Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2024-11-13 godz: 18:45Publiczna
Zamknięta
Brak realizacji zamówienia, brak kontaktuZamówienie złożone dnia z 11.10.2024, 13.10. 2024 Mail informacją, że wysyłka do 14 dni roboczych. Brak odpowiedzi na zapytania wysłane po terminie wysyłki - Mail z 29.10.2024. Mail z 08.11.2024 z informacją cyt. że do dziś nie otrzymałam zamówienia oraz informacji, skąd wynika opóźnienie. Panstwa numer tel rowniez nie odpowiada. Uzwgledniajac powyzsze, poszę o zwrot środków, w przeciwnym razie zgłaszam sprawę do UOKIK. Mail z dziś, kolejny monit: że z uwagi na brak realizacji usługi odstępuje od zamówienia i proszę o zwrot środków. Płatność: zł443,99PLN Generalnie brak jakiejkolwiek interakcji że strony firmy. Oczekuję zwrotu środków.
2024-11-13 godz: 18:22Publiczna
Rozwiązana
Prosba o zwrot poeniedzyWitam. Zamowienie zlozone 28.10.24 do dzis nie dotarlo.Byl to prezent na urodziny ktore juz sie odbyly wiec nie bedzie potrzebny a ja ponioslam dodatkowe koszta kupujac kolejny prezent.Bardzo prosze o zwrot pieniedzy.
2024-11-13 godz: 18:12Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlY.M.
Sprawa nr 3124 [tytuł zmieniony przez moderatora]Zamówiłem w szafka medyka zamuwienie koszulka i spodni z koszulką jecze 7 listopada do teraz niema nic przy prubah kontaktu numer nie istnieje a na email niema odpowiedzi
2024-11-13 godz: 18:04Publiczna
Rozwiązana
Brak dostawy zamówionej paczki Zamówiłam paczkę na stronie, opłacając z góry. Paczki nie dostarczono, a ponoć wysłano. Brak jakiegokolwiek odzewu na moje pytania i próby kontaktu Bardzo proszę o pomoc w odzyskaniu pieniędzy
2024-11-13 godz: 17:49Publiczna
Zamknięta
sklep szymonmanowski.comNatknąłem się na sklep który nie prowadzi korespondencji z klientem, nawet gdy się rezygnuje z zakupu w tym samym dniu w którym zakup był dokonany. Widzę już kilkanaście osób poszkodowanych na innych portalach, ale zapewne jest ich więcej, więc podejmę działanie i wysiłek aby jak najwięcej zgłosiło się do pozwu zbiorowego. Sklep jest zarejestrowany w Holandii co z lekka utrudnia działanie, ale dopniemy swego zbiorowym zgłoszeniem na policję i prokuraturę. Mam w tym praktykę i nie ma tu ludzi bezkarnych. Jestem w tej szczęśliwej sytuacji, że nie otrzymałem towaru, bo zrezygnowałem z zakupu i żądam jedynie zwrotu gotówki po rezygnacji z zamówienia, co mocno upraszcza sprawę. Tu nie ma dyskusji o czymkolwiek. Ludzie czują się [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]i bezsilni i zapewne sumaryczna wartość popełnionych [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]jest niemała, ale to daje konkretny powód do wystąpienia z pozwem zbiorowym i pokaże dopiero jego skalę. Pojedynczy przypadek na 300 zł nie byłby nawet zauważony prze organy ścigania. Zatem, zapraszam wszystkie osoby [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]w butelkę przez ten sklep do zgłaszania się. Pewnie tutaj nie trafi wielu, ale po innych portalach widzę że sam do Was dotrę. Nie ma obawy trzeba eliminować tego typu praktyki aby nikt więcej nie musiał już "płakać".
2024-11-13 godz: 16:44Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlA.K.
Brak zwrotu pieniędzyPo zwróceniu towaru , otrzymałam informację 23.10.2024 r że zwrot został zaakceptowany i pieniądze otrzymam w ciągu kilku dni , po 08.11.2024 ciągle ich nie mam , mimo ciągłych obietnic że już przelewają pieniądze
2024-11-13 godz: 15:40Publiczna
Zamknięta
Brak dostawy towaru/zwrotu kosztów od 5 miesięcyZamówienie na blat złożone 6 lipca 2024. Początkowo firma odciągała mailowo termin realizacji, z czasem przestała odpowiadać. Złożone odstąpienie od umowy, brak kontaktu, brak zwrotu, brak zamówienia. Oczekuję natychmiastowego dostarczenia towaru lub zwrotu należności.
2024-11-13 godz: 14:10Publiczna
Zamknięta
zakup, brak towaru, niemożliwość odstąpieniaFirma- sklep z odzieżą, który uważa że nie jest sprzedawca a pośrednikiem a więc nie obowiązują go zasady, stosuje [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]praktyki względem kupujących, ukrywając i omijając istotne informacje co do transakcji zakupu. Zasłania się regulaminem, w którym ominął wszelkie zasady i prawa konsumenta, poprzez [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]jakim jest przykrywka "pośrednika", towary z Chin. Brak możliwości rezygnacji z zakupu, brak możliwości zwrotu do sprzedawcy (bo sklep jest pośrednikiem) czyli wmawiają Ci że musisz odesłać do sprzedawcy w Chinach a koszt takiego odesłania najczęściej przekracza koszt produktu czyli 200-300 złotych. Trudno się porozumieć z obsługą, piszą wymijające odpowiedzi. Ani towaru ani pieniędzy z pewnością zgłaszam tą sprawę dalej. Oczekuję zwrotu całej wpłaconej kwoty, jeżeli produkt do mnie dotrze - to odeslę ale do siedziby firmy. Tam gdzie zawarłam umowę z "pośrednikiem" i to od pośrednika żądam zwrotu.
2024-11-13 godz: 13:24Publiczna
Zamknięta
Nie oddali kasy oraz projektoraZamówiłem projektora 14 października, dzisiaj 13 listopada zrobiłem odstąpienie od umowy , a dla mnie napisali że czas minął , ale załatwiłem sprawę z firmą to mi napisał że zrobić odstąpienie od umowy. Teraz zostałem bez kasy i bez projektora proszę pomóc w tej sprawę żeby więcej ludzi nie tracili żeby ih nie [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]jak mnie
2024-11-13 godz: 11:15Publiczna
Zamknięta
Brak otrzymania zamówionego produktu. Projektor zamówiony dnia 17 października - dzisiaj mamy 13 listopada. Do dzisiaj nie otrzymałem żadnej informacji na temat wysyłki - na maile w celu rezygnacji z zamówienia nie dostałem żadnej odpowiedzi. Zapłaciłem z góry blikiem i zostałem bez pieniędzy oraz bez zakupionego produktu.