usługa door to doorUsługa door to door nie działa. Kurier za kadym razem, pomimo tego, ze jestem w domu oznacza paczkę jako "nieudane doręczenie". Za pierwszym razem odmówił wniesienia paczki, ponieważ nie było nikogo poza mną, kobietą, do pomocy (paczka mieściła się z limicie 30 kg - ważyła 10). Po telefonie na infolinie obiecano rozmowę z kurieriem aby się to nie powtórzyło. Na następny dzień kurier ponownie prosi o pomoc przy wniesieniu, nie ma nikogo do pomocy z firmy. Po odmowie (o tej porze jestem tylko ja) przejeżdża pod blokiem i oznacza paczkę jako "nieudaną próbę doręczenia". W kwietniu opisałam problem wysyłając skargi, odtrzymałam maila, ze potrzymam odpowiedź w ciągu 30 dni. Odpowiedzi brak. W dniu dzisiejszym paczka 2,5 kg została oznaczona jako "nieudana próba doręczenia" pomimo tego, ze od rana jestem w domu i czekam na paczkę. Nie mam możliwości kontaktu z bezposrednimi przełozonymi kuriera, nie dostaje odpowiedzi na reklamacje, jedyną możliwością rozmowy jest infolinia, która jest płątna i rozmowa kiosztuje jednorazowo ok 10 zł. Nie wiem jak załątwić tę sprawę tak, aby otrzymywać paczki na adres. Kilka lat temu pytałam przez infolinie czy kurier musi kontaktować się z klientem przy przekierowaniu paczki - otrzymałam odpowiedź, ze musi. Kurierzy natomiest nie znają regulaminu, nie są przeszkolenie kiedy muszą się skontaktować z klientem, kiedy muszą wnięść paczkę. Po prostu wolno im zrobić co chcą, bez konsekwencji. Chciałąbym mieć możliwość wpływu na tę sytuację bo, niestety, przy niektóych zamówieniach to jest jedyna firma któa oferuje dostawę na adres a w moim przypadku to nie działa i jako klient nie mogę z tym nic zrobić, pomimo tego, że regulamin mówi inaczej. Czego oczekuję? Wyraźnej reakcji formy na kłamstwa pracownika (oznaczanie paczek jako nieudane próby doręczenia, choć tak naprawdę kurierowi nie chciało się ich znieść), pisemnego zapewnienia o wykonywaniu usługi door to door na mó adres, przeprosin i przede wszytskim bezpośredniego kontaktu z przełożonym kuriera, który obsługuje Tychy, os. U (nr paczki podany w zgłoszeniu). Wiem że to niby drobna sprawa, ale już kilkakrotnie musiałąm rezugnować z planów, żeby czekać na paczkę, która nie dochodzi, a przeciez ja lub firma u któej zamawiam ponosimy opłaty na doręczanie tych paczek w ten konkretny sposób. Nie do pomyślenia jest, zeby forma miałą dany regulamin i dawała przyzwolenie na nieprzesptrzeganie go pracownikom i to punktów które są głównym założeniem działania tej firmy.
Częściowy zwrot kosztów (saldo debetowe)Dnia 2 kwietnia 2024 r. próbowaliśmy z partnerką zabukować lot za pośrednictwem e-sky do Tajlandii. System e-sky zawiesił się i transakcja nr 1 dokonywana przez moją partnerkę [dane usunięte przez moderatora] jej kartą kredytową nie doszła do skutku. Następnie ja próbowałem zabukować ten sam lot i transakcja powiodła się. Po jakimś czasie okazało się, że zostaliśmy obciążeni za ten sam lot podwójnie. Linie Qatar airlines zwróciły koszt lotu, natomiast e-sky przywłaszczyło kwotę 2822 zł i nie są skłonni do refundacji tych kosztów.
Brak towaru i kontaktu3 tyg.temu zamówiłam koszulki. Wysyłka miałabyc w ciągu 24 h, do tej pory nie otrzymałam towaru... Telefonu nikt nie odbiera albo odzywa się poczta głosowa. DRAMAT!
Maila już wysłałam ale oczywiście nikt nie raczy odpowiedzieć.
Proszę o zwrot gotówki, waszych koszulek to już nie chcę
Rezygnacja z zamówienia. Przy zamówieniu i zapłaceniu za sukienkę, zorientowałam się że ta firma nie prowadzi swojej działalności w Polsce, a sprzedaje towar z Chin. Chciałam odrazu anulować zamówienie i zażądałam zwrotu pieniędzy. Ale nikt nie odpowiada na e-maila, a innego kontaktu nie ma. To są oszuści i trzeba zablokować tą stronę.
Oszukana przez sklep internetowy Szafa Medyka 12 maja zakupiłam komplet medyczny i do tej pory nie otrzymałam ani towaru ani zwrotu pieniędzy. Sklep nie odpowiada na mejle i nie można się też dodzwonić ciągle jest włączona pocztą. Teraz już chcę żeby firma Szafa Medyka zwróciła mi pieniądze.
Brak kontaktu Wysłano dwa maile z prośbą o informacje, kiedy zostanie wysłany zamówiony i opłacony towar. Oba bez odzewu. Coraz więcej osób na FB pisze o tym, że została oszukana przez tą firmę, po zapłacie nie otrzymało towaru.
Nie wysłane zamówienie, brak zwrotu pieniędzy.Ubranie medyczne zostało zamówione 10.05.2024 na kwotę 139,95zł. 20.05.24 został wysłany e-mail z pytaniem kiedy dostanę zamówienie otrzymałam lakoniczna informacje że są w czasie przeprowadzki że starają się realizować zamówienia jak najszybciej i że wszystkie zaległe zamówienia będę wysyłane w ciągu kilku dni na pewno do końca obecnego tygodnia. 03.06.24 kolejny e-mail z zapytaniem niestety kolejna informacja o problemach z realizacją:
Obecnie staramy się jak najszybciej uporać z wszystkimi zaległymi zamówieniami. Wszystkie zaległe zamówienia wykonujemy na bieżąco, staramy się o jak najszybszą realizację. 18.06.2024 kolejny e-mail z prośbą o zwrot pieniędzy. Niestety do dnia dzisiejszego nie otrzymałam ani pieniędzy ani przesyłki. Bardzo proszę o pomoc.
Uszkodzona paczka! Zwrot pieniędzy Witam
Mam pytanie co zrobić w takiej sytuacji.
Zamówiłam karmę dla psa, dla kota, żwirek i suplementy.
Za wszystko zapłaciłam 333. 91 zł.
Niestety paczka została uszkodzona z ich winy, była źle zabezpieczona.
Kontaktowałam się ze sklepem, i oni zaproponowali mi zwrot. Na co się nie zgodziłam, bo po pierwsze nie mam czasu na umawianie się z kurierem, po drugie nie mam jak tego spakować, po trzecie mój pies i kot zaczęli jeść to co przyszło....
Karma kota w sumie nie jest uszkodzona no ale spakowana na odwal się.
Suplementy w wiaderku wykrzywionym miało być na prezent dla znajomej.
Karma dla psa ucierpiała najbardziej bo to karma półwilgotna i kontakt z powietrzem sprawił że część wyschła. Nie mam też pewności czy faktycznie jest 12 kg jak zadeklarował producent.
Przez tę dziurę mogło trochę karmy ubyć.
Po wymianie maili z tym sklepem zaproponowali mi rabat 20 zł
Uważam że to bardzo niski rabat w porównaniu do szkód.
Oczekuję 50 zł zwrotu na konto i tak uważam że to mało. Sklep przed chwilą napisał że 30 może mi dać.
Jestem wieloletnią klientką tego sklepu i myślę że to były moje ostatnie zakupy. Więc nie chcę żadnego rabatu tylko zwrot min 50 zł. Protokół ze zdjęciami został wysłany do sklepu
Brak realizacji zamówienie i brak zwrotu pieniędzyDnia 18 maja zamówiłam koszulki za pomocą formularza zamówień ze strony https://szafamedyka.pl/ . Płatności za zamówiony towar dokonałam blikiem na kwotę 119,85 zł, potwierdzenie wpłaty otrzymałam mailem. Sklep na stronie internetowej wówczas i nadal gwarantuje realizację zamówienia w ciągu 24h. 12 czerwca przesłałam do sklepu na adres sklep@szafamedyka.pl oświadczenie o odstąpieniu od umowy, rezygnacji zamówionego towaru i żądanie zwrotu pieniędzy. Otrzymałam odpowiedź, że w ciągu 48 godzin otrzymam zamówiony towar. Oczywiście ani zamówienie ani pieniądze nie zostały do dzisiaj zwrócone na konto. Oczekuję zwrotu pieniędzy oraz napiętnowania praktyk tej firmy, ponieważ nadal aktywnie prowadzi działalność w formie sprzedaży wysyłkowej
Zwrot pieniędzy Zamówienie, które do mnie dotarło przyszło niewłaściwe z winy sklepu. Niezwłocznie skontaktowałam się ze sklepem w celu poinformowania o sytuacji. Zaproponowano mi wymiane (przyjedzie kurier i wymieni) jako, że nie doczekałam się przez dwa dni informacji kiedy kurier przyjedzie, postanowiłam zwrócić towar obawiając się również, że znowu może być coś nie tak. 9.06 złożyłam za pośrednictwem strony internetowej sklepu oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Wysłałam paczkę, która 11.06 dotarła do sklepu. Sklep zwrot zaakceptował 21.06 (ok mieścimy się w czasie), 24.06 Informacja, że został przyznany. Rozmowa telefoniczna z konsultantem, czy środki zostały przelane. Odpowiedź"zostaną przelane do 3 dni roboczych ", "nie biorą pod uwagę tego kiedy paczka dotarła". Jak to się ma do informacji na stronie praw konsumentów cytuje " Sprzedawca musi niezwłocznie – nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia – zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru.
https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl › ...
Skutek - Prawa konsumenta - UOKiK
Pierwsze?y ra? Spotykam się z takim problemem. Nie raz zwracałam towar.