- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
W dniu 17.03.2025 r. dokonałam zakupu za pośrednictwem sklepu internetowego www.stoneskirt.pl. Po otrzymaniu zamówienia postanowiłam skorzystać z prawa do wstąpienia od umowy zawartej na odległość i zwrócić towar w terminie 14 dni od dnia jego otrzymania. W dniu 1.04.2025 r. otrzymałam informację mailową, że mój zwrot został przyjęty i środki zostaną zwrócone w terminie 14 dni. W dniu 14.04.2025 r. skontaktowałam się z firmą za pośrednictwem maila z pytaniem kiedy mogę spodziewać się zwrotu środków. Otrzymałam wówczas informację, że przelew zostanie zlecony następnego dnia (tj. 15.04.2025 r.). W dniu 16.04.2025 r. otrzymałam maila z prośbą o podanie numeru rachunku bankowego na który ma zostać zlecony zwrot środków. W dniu 17.04.2025 r. otrzymałam kolejną informację, że numer rachunku został już przekazany do działu księgowego. W dniu 22.04.2025 r. ponownie skontaktowałam się z firmą za pośrednictwem poczty elektronicznej, w celu uzyskania informacji kiedy mogę spodziewać się zwrotu środków. W odpowiedzi otrzymałam gotową regułkę: "Dzień dobry, Pragniemy serdecznie przeprosić za wszelkie niedogodności związane z opóźnieniami w zwrotach środków oraz w wysyłce zamówień, które mogły wpłynąć na Wasze doświadczenia zakupowe. W ostatnim czasie nasza firma przechodziła intensywny okres rozwojowy, związany z realizacją projektów dofinansowanych z dotacji unijnej. Niestety, dynamiczny rozwój przyniósł ze sobą wyzwania, które wpłynęły na naszą codzienną działalność. W związku z zaistniałą sytuacją, zgłosiliśmy się o pomoc do Inspekcji Handlowej oraz Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK), aby zasięgnąć wiedzy na temat najlepszych praktyk i możliwych rozwiązań. Zdajemy sobie sprawę z obowiązującego nas prawa, które zobowiązuje nas do realizacji zwrotów środków nie później niż w ciągu 14 dni od jego zgłoszenia. Z pełnym zaangażowaniem pracujemy nad tym, aby przywrócić pełną sprawność operacyjną naszej firmy. Zobowiązujemy się do zwrócenia wszelkich zaległych środków do 02.05.. Prosimy o wyrozumiałość i cierpliwość. Ponadto, pragniemy poinformować, że od maja system zwrotów zostanie w pełni ustabilizowany, a wszelkie opóźnienia tego rodzaju nie będą się już powtarzać. Nowa kolekcja będzie wysyłana w terminie, co pozwoli nam na jeszcze lepsze spełnianie Waszych oczekiwań. Jeszcze raz przepraszamy za wszelkie niedogodności i dziękujemy za zrozumienie oraz zaufanie, jakim nas obdarzacie. Z poważaniem, Team Stone Skirts". W dniu 29.04.2025 r. napisałam kolejnego maila z pytaniem czy firma zamierza wywiązać się z danego słowa i zwrócić środki w terminie oraz opisałam całą sytuację, która mnie spotkała, jednak do chwili obecnej nie otrzymałam zarówno odpowiedzi na maila jak i zwrotu środków. W związku z powyżej opisaną sytuacją zwracam się z prośbą o pomoc w odzyskaniu środków.