Publiczna
Otwarta

zakup, brak towaru, niemożliwość odstąpienia

Firma- sklep z odzieżą, który uważa że nie jest sprzedawca a pośrednikiem a więc nie obowiązują go zasady, stosuje [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]praktyki względem kupujących, ukrywając i omijając istotne informacje co do transakcji zakupu. Zasłania się regulaminem, w którym ominął wszelkie zasady i prawa konsumenta, poprzez [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]jakim jest przykrywka "pośrednika", towary z Chin. Brak możliwości rezygnacji z zakupu, brak możliwości zwrotu do sprzedawcy (bo sklep jest pośrednikiem) czyli wmawiają Ci że musisz odesłać do sprzedawcy w Chinach a koszt takiego odesłania najczęściej przekracza koszt produktu czyli 200-300 złotych. Trudno się porozumieć z obsługą, piszą wymijające odpowiedzi. Ani towaru ani pieniędzy z pewnością zgłaszam tą sprawę dalej. Oczekuję zwrotu całej wpłaconej kwoty, jeżeli produkt do mnie dotrze - to odeslę ale do siedziby firmy. Tam gdzie zawarłam umowę z "pośrednikiem" i to od pośrednika żądam zwrotu.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]