- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja

Haia.pl

Zamówiłam dwie sukienki, w tym jedna okazała się za duża. Okazało się że na ich stronie wisiała informacja, że przesyłka jest przygotowywana. Dlatego musiałam to zrobić przez @ ale dzięki temu mam potwierdzenie o zgodzie na zwrot (koszt sukienki 59.99). Zwrot został dokonany przez firmę InPost. Wysłałam kilkukrotnie wiadomość @, ale już nie dostałam odpowiedzi. W dniu dzisiejszym wysłałam wiadomość przez Facebooka. Oczekuję zwrotu pieniędzy, jeśli nie są w stanie tego zrobić to informację że jako rekompensatę zaproponują chociażby sukienkę, jestem elastyczna ale towar w tym przypadku wybiorę ja, a nie oni. Koszt kuriera poniosłam i czekam już 2 miesiące. Dodatkowo moje konto zostało usunięte i w załącznikach mam potwierdzenie, że założyłam je na tego samego @ dwa miesiące później. Natomiast nie ma tam już informacji o moim zamówieniu.(czytaj więcej)
29.10.2024zostal dostarczony zwrot zamówionego i opłaconego towaru ,sprawa dotyczy zamówienia nr 32681,do chwili obecnej nie zostały zwrócone pieniądze w kwocie 188.98 zł, brak odpowiedzi na wysyłane meile z prośbą o zwrot środków,jedyny kontakt mailowy to był z podaniem adresu na jaki trzeba odesłać towar od tej pory żaden innej odpowiedzi nie uzyskalam(czytaj więcej)