nie mogę ozyskać pieniędzy za oddaną kurtkęKupiłam kurtkę za 650 zł. Odesłałam, ponieważ nie pasowała, poprosiłam o zwrot pieniędzy i od 2 tyg ponaglam , dzwonię , piszę maile do sklepu. Na maile nie reagują. Przez telefon obiecują, że już dziś zostanie wysłany przelew i nic się nie dzieje. Bez efektu. Zostałam oszukana. Chcę odzyskać pieniądze
Dokonanie zwrotu towaruChce zwrócić towar gdyz spodnie nie są z wełny a swetr kaszmir, w paczce nie bo paragonu ani formularza zwrotu. Zgłosiłam zwrot zgodnie z procedura opisana na stronie sklepu. Poprosiłam o przesłanie formularza i adresu zwrotu towaru. Cały czas dostaje w odpowiedzi meile aby się zastanowić, lub propozycje bonusow na następne zakupy. Przy zdecydowanym postawieniu przez mnie sprawy, odpisali ze zwrotu nie ma. A na stronie butiku są zasady zwrotu. Za towar zaacilam 387 zł. Oczekuje podania adresu do odesłania towaru i zwrotu pieniędzy.
Dostawa W dniu 27.04.2024 zakupiłem w sklepie eokapy.pl okap Faber Cylindra Plus czarny matowy przyścienny. Niestety właściciel nie odpowiada na żaden kontakt (telefoniczny oraz mailowy) z mojej strony z prośbą o wysłanie zamóionego towaru bądź zwrot pieniędzy. Czytając komentaże skłaniam się do próby odzyskania pieniędzy.
EozonatoryDzień dobry,
Zamówiono ozonator 20g/h przez stronę internetową eozonatory.pl. Otrzymano produkt inny niż na zdjęciu na stronie producenta, wykazujący stan użytkowania z wykręconymi śrubami, w opakowaniu innego produktu niż zamawiany. Skorzystano z możliwości zwrotu i odesłano produkt z drukiem odstąpienia kurierem InPost informując wcześniej dostawcę mailowo o odstąpieniu od umowy (wysyłając skan odstąpienia). Zwrot towaru do dostawcy został potwierdzony w dniu 4.04.2024 r. Do dnia dzisiejszego pomimo upomnienia mailowego i bezskutecznych prób połączenia telefonicznego nie otrzymano zwrotu wpłaconej kwoty. Korespondencja i pozostałe dokumenty w załączeniu. Oczekuję od dostawcy zwrotu wpłaconej kwoty na wskazane w odstąpieniu konto wraz z ustawowymi odsetkami za zawłokę.
Brak zwrotu za biletw dn. 14.04.2023 r. zakupiłam bilety na festiwal Trapeton Summer Bash, który miał się odbyć w dniah: 14.07.2023 ─ 15.07.2023, miejsce:
Plaża Stogi, ul. Wydmy 1, 80-656 GDAŃSK, Polska.
Dnia 11 lipca 2023 r. Eventim wysłała e-mail z informacją, że festiwal jednak się nie odbędzie. Po wielu próbach kontaktu z Eventim (mailowo, poprzez formularz zwrotu, telefonicznie) do dnia dzisiejszego brak zwrotu środków.
Brak zwrotu środkówW dniu 16.02 złożyłem zamówienia. Niestety
występowały problemy z płatnością.
Po kilku próbach okazało się,
że kwota została pobrana dwukrotnie.
Jedno z zamówień bezzwłocznie
anulowałem.
W efekcie 1 zamówienie do mnie dotarło (wszystko ok), za
drugie natomiast nie otrzymałem zwrotu środków.
I właśnie tego
dotyczyła moja reklamacja - zwrotu środków za anulowane zamówienie.
Po bezskutecznej wymianie wielu maili, otrzymałem zwrot ok. 260 PLN zamiast ponad 1100 PLN.
Sugerowałem, że być może nastąpiła pomyłka, zamiast równowartości 260 EUR otrzymałem 260 PLN.
Niestety mam wrażenie, że na wiadomości odpowiada bot powielający wciąż te same treści, bez uwzględnienia moich założeń i dokumentacji któą przesyłam, a która jednoznacznie wskazuje na niewywiązanie się firmy Devporvillage z umowy i łamie zapisy własnego regulaminu.
Na moje ponaglenia dostaję wciąż te same zdawkowe wiadomości o tym, że zaksięgowanie w banku może potrwać kilka dni.
Minęło już ok. 10 tygodni....
Poza zwrotem należnych mi pieniędzy zamierzam wnosić również o odsetki ustawowe zgodnie z art. 481§1 kc.
Odmowa wymiany towaru Firma odmawia wymiany towaru zasłaniając się jakaś bzdurą z regulaminu, który zawiera klauzulę a używane. Nie chcę zwrócić a wymienić na inny rozmiar. Po pierwszym mailu kontakt się urywa, nie raczą już spowiadać. Dotyczy 189zl.
Propozycja zatrzymania towaruDzień dobry,
Firma Veronica Zbiranska, to jedno wielkie oszustwo i naciąganie na pieniądze.Towar, który otrzymałam jest za duży i za szeroki( buty). Opisałam już sprawę w dniach 16.04.,20.04 i 25.04. 2024r., otrzymałam propozycję, bym oddała buty za 149 zł. znajomemu, a Zbiranska da mi kupon 50% na nowe buty. Nie otrzymałam numeru zwrotu paczki, by wysłać buty chociaż zwrot dokumentów wysłałam. Jeżeli nadal będą zwlekali z nadaniem numeru paczki, sprawę kieruję do Sądu.
K.U.
Niewłaściwy towar i odmowa przyjęcia zwrotuOtrzymałam towar niezgodny z zamówieniem, bez formularza zwrotu. Przysłano torby z ceraty zamiast wysokiej jakości skóry naturalnej.
Po zgłoszeniu problemu odmówiono mi prawa do zwrotu, ponieważ oferta przeceniona nie podlega zwrotowi. Na stronie butiku wszystko jest "przecenione". W odpowiedzi zaoferowano voucher 30%, a po kolejnym mailu voucher 50% na kolejne zakupy! Dzisiaj wysłałam trzeciego maila, jednak na maile odpowiada bot. Ten butik to jedno wielkie oszustwo - skórzane torby z ceraty i kaszmirowe swetry z plastiku.
Domagam się możliwości zwrotu toreb i odzyskania pieniędzy.
Oszustwo. Brak zwrotu pieniędzy. Zostałam oszukana przez firmę Catalina. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu pieniędzy w kwocie 1500zł. za zwrócony towar. Zwrot powinnam otrzymać maksymalnie do 4 kwietnia. Po skierowaniu zapytania kiedy mój zwrot zostanie zrealizowany, nikt nie odpowiada na moje wiadomości. Wskazany numer telefonu też jest nieaktywny. Jedyne, co mi pozostało to zgłosić sprawę na policję i dochodzić zwrotu pieniędzy na drodze sądowej. Przestrzegam wszystkich przed tą firmą. To zwykli oszuści.