Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2024-05-16 godz: 06:00Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlA.G.
Problem z reklamacją towaruZakupiłam amplituner, który po 4 miesiącach przestał działać. Złożyłam reklamację z tytułu rękojmi, pracownik sklepu kazał odesłać sprzęt na własny koszt. Amplituner został wysłany firmą kurierską i w czasie transportu został uszkodzony mechanicznie. Pracownik sklepu który paczkę odbierał nie dopełnił swoich obowiązków - nie sprawdziła stanu zawartości paczki przy kurierze, tym samym nie spisał protokołu szkody i teraz całą winę za powstałe uszkodzenia zewnętrze obciąża mnie, uznając reklamację z tytułu rękojmi za cytuję "niestandardowe roszczenie klienta" odmawiając uznania żądań klienta o naprawie lub wymianie na sprzęt wolny od wad.
2024-05-15 godz: 09:28Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu pieniędzy za nieotrzymany towarZamowiłam łóżko początek kwietnia, zamówienie opłacone z gory nie było innej możliwości oczywiście towaru nie otrzymałam jak również zwrotu gotówki. Kilkadziesiąt razy próbowałam skontaktować się telefonicznie, mailami. Międzyczasie otrzymałam wiadomość ze towar będzie wysłany do piątku oczywiście zamówienia nadal brak. Cierpliwie pisałam maile po czym odstąpiłam w mailu od umowy przelazałam nr konta na jaki ma być zrobiony zwrot. Odstąpienie napisałam w treści maila z jakiego powodu odstępuję. Ich wysłany dokument był niezgodny z prawdą było na nim że otrzymałam towar więc tego oświadczenia nie wypełniłam. Do dziś brak kontaktu mimo ostrzegania że przekazuję sprawę na policję oraz do prawnika. Oczekuję zwrotu pieniędzy za zamówienie z odsetkami. Firma przez którą zamawiałam to Home Design, strona internetowa meble 24 dom.
2024-05-15 godz: 03:44Publiczna
Zamknięta
Brak możliwości rezygnacji z zakupuWitam, ta firma to wydmuszka która żeruje po prostu ma słabościach Człowieka . Zamówiłem koszulę , zapłaciłem ale po kilku minutach zacząłem sprawdzać sprzedającego ponieważ zrezygnowałem z zakupionego produktu .Okazało się ze są zarejestrowani w Hong Kongu , w warunkach korzystania ze swojego serwisu mają wzmiankę że podlegają prawu Sanów Zjednoczonych , nie ma telefonu a w regulaminie korzystania są informacje że mogą robić co im się podoba a Ty tylko masz się do tego dostosować. Pisałem maile właściwie po zapłaceniu i prosiłem o anulowanie oraz zwrot pieniążków ale oczywiście dostawałem tylko propozycje rabatów na kolejne zakupy , po bodajże kilku mailach aby tego zamówienia nie realizować przesyłka została wysłana . Oczywiście tego nie odbiorę bo wielu osób poszkodowanych pisze o tym że produkty które odbierają to chłam . Przestrzegam przed ta firmą . Raczej będę musiał się pogodzić ze strata pieniążków ale trudno ewentualnie zgłoszę sprawę na Policję ponieważ nie respektują polskiego prawa w jakiejkolwiek postaci oszukując ludzi
2024-05-14 godz: 18:00Publiczna
Zamknięta
OszustwoZamiast pięknej skórzanej dużej eleganckiej torby otrzymałam torbę z "dermy", nie tych rozmiarów i w ogóle brzydką. Firma odmawia przyjęcia zwrotu, twierdząc, że przedmioty przecenione nie podlegają u nich zwrotowi. Na moje odpowiedzi, że przecież przysłali mi zupełnie inny produkt, więc mogę go zwrócić, odpisali, że udzielają mi 30% zniżki na następne zakupy u nich. Po kolejnym emailu odpisali, że dają mi 50% zniżki na kolejne zakupy. Potem kontakt się urwał. Oczekuję możliwości zwrotu towaru i odzyskania moich pieniędzy (161 zł).
2024-05-14 godz: 16:08Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu nalezności za oddane produkty3.04.24 złożyłam zamówienie w sklepie internetowym ATdiament.pl. Całość została oddana, co sprzedawca potwierdził drogą mailową w dniu 9.04. W tej samej wiadomości widniała informacja, że należność zostanie zwrócona w ciągu 14 dni. Do dnia dzisiejszego (14.05.24) nie otrzymałam przelewu zwrotnego. Trzykrotnie (24.04, 30.04, 7.05) wysyłałam maila z pytaniem i ponagleniem, kiedy mogę spodziewać się zwrotu. 30.04 otrzymałam odpowiedź, że kwota została zwrócona przez Payu, co jest niezgodne z prawdą. Próbowałam również kontaktować się za pośrednictwem mediów społecznościowych. Komentarze były usuwane, a wiadomość pozostawiona bez odpowiedzi.
2024-05-14 godz: 12:40Publiczna
Rozwiązana
Brak zwrotu pieniędzy na anulowane zamówienie Zamówienie anulowałam 24 kwietnia i jeszcze żadnego zwrotu pieniędzy nie dostałam a wczoraj już minęło 14 dni od anulowania zamówienie (i do tego czasu powinien już być zwrot). Zamówienie było anulowane z powodu brak wysyłki zamówienia w czasie 14 dni roboczych. Po kontakcie z sprzedawcą przez e-mail (w dniu 24 kwietnia 2024) byłam poinformowana że czas wysyłki się przedłużył o 8 dni i czy bym chciała czekać czy anulować zamówienie. W maile odpowiedziałam pani że chce anulować zamówienie i od razu w odpowiedzi od niej było anulowane i info że zwrot pieniędzy będzie w ciągu 14 dni. Niestety tego zwrotu jeszcze nie ma i chciałbym jak najszybciej odzyskać pieniądze.
2024-05-14 godz: 11:32Publiczna
Rozwiązana
Proszę zwrócić pieniądze Proszę zwrócić pieniądze, już pisałam na wszystkie mejly,nicht nie reaguje,tylko wysyłają ten sam tekst codziennie,ja nie chcę z taką firmą spółpracowac,tylko proszę o zwrocie pieniądze , zamówienie nie dostałam!!!
2024-05-14 godz: 10:52Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlB.Ż.
Zwrot gotówki za zwrócony towarW dniu 17.03.2024 odesłałam do sprzedawcy towar do zamówień nr: 645617960 oraz 643732877. W dniu 20.03.2024 otrzymałam emailem potwierdzenie odbioru towaru i pozytywnego rozpatrzenia zwrotów, oraz informację że zwrot środków na konto nastąpi w ciągu 14 dni. W ciągu tego okresu nie otrzymałam pieniędzy. Kilkakrotnie upominałam się emailem o zwrot gotówki. W dniu16.04.2024 wysłałam emailem wezwanie do zapłaty. Każdorazowo otrzymywałam zwrotną informację że sprawa zwrotu środków zostanie niezwłocznie przekazana do działu finansowego. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam pieniędzy. Oczekuję niezwłocznego zwrotu pieniędzy wraz odsetkami
2024-05-14 godz: 09:59Publiczna
Rozwiązana
Anulacja zamówienia, zwrot platnosciChce anulowac zamówienie, przed wysłaniem i zwrot płatności. Ukryta informacja o terminie dostawy i dodatkowej płatności w postaci cła. Brak informacji że produkt jest nie oryginalny
2024-05-14 godz: 09:33Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlP.K.
Brak zwrotu pięniędzyFirma odebrała zwrot przesyłki 11 kwietnia, od tego momentu nie otrzymałam zwrotu pieniędzy mimo upływu 14 dni. Brak odpowiedzi ze strony firmy poza jedną informacja, że zwrot został zlecony 7 maja, oczywiście do tej pory nie otrzymałam swoich pieniędzy.