Brak zwrotu pieniędzy za odesłany towarWitam 6.11.2025 zakupiłam obuwie damskie (sneakersy) ocieplane zimowe w sklepie prestigemoda.Od kuriera otrzymałam przesyłkę 12.11.2025 .Po otrzymaniu paczki i przymierzeniu obuwia stwierdziłam,że odeśle obuwie ponieważ były za małe.20.11.2025 nadałam paczkę na mój koszt do sklepu Prestigemoda.I poprosiłam o zwrot pieniędzy na konto które podałam.Niestety zwrotu nie dostałam.Napisalam na chat firmowy i Pani odpowiedziała ,że pieniądze dostanę albo w piątek lub poniedziałek.Niestety nic nie było.Napisalam kolejny raz we wtorek.Pani nagrała się,że osobiście się tym zajmie.Pozniej znowu cisza.W środę kolejna próba z mojej strony z zapytaniem o przelew.W środę Pani odpisuje,że już przelew robi.I znów mnie okłamuje.Zadnego przelewu nie zrobiła do dziś.Prosze o pomoc w rozwiązaniu sprawy.I chcę ostrzec kupujących przed tym sklepem.Pozdrawiam
Opóżnienie - brak towaru19.11 zamówilam Kubeł kosz na odpady metalowy z blachy ocynkowanej odporny na
wysokie temperatury na popiół 110L MEVA do dnia dzisiejszego brak towaru.
BRAK ZWROTU ŚRODK Zamówiłem Booster samochodowy 30000 mAh – Jump Starter z kablem, latarką LED, wyświetlaczem i funkcją powerbanku a otrzymałem przesyłkę z innym przedmiotem . Otrzymaną przesyłkę odesłałem Pocztą Polską na wskazany przez Was adres . Sokołowska10 brama17 05-090 Wypędy. korespondencja mailowa ze sklepem nie daje nic. Wysłałem dowód nadania paczki zwrotnej i minęło przeszło dwa tygodnie . Dnia 14 listopada 2025 otrzymałem maila : Sprawdzamy wszystkie informacje dotyczące zamówienia i zwrócimy
pieniądze tak szybko, jak to możliwe od tej daty brak odpowiedzi mimo moich mili o ugodowe załatwienie sprawy. Proszę o pozytywne załatwienie mojej prośby. Dziękuje .Pozdrawiam.
Reklamacja6listopada 2025 roku zlozylem w lidlu w koszalinie na ul. Śniadeckich reklamację mlotowiertarki.do dnia dzisiejszego brak rozwiazania problemu.wielokrotnie dzwonilem na infolinie lidla odwiedzalem sklep i nic.chce rowniez zaznaczyc ze ani razu nie bylo kontaktu z lidla do mnie.oczekuje zwrotu gotowki co zaznaczalem podczas rozmowy z konsultantem lidla
Zwrot pieniędzy Zamówiłam choinke na stronie superbombka.pl która ma firma springos i przyszła mi całkiem inna niż na zdjęciach wręcz tragiczna - mała ilość gałązek . Po wysłaniu zdjęć firmie i telefonie firma twierdzi , że nie wszystkie gałęzie są rozłożone . Ja poprosiłam o zwrot choinki na ich adres i pieniędzy niestety brak kontaktu ze strony firmy . Proszę o załatwienie sprawy - choinka kosztowała 429zl plus koszta przesyłki ok 20 zł .
Brak zwrotu pieniędzy Zakupiłam płaszcz. Został on zwrócony. Natomiast na zwrot pieniędzy czekam już prawie dwa miesiące. Czuję się oszukana. Na ten moment ani nie mam płaszcza, ani pieniędzy. Nieuczciwa polityka firmy. Pisałam maile, na które odpowiedzi niestety ciągle brak. Oczekuję zwrotu kosztów.
Telefony nie działają zawieszają sieKupiłem dwa takie same telefony w Orange na raty bez abonamentu telefony się nie nadają do użycia zawieszają się wyłączają wyświetlacz nie reaguje gdy ktoś dzwoni jak już się uda odebrać połączenie telefony wariują sama włącza się muzyką często jest tak że telefony wybierają same numery odsyłałem jej do serwisu redmi do Piaseczna nic nie robią tylko zwracają telefony w rozmowie telefonicznej informują że ten model tak ma i tyle że nic z tym nie zrobią telefony leżą nieużywane a raty muszę płacić Orange twierdzi że to tak już musi być i nic z tym nie da się zrobic oczekuje wymiany na inny model nawet z moją dopłatą model telefonów to REDMI 14C
Samsung A56W dniu 4 października 2025 r. złożyłam w sklepie internetowym Blue-Phone zamówienie nr 50130 na telefon Samsung Galaxy A56 256GB Dual SIM za 1379 zł. Niestety, już na początku pojawiły się problemy.
Do 26 października 2025 r. nie otrzymałam zamówionego towaru.
Dostałam tylko wiadomość z przeprosinami i obietnicą wysyłki w ciągu 2–3 dni — termin nie został dotrzymany.
Następnie kolejny mail z informacją, że telefon „dotrze w nadchodzącym tygodniu”, bez żadnej konkretnej daty.
Telefon ostatecznie wysłano dopiero 27.10.2025 r.
Po jego otrzymaniu okazało się, że urządzenie posiada blokadę sieci PLAY, co potwierdził autoryzowany serwis Samsunga. Miał to być telefon nowy i bez blokad, więc jest to rażące wprowadzenie w błąd.
Złożyłam reklamację, otrzymałam etykietę zwrotną i odesłałam telefon — jednak sklep nie odebrał przesyłki, przez co wróciła do mnie.
Nadałam ją ponownie, tym razem przez stronę Blue-Phone, i od 23.10.2025 r. czekam na decyzję sklepu.
Do dziś brak jakiejkolwiek odpowiedzi, kontakt jest utrudniony, a reklamacja nie jest realizowana. Zwrot kwoty za telefon
[usunięte przez moderatora]
Zwrot ubezpieczenia Ubiegamy się o zwrot ubezpieczenia biletów lotniczych
Mąż trafił do lekarza 20 sierpnia w celu zrobienia rtg kręgosłupa ponieważ czekała go wyprawa 29 września na Kilimandżaro Bilety lotnicze zakupiliśmy 8 sierpnia a ubezpieczyłam je 23 sierpnia natomiast 4 września mąż dostał rwy kulszowej i już wiedzieliśmy że nie polecimy na Kilimandżaro oraz Zanzibar do firmy signual wysłałam wszystkie dokumenty medyczne wraz z rtg które było wykonane przed ubezpieczeniem i niestety firma ta nie chce wypłacić ubezpieczenia z powodu wczesnego zachorowania niż ubezpieczenie 2 razy się odwoływaliśmy i na darmo nie chcą nam wypłacić pieniążków bilety kosztowały 9 tys bardzo proszę o pomoc
Zamówiliśmy demontaż i montaż kuchni, ale wykonaliZamówiliśmy w Leroy Merlin Pleszewska 1, 61-136 Poznań remont kuchni z demontażem i montażem. A ostatecznie, demontaż i montaż wypadli fatalnie. Poszliśmy do Leroy Merlin, a oni powiedzieli, że wszystko jest zrobione, ale za to, czego nie dokończyli, trzeba zapłacić, więc po co płacić, skoro już za to zapłacono, a ci, którzy wykonali montaż,A demontaż został zablokowany A dostawa zamówień jest okropna, zamówiliśmy wszystko na tę samą datę i godzinę, część zamówienia dotarła w jednym terminie, a druga część dwa lub trzy tygodnie później, chociaż zamówiliśmy na ten sam termin, a oni zrobili to inaczej