2024-11-22 godz: 15:13
Od
avatar-urlA.K.
Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu środków za niezrealizowane zamówienie

W dniu 14.07.2023 złożyłam i opłaciłam w sklepie internetowym www.arturovicci.pl zamówienie na kwotę 847 zł. Czas realizacji przedłużał się, co skłoniło mnie do sprawdzenia opinii na temat tej firmy. Wówczas zorientowałam się, że firma ta [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]swoich klientów - nie wysyła towaru, nie zwraca pieniędzy. Wówczas w dniu 25.07.2023 wysłałam do firmy maila z informacją o rezygnacji z zamówienia - napisałam, aby nie wysyłali mi zamówionych produktów i załączyłam formularz odstąpienia od umowy wraz z informacją, aby zwrócono mi środki. W dniu 30.07.2023 otrzymałam maila "zamówienie zostało anulowane. Pani dane zostały przekazane do działu księgowości w celu zwrotu należności." Na tym kontakt z firmą się urwał. Wysyłałam do nich informacje z pytaniem o zwrot środków smsem, messengerem itp. Zero kontaktu. Środki nie zostały zwrócone. Poproszę o wsparcie w odzyskaniu środków.


Wiadomości [1]

2024-11-22 godz: 22:23
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]