Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-11-27 godz: 12:12Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlO.W.
Zwrot zamówienia W dniu 16.11 zamówiłam z ZALANDO perfumy na prezent . Niestety wszystkie perfumy z przesyłki dostałam bez folii ( widocznie ze po zwrocie konsumenckim ) Postanowiłam więc zwrócić całe zamówienie Po tygodniu dostałam odpowiedź od ZALANDO ze w pudełku z perfumami znajdują się inne perfumy ( pudełko to było zaklejone przez ZALANDO osobiście , nie była to folia fabryczna ) Nie przyszło mi do głowy otwierać opakowania z ZALANDO żeby sprawdzić same perfumy. ZALANDO odmówiło zwrotu za te perfumy bez wyjaśnienia ( nie przedstawiło żadnego raportu / zdjęć / dowodów na to że wysłali do mnie perfumy prawidłowe . Nie odpowiada na prośbę wysłać jakie kolejek Dowody . Poza tym kosmetyki muszą być fabrycznie zapakowane w celach higieny, więc wysłanie pełnowartościowego towaru otwartego przez kogoś wcześniej jest naruszeniem zasad sprzedaży artykułów Higienicznych . Absurdem jest to że nie otwierałam nawet opakowania zaklejonego przez Zapando osobiście , więc skąd miałam wiedzieć że doszło do błędu.
2025-11-27 godz: 07:40Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlK.M.
Zwrot należności STONE SKIRTSPrzesyłka zwrotna do mojego zamówienia, nadana przez Wygodne Zwroty, została dostarczona dn. 17.07.2025 r. 27.08.2025 r. otrzymałam wiadomość od p. [usunięte przez moderatora]: "Po raz kolejny przekazałem informację do działu księgowości. Zapewniam, że zwrot środków na pewno zostanie zrealizowany – bardzo przepraszamy za przedłużający się czas oczekiwania." 12.09.2025 r. otrzymałam wiadomość od p. [usunięte przez moderatora]: "Przekazuję zlecenie weryfikacji zwrotu środków do Księgowości. Zwrot zostanie zlecony na konto i poprzez platformę, z której została dokonana płatność." 16.09.2025 r. otrzymałam wiadomość od p. [usunięte przez moderatora]: "Informujemy, że sprawa została już przekazana do naszego działu księgowości, gdzie jest obecnie w trakcie obsługi. Zwrot środków zostanie zrealizowany, a o zakończeniu procesu poinformujemy Panią oddzielnym mailem." W listopadzie kolejne maile o podobnej treści: „ Dzień dobry, Dziękujemy za wiadomość i przepraszamy, że wciąż czeka Pani na zwrot środków. Chcę zapewnić, że Pani płatność została prawidłowo zarejestrowana i przekazana do realizacji. Została oznaczona jako priorytetowa, dlatego środki powinny trafić na Pani konto w najbliższym czasie. Bardzo przepraszamy za przedłużający się proces i dziękujemy za cierpliwość.” Od zwrotu towaru minęły ponad 4 miesiące, a firma STONE SKIRTS w dalszym ciągu nie wykonała przelewu zwrotnego.
2025-11-26 godz: 21:39Publiczna
Otwarta
Sprawa nr 6356 [zmienione przez moderatora]Kupiłam Booster rozmowa telefoniczna ,że niby lepszy naciągnięto mnie na droższy. Przyszedł oczywiście i okazało się, że jest to badziewo FOXSUR 12V 5A. Napisałam maila , bo oczywiście nie można się dodzwonić, jakiś ukrainiec łamaną polszczyzną pytał mnie czy chce coś zamówić, gdy powiedziałam o co mi chodzi to powiedział ,żebym dzwoniła do reklamacji oczywiście brak telefonu. Podobno mają zapisywane rozmowy, albo jest to ściema. Jeśli tak to super , będzie można wykorzystać . Płaciła przelewem, mam więc potwierdzenie przelewu do tej firmy. Wszystkie dowody zwrotu towaru, rozmowy mailowe, w których proszę o przesłanie towaru. Teraz ani dziadowskiego towaru , ani pieniędzy. Otrzymuje maile takiej treści : Sprawdzamy wszystkie informacje dotyczące zamówienia i zwrócimy pieniądze tak szybko, jak to możliwe Gromadzę wszystkie dowody i zgłaszam na policję. [usunięte przez moderatora]
2025-11-26 godz: 19:30Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlJ.S.
windykacjawitam jakis czas temu wykupiłam miesieczny abonament w canal plus nie skorzystałam ani dnia poniewaz caly czas byla weryfikacja platnosci w toku mimo iz z konta mi zeszlo wykupilam jednoczesnie karte do telewizji na 12 mc po 10 zł miesiecznie poniewaz to rowniez nie działało odeslalam i zreygnowqalam z usług poniewaz dzwoiac byłam odsylana 5 razy i nikt mi nie pomogl.canal plus obciazyl mnie kwota 455zł za zerwanie umowy co moglabym zrobic by tego nie placic?
2025-11-26 godz: 16:07Publiczna
Otwarta
Brak postępu realizacji zamówieniaWitam, w dniu 17.11.2025 złożyłam zamówienie, które miało być wysłane do 5 dni. Po tym odezwałam się do firmy, że zamówienie będzie wysłane 25.11 od tego momentu brak odzewu. Pisałam pod nr sms podany na stronie, Instagram firmy, maila - nadal brak odzewu. Coś czuję, że nie odzyskam pieniędzy ani nie otrzymam zamówienia.
2025-11-26 godz: 14:05Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlM.U.
Ignorowanie klienta, brak odp na reklamacjęZakupiłam 2 produkty w 1 zamówieniu, 2 rozmiary tego samego modelu buta. Jedne odesłałam, te które pasowały zatrzymałam. Niestety coś się stało z lewym butem i zgłosiłam reklamację. 16.10 otrzymali reklamowany przedmiot wysłany za pomocą "wygodne zwroty" do dnia dzisiejszego tj.26.11 nie otrzymałam, żadnej informacji i statusie reklamacji. Po miesiącu otrzymałam odp od AI o tym jak złożyć reklamację. Kolejnego takiego samego. Po jakimś czasie skontaktował się jakiś pracownik, mówiąc , że pieniądze za te buty zostały zwrócone przy zwrocie tych butów które odesłałam poprzednio. Poza tym, twierdzą ze numer zamówienia zawiera 24 liczby (co jak widać w zakładce "moje zamówienia" nie jest prawdą), w ostateczności powiedzieli, że nie otrzymali takiej paczki. Zgłaszam zatem sprawę do Was, a następnie do UOKIK. Oczekuję zwrotu pieniędzy za reklamowany towar wraz z odsetkami. Gdyż przez swoje zachowanie uniemożliwili mi użytkowanie zakupionych butów.
2025-11-26 godz: 11:21Publiczna
Otwarta
Odstąpienie od umowy8 listopada zamówiłem telefon samsung galaxy s25 ultra, jednak w dniu 10.11 odstąpiłem od umowy przed wysyłką telefonu. Do dzisiaj sprzedawca nie wywiązał się z umowy. Zero jakiegokolwiek kontaktu, numer telefonu podany chyba dla żartów.
2025-11-26 godz: 11:13Publiczna
Otwarta
ZWROT - 10715Złożyłem zamówienie w sklepi Telfy.pl w dniu 14.11.2025. Termin realizacji podany na stronie to 5 dni. Po upływie tego terminu próby kontaktu spełzły na niczym. Dopiero po wystawieniu negatywnej opinii Pan [dane usunięte przez moderatora] napisał maila, że potrzebuje jeszcze 1-2 dni na realizację zamówienia. Z uwagi na pojawiające się podobne sprawy natychmiast wysłałem drogą mailową oraz kurierem wypowiedzenie umowy na odległość. Zwrotu nie ma, kontaktu ponownie też nie.
2025-11-26 godz: 10:25Publiczna
Otwarta
Realizacja zamówienia Witam zamówiłem buty ze strony Klasyczne. Opłaciłem zamówienie. Zamówienie o numerze takim jak wyżej podane. Zamówienie zostało złożone w piątek 21.11.2025 do tej pory nie dostałem żadnego potwierdzenia nadania przesyłki. Pisałem do supportu tej strony, wysyłam Im numer zamówienia, potwierdzenie płatności pisze że nie, mam nic choć zamówienie powinno być zrealizowane wciągu 2 dnich tak jak pisze na ich stronie. A w odpowiedź otrzymuję taką. Że nie mogą znaleźć mojego zamówienia żebym wysłał Im numer zamówienia choć zostało wysłane i wciąż to samo. [usunięte przez moderatora] zapłaciłem za buty mam identyfikator zamówienia na moim koncie pokazuje że zamówienie jest w trakcie realizacji a support pisze że nie ma takiego zamówienia. Prosił bym o pomocm dziękuję i pozdrawiam
2025-11-26 godz: 10:24Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlM.D.
Ponowne zgłoszenie rekojmi Sprawa dotyczy zakupionego laptopa G5 KF i5-12500H/32GB/512+960/Win11X RTX4060 144Hz w sklepie x-kom. Dowód zakupu nr FVS/xk/000000565683 z dnia.28.05.2024 na kwotę 4 748,00 zł Pierwsze zgłoszenie nr RMA/XK/PL/25/01/50258 z tytułu rękojmi dnia 02.01.2025r Oczekiwany sposób zakończenia reklamacji - NAPRAWA Opis zgłoszenia: Reklamacja z tytułu niezgodności towaru z umową. Laptop się nie ładuje, po odłączeniu od zasilacza wyłącza się. Stan naładowania akumulatora cały czas utrzymuje się na poziomie 55% w/g systemu. Przez wspomniany problem nie jestem w stanie używać urządzenia zgodnie z jego przeznaczeniem ponieważ wada to uniemożliwia. Kolejne zgłoszenie RMA/XK/PL/25/7630855 z tytułu rękojmi dnia 12.11.2025r Oczekiwany sposób zakończenia reklamacji ZWROT GOTÓWKI - KOREKTA Opis zgłoszenia: Niniejszym zawiadamiam, że w dniu 27 maja 2024 zakupiłem w Państwa sklepie Salon x-kom Olsztyn Galeria Warmińska ul. Tuwima 26 lokal N.1.73A towar laptopa Gigabyte G5 KF i5-12500H/32GB/512+960/Win11X RTX4060 144Hz nr zamówienia on-line 700009425771 Niestety, zakupiony sprzęt ponownie jest wadliwy. Wada jest ponownie ta sama i polega na tym, że laptop się nie ładuje. Po odłączeniu od ładowarki wyłącza się bez możliwości naładowania. Jest to niedopuszczalne, aby ta sama usterka występowała w przeciągu niecałego roku. Laptop nie jest użytkowany nadmiernie, a sporadycznie. Co świadczy o tym, że usterka nie została usunięta skutecznie. W związku z powyższym, na podstawie przepisów Kodeksu cywilnego (art. 556 i nast.) żądam odstąpienia od umowy i zwrotu pełnej ceny zakupu w wysokości 4 748,00 zł na moje konto: [usunięte przez moderatora]Po dokonaniu zwrotu środków dokonam zakupu innego modelu w Państwa sklepie. Wczoraj, ostatniego dnia wynikającego z przepisów od zgłoszenia to jest 25.11.2025r otrzymałem decyzję od firmy X-kom o treści: Odpowiedź na reklamację Nie uznajemy Pana reklamacji. Uzasadnienie: Sprawdziliśmy laptop i nie stwierdziliśmy żadnej usterki technicznej. Nie potwierdziliśmy zgłaszanych problemów. Podstawa prawna: Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Z poważaniem [usunięte przez moderatora] Dział administracji Tech Support Kiedy zadzwoniłem na infolinie usłyszałem, że reklamacja została odrzucona, a mój sprzęt jest sprawny i czeka na wysyłkę do producenta w celu diagnozy. Jedno z drugim się wyklucza. Skoro sprzęt jest sprawny w jakim celu, bez mojej zgody sprzedawca wysyła sprzęt do zewnętrznego serwisu. Gdy drugi raz zadzwoniłem, odebrał inny konsultant i stwierdził, że mojego laptopa nie ma u nich i jest już w naprawie u producenta. Ich wersje się nie pokrywają i podejrzewam że odrzucenie mojego żądania było celowe i jawne aby uniknąć zwrotu środków. Takim sposobem unikną kosztów i kolejny raz naprawią wadliwy sprzęt. Jestem pewien, że laptop przed wysyłką był nie sprawny. Sprawdzałem kilka razy, pozostawiając na kilka godzin do ładowania. W ODPOWIEDZI DO ODMOWY NAPISAŁEM: W uzasadnieniu odmowy wskazano że usterka nie występuje. Informuje jednak że urządzenie posiada wyraźną i powtarzalna usterkę uniemożliwiającą korzystanie z niego zgodnie z przeznaczeniem. Urządzenie nie ładuje się, a po odłączeniu od zasilacza natychmiast się wyłącza. Usterka występuje przy użyciu różnych gniazd zasilających na oryginalnym zasilaczu z zestawu. Wymienione zachowanie sprzętu jednoznacznie wskazuje o niesprawności baterii, układu ładowania lub innego bliźniaczego komponentu. Mając na uwadze że usterka występuje stale uznaje że urządzenie jest niezgodne z umową i jego przeznaczeniem. Na podstawie przysługujących mi praw konsumenta wnoszę o ponowną rzetelną weryfikację zgłoszenia i w przypadku stwierdzenia wady zwrot środków. W przypadku ponownego odrzucenia reklamacji informuje że będę konsultował temat z rzecznikiem praw konsumenta oraz rzeczoznawcą. Wada jest ewidentna. Proszę o odpowiedź na moją wiadomość w ustawowym terminie. W nawiązaniu do rozmowy telefonicznej wspomnę również że reklamacja była z tytułu niezgodności towaru z umową. Serwis producenta nie jest stroną rękojmi. Może zostać poproszony o diagnozę tylko na wyraźną zgodę właściciela sprzętu czyli moją. Dodatkowo jeżeli reklamacja została już odrzucona towar powinien zostać mi odesłany i reklamacja zamknięta. Wysyłanie takiego sprzętu dalej bez mojej zgody jest naruszeniem prawa własności, działaniem poza procedurami reklamacji z tytułu niezgodności towaru z umową oraz nieuprawnionym przedłużaniem całego procesu. Odesłanie produktu do producenta nie jest częścią rozpatrywania reklamacji z w/w tytułu. Rozumiem że państwo chcą potwierdzić diagnozę żeby się zabezpieczyć, jednak jest to działanie niezgodne z prawem. Nie mogą państwo tego zrobić po odrzuceniu reklamacji bez mojej zgody. Na rozpatrzenie reklamacji oraz wewnętrzną diagnostykę mieli państwo 14dni. Żądam ponownego niezwłocznego rozpatrzenia reklamacji z tytułu niezgodności towaru z umowa zgodnie z powyższym odwołaniem. W przypadku ponownego odrzucenia żądam niezwłocznego zwrotu sprzętu i temat jak wspominałem będę kontynuował przez rpk i UOKiK. DODATKOWO UWAŻAM: Po pierwsze serwis nie jest stroną. Po drugie nie mogą odrzucić reklamacji tylko na podstawie orzeczenia serwisu jeżeli jest to nielogiczne albo sprzeczne ze stanem faktycznym. Nie można to też przedłużać reklamacji ponad 14 dni. Powinni zwrócić sprzęt. Jeżeli odrzucili reklamacje nie mają podstawy prawnej do przetrzymywania mojej własności. Jest to próba obejścia prawa, wprowadzanie konsumenta w błąd u sztuczne przeciąganie procedury. Jednocześnie jest to naruszenie obowiązków wynikających z rękojmi. Mają obowiązek przeprowadzić reklamacje w relacji sprzedawca-konsument. Sami odpowiadają z tytułu rękojmi, a nie serwis producenta. Nie mogą tłumaczyć opóźnień serwisem bo to nie mój biznes, reklamowałem u SPRZEDAWCY. mają obowiązek niezwłocznego zwrotu rzeczy po zakończeniu procesu reklamacji. Wydanie decyzji to zakończenie procesu. A tutaj proces dalej trwa więc sztucznie sobie wydłużają termin. Wprowadzają mnie w błąd mówiąc że procedury nadal trwają, mimo że proces reklamacji jest zakończony. Jednym słowem obchodzą prawo.