Publiczna
Rozwiązana

Naprawa gwarancyjna

W dniu 31 lipca dokonałem zgłoszenia gwarancyjnego naprawy roweru elektrycznego marki Levit, który został zakupiony w salonie stacjonarnym w Krakowie. W trakcie jazdy dochodziły z okolic silnika uporczywe i donośne zgrzyty i trzaski uniemożliwiające normalną eksploatację. Po trzech nieudanych naprawach przez pracowników salonu, dokonałem zgłoszenia o naprawę gwarancyjną w serwisie producenta. Rower w dniu 01 sierpnia został dostarczony do salonu w Krakowie i pozostawiony celem naprawy przez producenta. W dniu 9 września otrzymałem telefoniczną informację o fakcie , iż mój rower dostarczony po "naprawie" jest uszkodzony. Tym razem uszkodzony jest wyświetlacz sterownika roweru. Do dnia dzisiejszego tj. 17.09.2024 rower w dalszym ciągu nie jest naprawiony. Wielokrotne próby kontaktu mailowego z POK electofun pozostają bez odpowiedzi. Brak informacji czy rower będzie naprawiony i jak długo jeszcze pozostanie w serwisie. Żądam naprawy roweru bez zbędnej zwłoki lub wydania nowego sprawnego roweru.


Wiadomości [1]

2024-10-09 godz: 18:40
Od
J.G.

Zgłoszenie traktuję jako zakończone. Sprawny rower został odebrany z salonu. Naprawa gwarancyjna silnika przeprowadzona przez producenta w Czechach trwała do 12.09. Rower dostarczony do salonu w Gdyni skąd następnie trafił do salonu w Krakowie z uszkodzonym wyświetlaczem. W ramach rękojmi wyświetlacz wymieniony na sprawny w dniu 07.10.2024r. Naprawa roweru trwała ponad 2 miesiące.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]