- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
FRELIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Dobra konsumpcyjne
Usługi inne
W dniu 31 lipca dokonałem zgłoszenia gwarancyjnego naprawy roweru elektrycznego marki Levit, który został zakupiony w salonie stacjonarnym w Krakowie. W trakcie jazdy dochodziły z okolic silnika uporczywe i donośne zgrzyty i trzaski uniemożliwiające normalną eksploatację. Po trzech nieudanych naprawach przez pracowników salonu, dokonałem zgłoszenia o naprawę gwarancyjną w serwisie producenta. Rower w dniu 01 sierpnia został dostarczony do salonu w Krakowie i pozostawiony celem naprawy przez producenta. W dniu 9 września otrzymałem telefoniczną informację o fakcie , iż mój rower dostarczony po "naprawie" jest uszkodzony. Tym razem uszkodzony jest wyświetlacz sterownika roweru. Do dnia dzisiejszego tj. 17.09.2024 rower w dalszym ciągu nie jest naprawiony. Wielokrotne próby kontaktu mailowego z POK electofun pozostają bez odpowiedzi. Brak informacji czy rower będzie naprawiony i jak długo jeszcze pozostanie w serwisie. Żądam naprawy roweru bez zbędnej zwłoki lub wydania nowego sprawnego roweru.(czytaj więcej)
Parę miesięcy po zakupie dwóch identycznych rowerów elektrycznych w jednym z nich pojawiły się problemy z działaniem sterownika silnika. Rower nie rozwija pełnej mocy, wyświetlane dane o bieżącej prędkości są nieprawidłowe, aktualizowane kilka razy na sekundę, nie utrzymuje równej prędkości z drugim poprawnie działającym rowerem. Electrofun 1) żąda wykonania przeglądu zerowego. Zakup był przez internet, najbliższy serwis jest oddalony o 300km, przegląd ten wykonałem we własnym zakresie 2) Odrzuca wymienione przeze mnie defekty jako nieistniejące. Mam porównanie z drugim poprawnie działającym rowerem, zdjęcia i video. Ewidentnie wina leży w sterowniku lub czujniku prędkości obrotowej 3) Nie wykazał żadnej próby naprawy defektu przez np. podmianę sterownika lub tylnego koła. Rower został odesłany jako sprawny a ewidentnie jest uszkodzony. Oczekuję rzetelnej naprawy gwarancyjnej lub wysyłki nowych części, tak abym mógł ją przeprowadzić samodzielnie. Oczekuję normalnego traktowania klienta jak partnera a nie zło konieczne, amatora, który nie potrafi przykęcić śrubki i któremu można wmówić, że rower działa poprawnie a niestety tak nie jest.(czytaj więcej)