Przysłanie innego produktu niż ten który był oferohttps://trener2.com/81919115585/orders/d1e19903bb2c298c8d6351e3db27f801 zamówienie oferty ze strony fb trener2.com.pl natomiast nadawca paczki za pobraniem była firma hosulu pl. W paczce zamiast butów firmy Adidas za 329 zł były chińskie buty. Nie wiem jak zrobić zwrot bo nie ma informacji dotyczącej tej możliwości. Oczekuję zwrotu pieniędzy ponieważ oferta przedstawiała na zdjęciu oraz w opisie inny produkt.. z dokumentacji posiadam tylko maile o nadaniu przesyłki oraz wpłatę z karty.
zamowiony towarzapłaciłem za towar, sklep zaksiegował moja wplate co potwierdził wiadomością email. po upływie czasu realizacji wg. opisu zamowienia (60 dni roboczych), sprzedawca nie odbiera telefonu, nie odpisuje na maile, a jego sklep ciągle działa i aktualizuje ofertę i cenniki. Oczekuję kontaktu ze sprzedającym i konretnej informacji czy dostane zamowiony towar czy zwrot pieniędzy, czy mam kierować sprawę do sądu.
Brak zwrotu pieniędzy za zamówienieW dniu 08.01.2024r. dokonałam zamówienia w sklepie KARKO (zamówiony towar:
Płaszcz flauszowy trencz na podszewce KLARA z paskiem karmelowy , Rozmiar: 50/52) o łącznej kwocie: 532,89 zł
W związku z niepasującym rozmiarem odesłałam zamówiony produkt w dniu 19.01.2024r.
Otrzymałam informację od sklepu, że mój zwrot został pozytywnie rozpatrzony, a w ciągu kolejnych dni otrzymam zwrot pieniędzy. Niestety do dziś ich nie otrzymałam. Pisałam już kilka wiadomości z prośbą o zwrot lub chociaż informację kiedy mogę się spodziewać zwrotu, za każdym razem otrzymywałam automatyczną wiadomość o tym, że są w trakcie problemów finansowych, ale postarają się jak najszybciej oddać pieniądze.
Zły towarOtrzymałam paczę ale nie zamówionym towarem tylko innym gorszym nie można w rządek sposób skontaktuj się i prosić o zwrot pieniędzy
Brak realizacji zamówienia5 grudnia 2023 roku zamówiłem dwa produkty od ProjectPRO (forzone Kacper Skiba). Zapłaciłem pierwszą część kwoty w wysokości 140 zł. Od tego dnia nie było kompletnie żadnego odzewu ze strony sprzedającego. Nie otrzymałem wiadomości ani o zaksięgowaniu wpłaty, ani o etapie realizacji zamówienia. Kompletna cisza. 12 stycznia dostałem wiadomość o konieczności zapłaty drugiej części kwoty, co też uczyniłem. 18 lutego br. otrzymałem wiadomość, że wystąpiły nieprzewidziane okoliczności, które spowodowały opóźnienie w procesie wysyłki, i że dokładane są wszelkie starania, aby to zrealizować. Jednak nadal nie otrzymałem żadnej odpowiedzi na moje e-maile.
Rozumiem niespodziewane okoliczności powodujące problemy ale mija już 5 miesiąc od zamówienia, a ja nadal nie wiem czy to zamówienie w ogóle zostanie zrealizowane. Oczekuję wysyłki zamówionych produktów, ewentualnie zwrotu moich pieniędzy.
Być może padłem po prostu ofiarą [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora], być może było to zwykłe [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora].
Nie mam pojęcia jak wybrnąć z tej sytuacji ale widzę, że nie tylko ja mam ten problem z tą firmą.
Reklamacja Słuchawek HuaweiZakupiłam w sklepie internetowym Mediaexpert 9 lutego 2024 słuchawki Huawei FreeClip, które dostarczono mi 16 lutego, data na fakturze 15.02.2014. W trakcie użytkowania słuchawek zauważyłam, że powodują one oparzenia/alergię w miejscach stykania się z uchem oraz za uchem: czerwone plamy, swędząca skóra, która potem schodzi płatami. Gdy doszłam do tego co się dzieje i co jest przyczyną zareklamowałam produkt u sprzedawcy 21.04.2024. Moja reklamacja została uznana za bezpodstawną ze względu na "brak wady tkwiącej w przedmiocie" oraz "subiektywną reakcję organizmu na produkt".
Pragnę nadmienić, że nie mam żadnej stwierdzonej alergii.
Tak więc mam produkt, za 799 zł, którego nie mogę ani używać, bo grozi to medycznymi konsekwencjami ani nie mogę go zwrócić do sklepu.
Moje oczekiwania: odesłanie do Mediaexpert słuchawek w stanie nienaruszonym oraz zwrot pieniędzy na moje konto.
Zwrot pieniędzy Dnia 31.03.2024 zamówiłam spódnicę w rozmiarze 34 , która okazała się za mała. 4.04.2024 zamówiłam tą samą spódnicę w rozmiarze 36 , ale niestety ta była za szeroka w pasie. Zwrot do obu zamówień zgłosiłam 8.04. a wysłałam 9.04. Zwroty dotarły do sklepu 10.04.2024. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu pieniędzy za zamówienia pomimo trzykrotnego kontaktu telefonicznego ze sprzedającym . Proszę o zwrot za zamówienia plus zwrot kosztów przesyłki plus odsetki za opóźnienie.
Brak pieniędzy za zwrot mimo upływu 14 dniZwrot został odesłany w regulaminowym czasie i został zaakceptowany przez sklep dnia 08.04.2024, co również sam potwierdził ( załącznik). Mimo kontaktu ze sklepem i zapewnienia, że przelew zostanie zrealizowany 29.04.2024 to na koncie nadal nie mam pieniędzy ( załącznik).
Oczekuję aby firma jak najszybciej oddała pieniądze za zwrot R/Mod/2024/04/02/40591.
To jest już drugi zwrot za który nie mogę odzyskać pieniędzy od sklepu CATALINA.
Brak rekompensaty
Zamówiłem produkt, który otrzymałem po ponad miesiącu. Podczas zamówienia nie było informacji, że zabawka wysyłana jest z chin i doliczone zostało cło, które nie było ujęte w informacji o zakupie. Z powodu długiego czasu oczekiwania postanowiłem zwrócić produkt i zostałem poinformowany o możliwości „rekompensaty” polegającej na zatrzymaniu towaru i odzyskania 40% wartości zamówienia. Zgodziłem się na tą opcję i zostałem zapewniony o zleceniu zwrotu. Niestety nie otrzymałem go. Przypomniałem się mailowo, po czym zostałem zapytany o wysokość umówionej kwoty i ponownie potwierdzono zlecenie zwrotu. Sytuacja powtórzyła się 4 razy i wymieniłem ze tymi oszustami ponad 20 maili, niestety pieniędzy nie otrzymałem.
Żądam odesłania ustalonej kwoty oraz zwrot cła, o którym nie było mowy.
Nieprawdziwe informacje Na moją reklamacje firma odpisała mi następującą wiadomość:
Dzień dobry, tak jak wielokrotnie informowaliśmy mailowo, Pani paczka została ponownie nadana ponieważ pierwsza przesyłka nie została przez Panią odebrana z punktu odbioru.
Są to absolutnie błędne informacje!!!! Kontakt był tylko 27.03.24 r i dopiero po moich wielokrotnych interwencjach na wszystkich możliwych portalach została przesłana mi informacja ze wyślą raz jeszcze paczke, mimo że już nie chciałam towaru i wielokrotnie Pisałam o zwrot gotówki.
Firma Cellublue napisała że nie odebrałam paczki, jakby to była moja wina!!!! Poniżej wklejam informację od nich dlaczego tej paczki nie odebrałam!!! Może warto było zaznaczyć że to z ich winy!!!
[dane usunięte przez moderatora](Cellublue)
27 mars 2024, 17:54 UTC+2
Dzień dobry,
przepraszamy za sytuację, okazało się że był to błąd po stronie naszego systemu wysyłkowego.
Nadamy paczkę jeszcze raz, już z poprawnym numerem.
Pozdrawiamy,
zespół Cellublue
Miesiąc później, po wieku, wieku interwencjach dostałam wiadomość:
Dzień dobry,
najmocniej Panią przepraszamy za tą sytuację.
Przez nasz błąd techniczny zamówienie zostało nadane błędnym numerem telefonu, a kolejna paczka faktycznie jeszcze do Pani nie dotarła.
Oczywiście taka sytuacja nie powinna mieć miejsca, jeszcze raz przepraszamy.
Wysyłamy Pani paczkę ponownie, a jako rekompensatę do zamówienia dodamy prezent.
Tym razem przesyłka napewno dotrze.
Pozdrawiamy,
zespół Cellublue
Zamówienie złożyłam 10.03, jest 01.05 i nadal nie mam paczki, wpisałam poprawne dane i od razu opłaciłam. Firma odpisała jakby to była moja wina że sobie nie odebrałam. 0rzez miesiąc Pisałam że nie chce nowego zamówienia tylko zwrot na co dostaję informacje ze za późno bo juz wysłali...