Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2024-03-02 godz: 16:02Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu pieniędzy.Zamówienie złożone 7.02.2024r. 14.02.2024 r. próbowałam dodzwonić się i zapytać kiedy zamówienie zostanie wysłane, niestety po godzinie oczekiwania w kolejce zostałam automatycznie rozłączona. 15.02.2024r. produkt nadal nie wysłany, w związku z czym zgłosiłam anulowanie zamówienia i napisałam emaila z prośbą o zwrot pieniędzy. 22.02.2024r. ponowny email z nakazem zwrotu pieniędzy. Tego samego dnia pierwszy raz otrzymałam odpowiedz na email z prosbą o podanie numeru konta, żeby przyspiesyć zwrot u księgowej. Po godzinie odpisałam i wysłałam numer konta. 26.02.2024r. oraz 28.02.2024r. ponowne prośby o zwrot gotówki. Do dnia dzisiejszego tj. 02.03.2024r. pieniedzy nie otrzymałam ani zadnej odpowiedzi poza tą jedną o której pisałam wcześniej.
2024-03-02 godz: 13:17Publiczna
Rozwiązana
Brak ekogroszku,brak zwrotu pieniazkow[UWAGA! Słowa usunięte przez moderatora] na olx sprzedawal ekogroszek ,po kontakcie z nim telefonicznym ustaliliśmy szczegóły wysyłki i zamówienia ekogroszku która miała odbyć się w ciągu 7-8dni ,nie przyjmował płatności za pobraniem tylko z góry opłacenie wystawionej na meila profaktury.Zaplacilam profakture dni.22.01.2023na kwotę 2700 zll i tu zaczął się problem ogłoszenie zniknęło ,ta po 10dniach ekogroszku dalej nie było,. [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] odbierał telefon i mówił że jest opóźnienie i do końca tyg na pewno będzie minęło ,minęły kolejne dni a towaru brak ,jak napisałam mu że zgłoszę sprawę na policję to napisał żebym złożyła rezygnację,więc dni 12lutego złożyłam pisemne wypowiedzenie umowy i przedsadowym wezwanie do zapłaty z ręcznym podpisem.. [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] odpisał mi że zwrot jest w trakcie realizacji ,16lutego napisałam kiedy mogę się spodziewać zwrotu to odpisał że do końca tyg ,niestety minął kolejny tydzień i pieniędzy dalej nie ma na koncie, w internecie udało mi się znaleźć informacje że jest on . [UWAGA! Słowa usunięte przez moderatora] ,chciałabym odzyskać pieniądze i zgłosić sprawę na policję żeby się nim zajęli aby skończył . [UWAGA! Słowa usunięte przez moderatora] ,widzę na waszej stronie też jest na niego donos w sprawie ekogroszku ale ma inny e-mail podany bok@pggsklep.com natomiast NIP firmy jest taki sam jak ten na mojej fakturze ,w ten sam sposób . [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]kogoś ,proszę coś z tym zrobic
2024-03-02 godz: 08:14Publiczna
Zamknięta
Zamówienie #55757Nie zrealizowano zamówienia które było opłacone w grudniu i do tej pory nie otrzymałam zwrotu pieniędzy barak kontaktu i porozumienia wysłałam tyle maili i nadal nie otrzymałam zwrotu odpisują czasem na moje wiadomości ale nie oddali pieniędzy tylko oferty przysyłają .Chce zwrot pieniędzy
2024-03-01 godz: 23:34Publiczna
Rozwiązana
Brak zwrotu środków za zwrócony dresMoje zamówienie obejmowało dwa komplety dresowe. Jeden z nich zwróciłam. Przesyłka zwrotna została dostarczona za pośrednictwem InPost do firmy Stone Skirts w dniu 16.02 br. Ponieważ płatność była Blikiem sądziłam że dzięki temu nastąpi szybko zwrot środków. 21.02 skontaktowałam się mailowo z firmą z pytaniem kiedy zwrócą mi środki. Otrzymałam odpowiedź 22.02, że ich dział księgowości ma na to 14 dni, które minęły 01.03 i do tej pory nie otrzymałam przelewu zwrotnego. Niestety dopiero teraz sprawdziłam, że mój przypadek nie jest odosobniony a o firmie Stone Skirts krążą złe opinie, natomiast negatywne komentarze są usuwane na FB. Żądam natychmiastowego zwrotu moich środków za dres który odesłałam.
2024-03-01 godz: 17:09Publiczna
Zamknięta
Oszustwo 7.02 złożone zamówienie na projektor. 28.02 napisałam maila co z zamówieniem, zero kontaktu. Na stronie zmieniło się z cena projektora na cena zadatku za projektor. Firma oszustwo ! Chce odzyskać pieniądze wpłacone do tej firmy
2024-03-01 godz: 13:07Publiczna
Zamknięta
Nie ten produktOtrzymałem nie ten produkt ktury zamawiałem proszę o wmiane na własciwy lub zwrot pieniędzy oraz kontakt telefoniczny w sprawie
2024-03-01 godz: 12:44Publiczna
Zamknięta
Towar niezgody z zamówieniemZamówiłam w firmie buty o rozmiarze 41, kolor szary, jedną parę. Po trzech mniej więcej tygodniach kurier dostarczył mi dwie pary butów o rozmiarze 36, kolor zielony i czarny. Dostarczony towar jest niezgodny z zamówieniem. Chcę zwrócić towar, ale nie mam nigdzie numeru zamówienia, ani paragonu. Po zamówieniu nie dostałam żadnego potwierdzenia ani na emaila, ani w innej formie. Oczekuję kontaktu w jaki sposób mam zwrócić towar i na jaki adres. Nigdzie nie można znaleźć kontaktu z państwa firmą, a po wpisaniu jej nazwy w przeglądarkę znajduje się sporo komentarzy niezadowolonych klientów i opis jak po nadaniu na adres przesyłki towaru została ona zwrócona do nadawcy, który poniósł jedynie koszty przesyłki i nie załatwił sprawy.
2024-03-01 godz: 11:44Publiczna
Zamknięta
Zwrot towaruTego towaru nie zamawiałam. Jak mam zwrócić towar,chcę zwrotu pieniędzy.
2024-03-01 godz: 10:22Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlK.M.
Wprowadzanie w błąd w kwestii czasu realizacjiFirma od dłuższego czasu wprowadza w błąd klientów w kwestii czasu realizacji zamówień, na stronie widnieje informacja o terminie realizacji około 10 dni, mailowo również podają około 10-15 dni. Moje zamówienie (biurko elektryczne) złożone dnia 10.01.2024 do dnia dzisiejszego nie zostało dostarczone, firma ciągle przekłada terminy realizacji. W mailach firma informuje, że zamówienie zostanie wysłane w ciągu X dni, po czym gdy termin ten się zbliża, firma ponownie przekłada termin realizacji. Gdy w trakcie oczekiwania na swoje zamówienie dopytywałem z innego adresu email o czas realizacji identycznego zamówienia firma dalej podaje termin realizacji 10-15 dni pomimo braku towaru jawnie wprowadzając nowych klientów w błąd. Z opinii na internecie oraz z grup na portalach społecznościowych (grupy zrzeszające osoby oszukane przez firmę Ergonome) wynika, że firma ma problemy od dłuższego czasu, ale i tak ciągle wprowadza klientów w błąd. Wiele osób zgłasza, że oczekują na zwrot pieniędzy od kilku miesięcy dlatego ja nie zgłaszałem prośby o zwrot ponieważ bardziej zależy mi na dostarczeniu biurka, które jest mi niezbędne do pracy. Opinie innych użytkowników można znaleźć na Google (https://www.google.com/maps/place/Ergonome+Group+Sp.+z+o.o.+-+Biurka+elektrycznie+regulowane/@50.2648773,19.077559,17z/data=!4m14!1m5!8m4!1e1!2s100315815735178316229!3m1!1e1!3m7!1s0x4716cfe0e98dbaff:0x429b5361c23531e7!8m2!3d50.2648773!4d19.0797477!9m1!1b1!16s%2Fg%2F11qg9v95py?hl=pl&entry=ttu) lub np. Ceneo. Praktycznie codziennie nowe osoby zgłaszają identyczne problemy Firma dodatkowo sama wystawia sobie pozytywne opinie w sieci co widać po zrzutach ekranu załączonych do wniosku
2024-02-29 godz: 18:02Publiczna
Rozwiązana
ReklamacjaPo pierwszym użyciu tasaka, zgodnie z opisem ze strony internetowej i ulotki produktu, nastąpiło uszkodzenie krawędzi tnącej. Tasak został użyty do ćwiartowania gęsi (mostek i kręgosłup). Zwracałem uwagę sprzedawcy, że badałem twardość ostrza (wynik poniżej normy w skali HRc), że mam świadków (napisali oświadczania), którzy w chwili użycia tasaka uczestniczyli w tej czynności. Pomimo tego sprzedawca nie uznaje mojej reklamacji, twierdząc, że tasak był niezgodnie z przeznaczeniem używany. Zgodnie z prawem, odstąpiłem od umowy na podstawie prawa o rękojmi. Zwracałem się kilkakrotnie do sprzedawcy, aby wskazał jakie kości mogą być cięte spornym tasakiem. Otrzymuję ogólnikowe informacje, nic nie wnoszące do rozstrzygnięcia sporu. Sprzedawca trwa w swojej ocenie, zaznaczam bezpodstawnie, że przecinałem duże kości udowe. Sprzedawca przesłał mi opinię producenta w języku czeskiem. Prosiłem o przetłumaczenie, nie otrzymałem. Skąd u nich wiedza, że przecinałem duże kości udowe gęsi? Gdybym nawet przecinał, skąd miałem wiedzieć, że ten produkt do tego nie jest przeznaczony? Z opisu tasaka nie wynika, jakie kości mogę być cięte tym tasakiem. Nie mogę się dowiedzieć, co to znaczy "kość", co kryje się pod tym pojęciem. Czy to ość rybia, czy udko gołębia, czy golonka wieprzowa, kość wołowa, a może kości drobiowe? Przecież w potocznym rozumieniu to wszystko kości. Poniżej opis z faktury: "Tasak kuchenny stalowy do mięsa kości warzyw duży uniwersalny 18 cm 141324. Oczekuję od firmy Orion AGD zwrotu kosztów zakupu. Data zakupu 27 marca 2023 r., data zgłoszenia reklamacji 03/01/2024 r.