Podwójnie pobierana płatność przez ViaplayDzień dobry,
Chciałbym zgłosić problem związany z subskrypcją na platformie Viaplay. Przez wiele ostatnich miesięcy Viaplay pobierał ode mnie środki za subskrypcję, mimo że posiadam aktywną subskrypcję u mojego operatora telewizyjnego, UPC. Oznacza to, że przez ten czas płaciłem podwójnie za tę samą usługę.
Otrzymałem informację od konsultanta działu obsługi klienta Viaplay, że subskrypcje od partnera (UPC) i bezpośrednio od Viaplay to dwie różne instancje, które mogą być aktywne symultanicznie. Jednakże w moim przypadku korzystanie z dwóch instancji nie było możliwe, ponieważ mam tylko jedno konto Viaplay. Konsultant stwierdził, że to na mnie spoczywa obowiązek pamiętania o aktywnych subskrypcjach i że wszystko odbyło się zgodnie z regulaminem, co rzekomo nie daje podstaw do reklamacji.
Czuję się w tej sytuacji oszukany i źle potraktowany. Brak jasnej informacji o możliwych dublujących się subskrypcjach uważam za nieetyczny. Jako konsument nie zostałem odpowiednio poinformowany o ryzyku podwójnych opłat. Mimo moich prób zgłoszenia reklamacji, konsultant odpowiadał wymijająco i dopiero po trzeciej próbie podał mi adres e-mail do kontaktu.
Proszę o pomoc w uzyskaniu zwrotu środków pobranych z mojej karty za miesiące, w których subskrypcje były zdublowane. Liczę na wsparcie w rozwiązaniu tej sprawy.
Dodatkowe informacje:
- Kontaktowałem się z działem obsługi klienta Viaplay, ale moje reklamacje zostały odrzucone.
- Mam jedno konto Viaplay, które było używane zarówno dla subskrypcji od UPC, jak i bezpośrednio od Viaplay.
- Konsultant nie przedstawił jasnej drogi rozwiązania problemu i nie udzielił odpowiedniego wsparcia.
Proszę o pomoc w odzyskaniu niesłusznie pobranych środków.
Pozdrawiam,
[dane usunięte przez moderatora]
OpoznienieProsze o informacje co z paczka o numerze 520000018501456086822078.
[dane usunięte przez moderatora]
ZwrotyNie uwzględniają zwrotów, mimo że na stronie internetowej jest informacja ze w ciągu 30 dni możesz zwrócić towar bez podania przyczyny, wygląda to na jakieś kombinowanie, brak adresu i telefonu na stronie internetowej. Wysłałam 8 maili z czego po piątym mailu przestali reagować. Zdecydowanie odradzam z korzystania z usług tego butiku.
Oszustwo19.04.2024 zamówiłam u AnnaKraków Butik torbę w promocyjnej cenie reklamowaną jako towar wykonany ze skóry, elegancki,super dla kobiet.Oczywiście możliwość zwrotu w ciągu 30 dni od otrzymania.Otrzymałam śmierdzacą plastikiem torbę wielkości nie zgodnej z opisem i wykananą z materiału skóropodobnego czyli z dermy.Reklamacje składane do tej pory nie są przyjmowane firma tłumaczy się że zwrot nie dotyczy produktów przecenionych,ale......promocja to nie przecena z powodu wad towaru.Zostałam oszukana jesli chodzi o materiał z jakiego towar jest wykonany i jego rozmiary.zwrot towaru i odzyskanie za niego pieniędzy należy mi się i uważam że moja reklamacja musi byc uwzględniona
Zły rozmiarW zamówieniu został określony rozmiar obuwia 39, otrzymany towar jest w rozmiarze 42. Proszę o wymianę towaru na właściwy oraz przyslania kuriera na wasz koszt z właściwym zamowieniem
Brak realizacji zamówienia, brak zwrotu pieniędzy Złożyłam zamówienie na stronie stone skirts 14 kwietnia.
26 kwietnia nie widząc żadnego postępu zamówienia napisałam mail z prośbą o anulowanie zamówienia.
Otrzymałam wiadomości, że zamówienie zostało anulowane i w przeciągu 14 dni zostaną zwrócone środki na koncie.
5 dni temu wysłałam zapytanie na jakim etapie jest zwrot moich kosztów, otrzymałam informacje że zwroty są realizowane w ciągu 14 dni. Czytając opinie na internecie wiedziałam już że oszukują klientów i wysłałam im maila z informacją że jeśli nie otrzymam pieniędzy zgłaszam sprawę do biura ochrony konsumenta obraz opiszę całą sytuację na ich stronie. W piątek ostałam maiła z informacją że pieniądze pojawią się w przeciągu 3 dni na moim koncie. Do dziś środków brak! Oszukali wiele osób!
tester diagnostycznyzamiast testera diagnostycznego przysłano mi tandetne narzędzia
żądam zwrotu gotówki
Problem z otrzymaniem przesyłkiTowar zamówiony 11 kwietnia. Po moich kilkukrotnych wiadomościach do firmy okazało się że paczka nie jest w ogóle wysłana. Firma twierdzi że nie wie dlatego tak się stało i wysyła ją dopiero po moim upomnieniu. Teraz nie mogę doprosić się numeru do śledzenia przesyłki za granicą. Chcę mieć pewność że przesyłka jest wysłana. Niestety na maile odpowiada robot. Wiadomości mam wrażenie że są kopiowane. Bardzo proszę o pomoc w wyjaśnieniu sprawy. Jeśli paczka nie jest wysłana to będę wnioskować o zwrot kosztów. A jeśli to nie pomoże to sprawa zostanie zgłoszona na policję. Mogę w każdej chwili dołączyć moją korespondencję mailową z firmą
Zwrot zamówienia 7675Otrzymałam od firmy produkty, które były za małe. Zgodnie z regulaminem zwrotu przesłałam informacje mailową z prośbą o przesłanie mi adresu na który mogę zwrócić paczkę. Na pierwszą wiadomość otrzymałam odpowiedź iż firma chce abym zachowała ubrania za które nie otrzymam zwrotu wydanych przeze mnie środków i zaproponowała mi 50% rabat przy zakupie kolejnych produktów. Kiedy odpisałam iż takie rozwiązanie nie jest dla mnie satysfakcjonujące zostałam poproszona o przesłanie zdjęć produktów co też uczyniłam. Następnie czekałam na rozpatrzenie mojej sprawy przez prawie miesiąc. Po miesiącu otrzymałam odpowiedź iż mogę uzyskać voucher. Oczywiście odpowiedziałam firmie iż takie rozwiązania nie są dla mnie akceptowalne i powołałam się na regulamin zwrotu w którym zapisane jest iż zwrot będzie dokonany tym samym sposobem co zapłata za produkty. Po mojej wiadomości otrzymałam informację iż zgodnie z polityką firmy nie ma możliwości zwrotu odzieży. Oczywiście zgodnie z prawem konsumenta mam prawo do odstąpienia od umowy i to zgłosiłam do 14 dni od momentu otrzymania przesyłki z zakupionymi towarami. Oczekuję iż firma wywiąże się ze swoich zobowiązań wobec mnie jako klientki, umożliwi mi zwrot towarów oraz zwróci środki. Również oczekuję iż usunie ze swojej strony internetowej mylące komunikaty jak możliwość zwrotu do 14 dni wyświetlające się zarówno na stronie głównej jak i będące w regulaminie zwrotu.
Zamówienie #7047Pomimo maila z informacją o odstąpieniu od umowy i wypełnienia formularza zwrotu zgodnie z informacją zawarta na stronie produktu w momencie zakupu i rozpoczęcia procedury zwrotu (wysłano formularz odstąpienia od umowy oraz zdjęcia produktów)po kilku miesiącach firma stwierdziła że nie przyjmuje zwrotów odzieży i obuwia ze względów ekologicznych. Brak takiej informacji na stronie, w regulaminie również w paragrafie o towarach wyłączonych że zwrotu nie ma tego asortymentu. Wysłano mi screen z innego fragmentu regulaminu. Pomimo moich licznych maili z prośbą o wystawienie dokumentu zakupu również nie otrzymałam paragonu ani faktury do zamówienia co stanowi przestępstwo skarbowe. Firma nie odpowiada na maile dotyczące dowodu zakupu. Chce zrealizować procedurę odstąpienia od umowy i odzyskać pieniądze.