- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Parę miesięcy po zakupie dwóch identycznych rowerów elektrycznych w jednym z nich pojawiły się problemy z działaniem sterownika silnika. Rower nie rozwija pełnej mocy, wyświetlane dane o bieżącej prędkości są nieprawidłowe, aktualizowane kilka razy na sekundę, nie utrzymuje równej prędkości z drugim poprawnie działającym rowerem. Electrofun 1) żąda wykonania przeglądu zerowego. Zakup był przez internet, najbliższy serwis jest oddalony o 300km, przegląd ten wykonałem we własnym zakresie 2) Odrzuca wymienione przeze mnie defekty jako nieistniejące. Mam porównanie z drugim poprawnie działającym rowerem, zdjęcia i video. Ewidentnie wina leży w sterowniku lub czujniku prędkości obrotowej 3) Nie wykazał żadnej próby naprawy defektu przez np. podmianę sterownika lub tylnego koła. Rower został odesłany jako sprawny a ewidentnie jest uszkodzony. Oczekuję rzetelnej naprawy gwarancyjnej lub wysyłki nowych części, tak abym mógł ją przeprowadzić samodzielnie. Oczekuję normalnego traktowania klienta jak partnera a nie zło konieczne, amatora, który nie potrafi przykęcić śrubki i któremu można wmówić, że rower działa poprawnie a niestety tak nie jest.