Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-02-07 godz: 15:29Publiczna
Otwarta
brak uznania należności za usługę13 października 2024 korzystałam z przejazdu tax bolt z miejsca zamieszkania kraków chałubińskiego na dworzec główny górną płytę, godz. 8.45 z przejazdem wszystko ok, zapłaciłam blikiem , mam potwierdzenie przelewu, ,ale bolt tego nie uznaje , cały czas pokazuje mi że mam ujemne saldo tj. 51,53 zł i ta kwota ma być doliczona do następnej usługi, mimo wielokrotnych zgłoszeń19.12, 23.12, 7.01, 9.01, 2.02, 3.02 zarówno przez aplikację gdzie odpowiadam na szereg idiotycznych pytań jak i na adres mailoy gdzie znowu odsyłają mnie odsyłają do aplikacji dokładnie opisuję kurs 13.10 kraków chałubińskiego na dworzec gł kwota 51,53 zł i załączam potwierdzenie przelewu i nic się nie dzieje, , otrzymuję tylko nr zgłoszeń 491972075, 502196451, 516966602, 517082958, oczekuję tylko likwidacji ujemnego salda, żebym już nigdy nie miała z nimi do czynieni, dawno bym tą aplikację usunęła a tak to nie mam żadnej gwarancji czy za parę lat nie zaczną mnie ścigać za coś co dawno zapłaciłam, traktuje się mnie jak oszustkę jestem bezsilna w zderzeniu z tą dużą anonimową korporacją
2025-02-07 godz: 13:16Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlI.R.
Brak zwrotu pieniedzy po odeslaniu zamowieniaZwróciłam zamowienie 91884280 z dnia 04.01.2025 na kwotę 935,10 PLN w caości. Odesłałam przesyłkę 15.01 przez Inpost nr 659700489551317010699309 – doręczona do sprzedawcy dnia 20.01.2025. Do dzis nie otrzymalam zwrotu pieniedzy, na moim koncie sklepu brakl potwierdzenia zwrotu, a jedynie info o zgłoszeniu zwrotu. Wielokrotnie kontaktowalam sie z firma przez e-mail. W odpwoedzi otrzymuje: potrzebujemy wiecej czasu, bez okreslenia ile to ma byc czasu. Telefonow firmy nikt nie odbiera. Wyslalm maila z wezwaniem do zaplaty w którym wyznaczylam ostateczny termin zwrotu pieniedzy na dzien 6.02. Bezskutecznie: brak zwrotu pieniedzy. Oczekuje zwrotu pieniedzy za moje zamowienie
2025-02-07 godz: 12:39Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu i kontaktu po anulowaniu zamówienia2 lutego złożyłem zamówienie na telewizor, ale anulowałem jednak zamówienie. Do tej pory nie wpłynął zwrot chodź został potwierdzony mailowo. Oczywiście mój numer telefonu został zablokowany chodź pierwszego dnia połączyłem się od razu. Jeśli nie otrzymam odpowiedzi kiedy dokładnie zostanie zlecony przelew ze zwrotem sprawa będzie miała finał na policji, nie pominę wystawić "pochlebne" opinie.
2025-02-07 godz: 10:01Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlR.G.
Dostarczony inny towar niż zamawianyZamówiłem tester diagnostyczny samochodów Launch X431 a dostałem wkrętarkę na USB. Kontaktowałem się z firmą przez e-mail ale bez rezultatu.
2025-02-07 godz: 08:17Publiczna
Otwarta
NIEROZLICZONY ZWROT9 grudnia nadałam do sklepu BIG STAR zwrot za pośrednictwem DPD (nadana w automacie paczkowym). Nr przesyłki: 1006776823678U. 2 stycznia skontaktowałam się w tej sprawie ze sklepem (status mojej przesyłki się nie zmieniał) i sklep wysłał reklamację do firmy kurierskiej. Termin odpowiedzi na reklamację upłynął DPD 2-3 lutego (30 dni). Napisałam więc ponownie do sklepu w tej sprawie. Nie otrzymałam żadnej informacji poza tym, że nadal czekają na odp z DPD. A od kilku dni w ogóle nie odpisują na maile. Wartość zwracanych ubrań to 465,47 zł Jeżeli termin upłynął to chyba reklamacja jest z automatu uznana? Bardzo proszę o pomoc w powyższej sprawie.
2025-02-07 godz: 07:20Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlP.K.
Gwarancja za pośrednictwem media expertOd momentu zgłoszenie towaru na gwarancje minęło już 24 dni roboczych. U samego gwaranta 15 i nadal brak odpowiedzi ze strony sprzedawcy/gwaranta co dalej.
2025-02-06 godz: 20:54Publiczna
Otwarta
Ku przestrodze innych Przestrzegam wszystkich nie dajcie się nabrać. Zamówienia złożyłam 7 i 9 stycznia po 14 dniach skontaktowałam się z Panem kiedy otrzymam zamówienia, miały być pod koniec stycznia. Pod koniec stycznia zamówień również nie było, Pan powiedział że jest opóźnienie i że ostatecznie zamówienie będzie 3 lutego. Niestety zamówienie nie dotarło, z Panem nie było kontaktu telefonicznego odpisywał tylko na smsy. Nie był w stanie powiedzieć kiedy będzie zamówienie z dnia na dzień przekładał. Napisał, że jestem w gorącej wodzie kąpana i że może anulować zamówienie. Zrobił to samoczynnie. Do dnia dzisiejszego aż znalazłam post, że to [UWAGA! Słowa usunięte przez moderatora]. Prosiłam o natychmiastowy zwrot pieniędzy na co Pan nie przystał. Zaczął wygrażać mi sądem. Sprawa trafia na policję. Ku przestrodze innych nie dajcie się [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]. To nie jest jedyna platforma na której piszą, że to [UWAGA! Słowa usunięte przez moderatora]. Wystarczy wpisać Pana godność [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora].
2025-02-06 godz: 19:53Publiczna
Otwarta
GwarancjaZakupiłam telefon fold 4 w maju 2023 roku . Kilka razy oddałam do naprawy bo telefon był jakiś cały czas awaryjny to wyświetlacz to głośnik nie działał. Zawsze telefon nosiłam do salonu plusa i oni go gdzieś wysyłali i wracał ale zaraz znowu z nim coś było. W końcu siadł całkiem wyświetlacz i postanowiłam sama pójść do serwisu samsunga i tam się dowiedziałam że telefon nie ma gwarancji od maja 2023 do maja 2025 tak jak go zakupiłam, tylko do stycznia 2025 gdyż telefon został po raz pierwszy uruchomiony w styczniu 2023 czyli ktoś go wlaczyl pół roku wcześniej nim go kupiłam więc moim zdaniem sprzedali mi telefon używany. Napisalam reklamację i mi napisano ze mam ich gwarancję więc co mnie obchodzi ze Samsung mi daję pół roku krócej a telefon był włączony żeby sprawdzić czy jest dobry . Co mam robić
2025-02-06 godz: 19:48Publiczna
Otwarta
Zwrot kosztów Zamówiłam 17.01 na stronie pilkomania zabawkę - klocki. Strona w mejlu do mnie podała mi fałszywy numer przesyłki i do tej pory nie wysłała prawdziwego numeru. W związku z ogromną ilością negatywnych komentarzy na temat firmy pilkomania, braku jawnej informacji na temat dodatkowych opłat celnych, utrudnionego kontaktu mejlowego chciałabym zrezygnować z zamówienia i otrzymać zwrot kosztów.
2025-02-06 godz: 13:52Publiczna
Otwarta
Zakup generatora paryDzień dobry, 02.01.25r. online kupiłam generator pary, po czym 03.01.25 odesłałam do firmy ich produkt, 03.01.25r. zadzwoniłam na infolinię, odstąpiłam od umowy i czekałam na zwrot pieniędzy, których do tej pory nie otrzymałam!! Opis całego zamówienia Po pierwsze generator pary przyszedł do mnie 02.01.2025 r. Urządzenie było tylko zapakowane w oryginalne opakowanie i niczym nie zabezpieczone np. dodatkowym kartonem czy folią, dlatego pudełko było przybrudzone i lekko pozaginane. Po odpakowaniu sprzętu jego stan był dobry. Po otworzeniu towaru w celu sprawdzenia jego stanu jak i sprawności do urządzenia została wlana woda. Po włączeniu generatora do prądu para nie buchała z żelazka. W tym samym dniu dzwoniłam na infolinię i zgłosiłam wadę urządzenia - w tym że jest niezdatne do użytku, gdyż nie spełnia podstawowych funkcji tj. prasowanie. Pani prosiła żebym wypełniła formularz reklamacyjny. W tym miejscu należy zaznaczyć iż urządzenie nie było używane, jedynie zostało odpakowane w celu sprawdzenie jego stanu - w tym momencie została od razu wykryta wadliwość towaru. 03.01.25 r zadzwoniłam ponownie na infolinię firmy i zgłosiłam całkowite odstąpienie od umowy. W tym dniu również generator został odesłany do firmy, zapakowany oryginalnie i odpowiednio zabezpieczony. Mimo zgłoszenia faktu odstąpienia od umowy tj. zwrócenia towaru firma poczytuje moje oświadczenie wbrew moje woli i dokonuje naprawy towaru ( dostałam informację że sprzęt trafił do serwisu ). 10.01.25 r otrzymałam informację że sprzęt z serwisu został ponownie do mnie odesłany. Znowu zadzwoniłam na infolinię w celu wyjaśnienia sprawy, że ja już zgłaszam odstąpienia od umowy!! Potem 21.01.25r. znowu mi firma wysyła ten towar. Za każdym razem odmawiałam u kuriera odbioru sprzętu, znowu dzwoniłam na infolinię i tak 3 razy. 04.02.25r. napisała do mnie firma, że potrąci mi 10% wartości sprzętu za uszkodzenia (drobne rysy) i wlania wody, bo to obniżyło wartość ich sprzętu. Ponownie zaznaczam iż w niniejszej sprawie pomijając fakt niezdarności towaru, nie był on używany . Towar był nowy, nie nosił wad użytkowania i został zgodnie z Firmy zaleceniami spakowany i odesłany. Po miesiącu czasu nie mogąc doprosić się zwrotu pieniędzy zostałam jeszcze obciążona za coś czego nie zrobiłam!!! Moje roszczenia: to zwrot pieniędzy w 100% [dane usunięte przez moderatora]