Reklamacja sukienki Firma Makalu Fasion sp. z o.o s.k. odmówiła reklamacji sukienki odsyłajac ją z adnotacją cytuję " wyrób zgodny z umową . Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za żle przeprowadzoną konserwację prania . Reklamacja bezzasadna " - koniec cytatu Sukienka czarna z białymi lamówkami po pierwszym praniu które zostało wykonane na delikatnym programie w 20 stopniach ( sukienka była prana sama ) a oznaczenia na metce dają możliwość prania w 30 stopniach zostały zafarbowane białe lamówki . Moim zdaniem ta konkretna sukienka nadaje się tylko do czyszczenia a nie do prania .Po przesłaniu firmie sukienki i formularza reklamacji , została mi odesłana z odmową przyjęcia reklamacji. Oczekuję od firmy zwrotu pieniędzy za zakupiony towar gdyż mają złe oznaczenia na metce wprowadzające klientów w błąd .
zwrot pieniędzy01.12.2023 zakupiłem bluzę taktyczną polarową patriot coyote 3xl za 319zł oraz 3 sztuki bokserek m-tac 93/7 tej samej firmy po 67zł za sztukę razem 520zł.pod koniec grudnia sklep powiadomił mnie o braku bluzy,anulowałem zamówienie z żądaniem zwrotu 520zł podając stosowne konto do chwili obecnej nie otrzymałem zwrotu środków
dostawa właściwego aparatu lub zwrotu pieniędzyzamówiłem reklamowany na facebooku aparat do pomiaru poziomu cukru i innych parametrów firmu Omron.Przesyłkę za pobraniem w kwocie 155 zł dostarczono w dn.19.01.24.Okazało się że przesyłka zawierała prosty pulsoksymetr prod Chińskiej wartości ok.50 zł.Brak kontaktu z firmą sprzedającą.Oczekuję dostawy właściwego aparatu lub zwrotu pieniędzy
Towar niezgodny z deklaracjąKupiłam sweter, rzekomo kaszmirowy, który miał być na dużej przecenie w związku z likwidacją rodzinnego sklepu z Krakowa, po otwarciu przesyłki zorientowałam się, że paczka przyszła z Chin, materiał to najpewniej akryl bądź coś podobnego, brak metki czy innego potwierdzenia składu. Sweter wyglądem też odbiega od tego zaprezentowanego na zdjęciach. Napisałam do sklepu, że oczekuję potwierdzenia składu materiałowego, w nieudolnie tłumaczonej na język polski odpowiedzi dostałam informację, że jak nie jestem zadowolona to mogę sweter odesłać do Chin na swój koszt.
Oszukują i naciągająOtrzymałam kurtkę, która zupełnie odbiega od jakości tej która jest przedstawiona na zdjęciach sklepu internetowego.
Zgodnie z polityką zwrotów na stronie, napisałam na maila o formularz do zwrotu i adres. Kontakt telefoniczny niemożliwy bo niedostępny na stronie. Na maile odpowiadają po kilku dniach proponując rekompensatę w formie rabatu na kolejne zakupy aby nie odsyłać produktu na wlasny koszt. Adres zwrotu podali do Chin i ja ponoszę koszty takiego zwrotu. Jest to kolejny wydatek conajmniej 50 zł. Nie mam do nich zaufania. Nie mam pewności czy te pieniądze zostaną mi zwrócone.
Oczekuję podania polskiego adresu do zwrotu. Na stronie nie ma mowy o tym że produkt pochodzi z Chin. Wprowadzają w błąd jakością, cenami i polityką zwrotu.
dostawa towaru niezgodna z zamówieniemzamówiłam reklamowany na facebooku aparat do pomiaru poziomu cukru i innych parametrów firmu Omron.Przesyłkę za pobraniem w kwocie 191 zł dostarczono w dn.17.01.24.Okazało się że przesyłka zawierała prosty pulsoksymetr prod Chińskiej wartości ok.50 zł.Brak kontaktu z firmą sprzedaącą.Oczekuję dostawy właściwego aparatu lub zwrotu pieniędzy
zwrot towaru i pieniędzy Chcę odstąpić od umowy i zwrócić towar u was zamówiony i opłacony, ponieważ nie spełnił moich oczekiwań co do wyglądu i koloru. Oczekuję zwrotu pieniędzy za towar, który oczywiście odeślę.
zamówiony towar inny niz dostarczonyDzień dobry W dniu wczorajszym odebrałem od Państwa przesyłkę. Za która zapłaciłem 235 zł Okazało się, że towar jest zupełnie inny niż ten który zamawiałem Zamawiałem skaner AUTEL MaxiCHECK MX808 a dostalem Car Diagnostic Tool 309 proszę o wyjaśnienie tej sprawy. Interesuje mnie towar ktory zamówiłem albo zwrot pieniędzy. Prosze o informacje jakie zostana podjęte kroki przez Panstwa w powyższej sprawie
Zerwanie umowy przed terminem zapłaty zaległościW dn. 14.12.2023 r. otrzymałam z firmy Enea oświadczenie z dn. 12.12.2023 r. o wypowiedzeniu umowy z dn. 07.04.2023 r. Jest to związane z dwoma zaległymi rachunkami, które nie zostały przeze mnie uregulowane w terminie. W piśmie firma Enea informuje mnie, że zamierza wypowiedzieć umowę z dniem 11.01.2024, jeżeli zaległość nie zostanie uregulowana. Jednocześnie informują, że w przypadku uregulowania należności wskazanych w piśmie przed upływem okresu wypowiedzenia umowy, niniejsze oświadczenie uznaje się za nieskuteczne (warunek rozwiązujący). Całość zadłużenia uregulowałam w dn. 10.01.2024 r. (poprzez platformę eBOK Enea). Już następnego dnia tj. 11.01.2024 r. obydwie faktury widniały w systemie jako zapłacone (niestety nie spodziewając się nieuczciwej praktyki, nie zrobiłam screena, jedynie uspokoiłam się, że zaległości już tam nie widnieją). Tymczasem w dn. 17.01.2024 r. zorientowałam się, że licznik został zdemontowany, a płatności w systemie eBOK wróciły jako nierozliczone. Oczywiście posiadam dowód zapłaty, a pieniądze nie wróciły na moje konto. W systemie eBOK widnieją z kolei teraz jako nadpłata, zatem domyślam się, że firma zamierza naliczać dalej odsetki i mnie nimi obciążyć.
Jednocześnie pragnę dodać, że ceny prądu dla przedsiębiorców są ekstremalnie wysokie i stąd moja trudność w zapłacie rachunków. Okres od otrzymania pisma do dnia zapłaty przeznaczyłam na pozyskanie i uruchomienia pożyczki między innymi na ten cel.
Zwróciłam się do Enei z prośbą o wyjaśnienie sytuacji, ale odpisano mi, że ich system księgowania odbywa się na podstawie wyciągów z banku, które otrzymują w dniach następnych (roboczych) po dokonaniu wpłat. O ile rozumiem taki system, o tyle oświadczenie z dn. 12.12.2023 r. sugeruje coś innego - jest w nim wyraźnie napisane, że uregulowanie należności wskazanych poniżej przed okresem wypowiedzenia umowy, uznaje oświadczenie za nieskuteczne. Nie ma tu mowy o tym, który termin uznaje się za zaksięgowanie wpłaty. Mogłam zatem uznać, że moja wpłata przed dniem 11.01.2024 r. jest zgodna z wyznaczonym przez firmę terminem.
Moją wątpliwość budzi zatem kwestia przejrzystości i jednoznaczności pisma z dn. 12.12.2023 r. oraz kwestia nieuczciwej praktyki Enei. Czy firma celowo wprowadziła mnie jako konsumentkę w błąd, by zerwać umowę, naliczyć odsetki i zmusić mnie do zawarcia nowej?
Liczę na rzetelne i zgodne z prawem ustosunkowanie się firmy Enea do tej sprawy i odnowienia umowy z dn. 07.04.2023 r. na dotychczasowych warunkach.
Zakup wykładziny bagaźnikaZamòwiĺem wykładzinę bagażnika do Forda mondeo. Wykĺadzina nie pasuje i przyszła pognieciona. Nie można skontaktować się ze sprzedawcą. Za zamòwienie płaciłem gotówką przy odbiorze. Przedyłka Inpost.