej)
Witam, Dnia 21.09.2024 zakupiłem buty w firmie ZALBUT - Arturo Vicci. Zgodnie z regulaminem tej firmy są zobowiązani zrealizować zamówienie od 1 do 5 dni roboczych. Realizacja nie nastąpiła. Wielokrotnie próbowałem się z tą firmą skontaktować telefonicznie oraz mailowo. Bezskutecznie. Zero odpowiedzi na każdą z form kontaktu. W międzyczasie poczytałem o tej firmie w internecie i widzę, że bardzo dużo osób ma z nimi podobne doświadczenia. W związku z tym zwracam się do Państwa o pomoc w sprawie odzyskania swoich pieniążków, które to firma ZALBUT uważa za swoje nie realizując zamówienia. Jest to po prostu [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]. (czytaj więcej)
Data złożenia zamówienia: 02.06.2024, zamówienie zwrócone w regulaminowym terminie. Potwierdzenie przyjęcia zwrotu 05.07.2024 r. i do dnia dzisiejszego brak zwrotu środków oraz brak kontaktu z firmą.(czytaj więcej)
W dniu 10.04.2024 firma Zalbut zatwierdziła zwrot zamówienia i w ciągu 14 dni powinna dokonać przelewu na konto. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam należnych środków w kwocie 408 PLN(czytaj więcej)
Odesłałam zamówiony towar po tym jak przyszedł po ponad dwóch tygodniach . Zero kontaktu telefonicznego , nie odpowiadają na e-mail nie odbierają telefonów . Zamówienie odesłałam dotarło 28.12.2023 . Maja 14 dni na zwrot mamy dzisiaj 30.01 zero kontaktu mimo dużej ilości e-mail z prośbą o zwrot kwoty 717 zł i przysłaniu potwierdzenia że odebrali paczkę . (czytaj więcej)
Szanowni Państwo, Uprzejmie proszę o przeprowadzenie kontroli w sklepie internetowym Arturo Vicci (https://arturovicci.pl/), który zarówno wobec mnie jak i innych konsumentów (z którymi mam kontakt) dopuścił się prawdopodobnie oszustwa w postaci braku zwrotu środków za zwrócony towar zgodnie z wytycznymi zawartymi w regulaminie sklepu on-line. Przedmiotem zamówienia a następnie zwrotu były Trapery czarne wiązane Rozmiar: 40 w kwocie 319,00 zł. W załączeniu przesyłam korespondencję ze sklepem, którego pracownik sam potwierdził w jakim terminie powinny być zwrócone środki, a po upływie tego terminu, nadal gra na zwłokę twierdząc, że moje zgłoszenie zostaje przekazane do działu księgowości. Do dnia dzisiejszego sklep nie odpowiada na moje maile, nie otrzymałam również informacji o odrzuceniu zwrotu ani samego zwrotu. OPIS: Dnia 14.10.2023 r. dokonałam zakupu przez internet za pośrednictwem strony https://arturovicci.pl/ o wartości 319,00 zł (kwota nie zawiera kosztu dostawy). Paczka została odebrana przeze mnie z paczkomatu w Warszawie przy ul. Sztuk Pięknych 1 w dniu 16.10.2023 r. (paczkomat nr WAW475M) Dnia 24.10.2023 r. nadałam przesyłkę zwrotną korzystając z prawa odstąpienia od umowy bez podania przyczyny. Przesyłka została odebrana przez sklep Arturro Vicci dnia 26.10.2023 r. (załączam zrzut ekranu z aplikacji inpost). Od dnia 4 listopada dopytywałam mailowo kiedy mogę spodziewać się zwrotu środków, ponieważ przypadkiem trafiłam na opinie Google, gdzie było bardzo dużo negatywnych komentarzy. Otrzymałam mailową informację z malia sklep@arturovicci.pl, że sklep ma 14 dni na zwrot środków. Kolejne zapytania do sklepu wysłałam 13 i 15 listopada. Odpowiedź otrzymałam dopiero 17 listopada o treści "Pani dane zostały przekazane do działu księgowości w celu weryfikacji zwrotu należności" (załączam korespondencję). To była ostatnia wiadomość od sklepu. W mediach społecznościowych dotarłam do innych poszkodowanych. Jedna z nich odzyskała środki dopiero po tym, jak poinformowała sklep, że zgłosiła sprawę na policję i do uokik. Moje kolejne kroki będą polegać na wysłaniu przedsądowego wezwania do zapłaty. Wezwałam również sklep do przekazanie mi informacji na temat sposobu i zakresu przetwarzania moich danych osobowych. W dniu złożenia tego zgłoszenia mija 5 dzień z 30 przyjętych ustawowo. Po tym czasie, jeśli nie otrzymam odpowiedzi, skieruję sprawę do UODO. Co ciekawie, przy nazwie sklepu na Google, pojawiło się słowo "oszust" co rodzi podejrzenie, że moje środki nie zostaną zwrócone polubowną drogą. Z uwagi na moją stratę finansową oraz na naganne postępowanie sprzedawcy sklepu Arturro Vicci, proszę o przeprowadzenie kontroli oraz podjęcie próby odzyskania moich środków. (czytaj więcej)