- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
W dniu 14.07.2023 złożyłam i opłaciłam w sklepie internetowym www.arturovicci.pl zamówienie na kwotę 847 zł. Czas realizacji przedłużał się, co skłoniło mnie do sprawdzenia opinii na temat tej firmy. Wówczas zorientowałam się, że firma ta [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]swoich klientów - nie wysyła towaru, nie zwraca pieniędzy. Wówczas w dniu 25.07.2023 wysłałam do firmy maila z informacją o rezygnacji z zamówienia - napisałam, aby nie wysyłali mi zamówionych produktów i załączyłam formularz odstąpienia od umowy wraz z informacją, aby zwrócono mi środki. W dniu 30.07.2023 otrzymałam maila "zamówienie zostało anulowane. Pani dane zostały przekazane do działu księgowości w celu zwrotu należności." Na tym kontakt z firmą się urwał. Wysyłałam do nich informacje z pytaniem o zwrot środków smsem, messengerem itp. Zero kontaktu. Środki nie zostały zwrócone. Poproszę o wsparcie w odzyskaniu środków.