nutridome body & spirit

nutridome body & spirit

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
2024-07-18 godz: 12:12
Od
avatar-urlJ.T.
Publiczna
Zamknięta

Reakcja alergiczna na produkty Nutridome

Zamówiłam w firmie Nutridome suplementy diety na kwotę 2x ok 361 zł (zamówienie omyłkowo zdublowałam ale udało mi się znaleźć koleżankę która przyjmowała już kiedyś podobne preparaty i zgodziła się wziąć dla siebie drugie zamówienie. Otóż koleżanka zaczęła pierwsza przyjmować preparaty Nutridome i po ok 40 min od pierwszego zażycia doszło u Niej do obrzęku nosa i uszu oraz zaczerwienienia okolic twarzy i dekoltu.Objawy były mocno niepokojące i bardzo nasilone ale po zażyciu leków przeciwalergicznych, przeciwhistaminowych udało się opanować uczulenie.W związku z tym że koleżanka przyjmowała już berberynę innej firmy postanowiła po kilku dniowej przerwie ponownie spróbować zażyć tym razem pojedynczy preparat firmy Nutridome i identyczne objawy wystąpiły ponownie. Koleżanka poinformowała mnie o objawach które pojawiły się u niej po preparatach Nutridome.W związku z tym,że nigdy nie miałam żadnych objawów alergii postanowiłam sama spróbować i niestety u mnie po ok 1 godzinie od przyjęcia zamówionych produktów pojawiła się drobnogrudkowa pokrzywka na ciele głównie dłonie przedramiona i brzuch.Skóra była bardzo zaczerwieniona i swędząca. Ponieważ część produktów jest rozpakowana a zależy mi na zwrocie zapłaconej dosyć znaczącej kwoty poprosiłam Nutridome o ocenę zaistniałej sytuacji i propozycje rozwiązania problemu. Towar został zakupiony 3.07.2024 a mail z rekalmacją wysłałąm 12.07.2024. Ponieważ do dnia 18.07.24 nie uzyskałam żadnej odpowiedzi zfirmy Nutridome ponownie skontaktowałam się z konsultantką firmy która poprosiła o ponowne wysłanie maila z reklamacją tym razem na inny adres mailowy.Dostałam od firmy Nutridome następującą odpowiedź; ,,Bardzo nam przykro z powodu tej sytuacji, suplementy zostały odpowiednio przebadane zgodnie z normami obowiązującymi w naszym kraju. Potwierdzono, że produkty są bezpieczne, zostały dopuszczone do sprzedaży. Fakt wystąpienia nadwrażliwości na produkt jest wynikiem indywidualnych preferencji klientów, na które jako sklep nie mamy wpływu. Pełen skład produktu jest dostępny na stronie internetowej, wystarczy sprawdzić czy jest on odpowiedni dla Klienta lub skonsultować się z lekarzem przed zakupem. Niestety, ludzki organizm jest złożony i bardzo indywidualny, a niektórzy Klienci mogą uznać dany suplement za odpowiedni i doskonały, podczas gdy inni nie, dlatego dobrym pomysłem jest zapoznanie się z pełnym składem produktu przed zakupem" Jak dotąd skontaktowałam się z fundacją ochrony praw konsumentów ponieważ uważam iż objawy które wystąpiły po zażyciu preparatów firmy Nutridome są bardzo niepokojące i mogły skończyć się tragicznie.Zwłaszcza,że objawy te wystąpiły u 2 osób. Mam prawo zwrócić zakupiony internetowo towar w ciągu 14 dni.Pozostaje jeszcze sprawa jakości i bezpieczentwa dystrybuowanych przez firmę specyfików. Chciałam jeszcze dodać że ani ja ani druga osoba u której doszło do silnej reakcji alergicznej nigdy dotąd nie miałyśmy żądnych objawów przy stosowaniu podobnych preparatów których główny składnik jest taki jak opisywany w składzie na stronie firmy.Nigdy nie było takiej reakcji nawet na silnie dziłające leki czy antybiotyki. Oczekuje od firmy korzystnego dla mnie rozstrzygnięcia sprawy ponieważ uważam,że rzeczą nadrzędną jest dbałośc o bezpieczeństwo i zdrowie konsumenta, które w tym przypadku zastało naruszone. (czytaj więcej)