Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-12-10 godz: 16:40Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlP.R.
Zwrot pieniędzy Proszę o zwrot pieniędzy za odesłany produkt . 19. 11 dostał status przyjęte na dział zwrotów. Do dziś zwrotu brak. Brak kontaktu ze strony sklepu.
2025-12-10 godz: 15:51Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlJ.B.
Zwrot pieniędzy21.10.2025 złożyłem zamówienie nr 24812 Misy nagrobnej. Okazało się, że przyszedł całkowicie inny model, więc 30.10.2025 nadałem zwrot wraz z wypełnionym protokołem zwrotu. Zwrot został dostarczony dddo firmy Funeri 03.11.2025 Czekałem do 17.11.2025 na decyzję i zwrot należności za odesłaną misę, niestety żadnej reakcji ze strony firmy Funeri nie było. 17.11.2025 wysłałem pierwszego emaila z zapytaniem, nie było żadnej odpowiedzi. Ponowiłem wiadomość 19.11 , 26.11 -- w miedzy czasie wielokrotnie próbowałem dodzwonić się do tej firmy niestety nie udało się. Nagrałem się również na skrzynkę pocztową - też zero reakcji. Aż 27.11 otrzymałem emaila o treści " dziś to wyjaśnię". Do dnia dzisiejszego tj. 10.12.2025 zero jakiegokolwiek kontaktu i odpowiedzi pomimo moich ponownych emaili i prób dodzwonienia się. Na stronie firmy przy nr mojego zamówienia w dalszym ciągu widnieje status " w realizacji". Proszę o pomoc w wyjaśnieniu tej sprawy - oczekuję od firmy Funeri pełnego zwrotu poniesionych kosztów przeze mnie.
2025-12-10 godz: 15:25Publiczna
Otwarta
Zwrot środków za niedostarczony towarPo zamówieniu towaru w podanej firmie został on zwrócony do nadawcy bez doręczenia do odbiorny (mnie). Po tym wydarzeniu zrezygnowałem z zakupu co jasno przedstawiłem w wiadomości e-mail prosząc o zwrot środków na podane konto . Firma uporczywie odpowiada wysyłając mi kody zniżkowe w wysokości 100% aby ponownie zamówić towar którego nie chcę. Żądam zwrotu pieniędzy w ciągu 7 dni a nie kodu rabatowego na produkt drop-shipingowy którego już nie chcę . sprawa toczy się w kółko od miesiąca .
2025-12-10 godz: 10:50Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlM.Ł.
Niezrealizowane zamówienie w Pilkomania nr 26117Dnia 01.12.2025 złożyłam zamówienie. opłaciłam przez Tpay. w dniu 02.12.2025 otrzymałam maila ze zmianą statusu zamówienia: "zamówienie wysłane" i numerem przesyłki, który był błędny. przesyłka inpost, nr przesyłki: T8305185602647. do dnia dzisiejszego tj. 10.12.2025 przesyłka nie dotarła, niemożliwe jest jej śledzenie, taka przesyłka nie widnieje w inpost, numer jest błędny, z inpost również nie otrzymałam maila z inf że taka przesyłka została utworzona i jest w drodze jak zazwyczaj ma to miejsce. oczekuję zwrotu pieniędzy za zamówienie tj. 169,98 zł.
2025-12-10 godz: 09:55Publiczna
Zamknięta
olaroka.fashionPo złożeniu i opłaceniu zamówienia w sklepie olaroka fahion dn.18.11.2025, dostałam informacje o zrealizowaniu zamówienia i utworzeniu przesyłki w Inpost. Do teraz tj. 10.12.2025 r. przesyłki nie dostałam. Ze sklepem brak kontaktu - telefon nie działa, nie odpowiadają na maile. Oczekuję zwrotu płatności.
2025-12-10 godz: 09:34Publiczna
Otwarta
Reklamacja nie zgodności towaru z opisem W sobotę tj.29.11.25r zamówiłem telefonicznie urządzenie 4250A szybki rozrusznik za cenę 299zł za pobraniem.Przesyłka przyszła w środę tj.03,12,25r.W paczce zamiast zamawianego przeze mnie urządzenia 4250A jest prostownik RINO RN-21599 o wartości ok 40zł.Do zakupu nie otrzymałem paragonu i karty gwarancyjnej.Jest to ewidentna pomyłka z państwa strony dlatego nie zamierzam ponosić dodatkowych kosztów wysyłki.Po rozmowie telefonicznej pani kazała pobrać druk odstąpienia od umowy, lecz tego nie mogę uczynić ponieważ to wiązałoby się z dodatkowymi kosztami natomiast zaistniała sytuacja nie jest z mojej winy czyli klienta lecz po stronie sprzedającego czyli firmy która sprzedała mi towar niezgodny z opisem wiec zgodnie z prawem w takiej sytuacji to nie klient ponosi koszty wymiany towaru na towar niewadliwy lecz sprzedawca.Dla tego proszę o wymianę na poprawne urządzenie które zamawiałem tj,4250a szybki rozrusznik wraz z paragonem i gwarancją. Taki formularz mnie nie interesuje to jest reklamacja nie zgodności towaru a nie zwrot i ponownie proszę o dokument sprzedaży paragonu w przeciwnym razie będę zmuszony do zgłoszenia w urzędzie skarbowym Teraz już wiem że gdybym dokonał zwrotu paczki to tak jak inni stracił bym to co wysłali (czyli prostownik wartości ok 40zł) plus koszty wysyłki. Chciałbym odzyskać pieniądze a nie uczciwą firmą niech się zajmie Urząd Skarbowy
2025-12-10 godz: 08:36Publiczna
Otwarta
ODZYSKANIE KASYZłożyłem zamówienie na reklamie na Facebooku. Zadzwonił konsultant i przez telefon namówił mnie na kupienie droższego mocniejszego Boostera samochodowego w wersji PREMIUM (urządzenie do awaryjnego rozruchu samochodu) za 233 zł. Zamówiłem dwie sztuki czyli 2x233 zł. Wysłali 1 (jedną) sztukę: Prostownik do ładowania akumulatorów 12V (który kosztuje około 90 zł) ale oczywiście za paczkę trzeba było zapłacić 466 zł. + 16 zł koszty przesyłki. Odesłałem paczkę wraz z wymaganym formularzem zwrotnym i zdjęciami na swój koszt 21,70 zł. Minęło 14 dni a firma przestała odbierać telefony ( numer tel. już nie istnieje) i nie odpowiada na moje wiadomości mailowe. Chce dostać zwrot pieniędzy za nieotrzymany produkt 482 zł i zwrot pieniędzy za wysłanie przeze mnie reklamowanego produktu 21,70 zł, w sumie chce zwrot 503,70 zł.
2025-12-10 godz: 08:01Publiczna
Otwarta
Reklamacja akumulatoraW sklepie internetowym net-s.pl dnia 2025-10-28 kupiłem akumulator qoltec Akumulator LiFePO4 Litowo-Żelazowo-Fosforanowy | 12.8V | 24Ah | 307.2Wh | BMS. Dostarczono do mnie akumulator inny niż oferowany na stronie, do tego noszący ślady użytkowania, co udokumentowałem zdjęciami. Po zgłoszeniu problemu na stronie i przesłaniu zdjęć otrzymałem informację, że mam odesłać akumulator. Mimo dwukrotnie zadanego pytania nie dostałem jednoznacznej odpowiedzi, czy będzie to wymiana na nowy, czy zwrot pieniędzy. Akumulator odesłałem i został odebrany w firmie Net-s 22.11.2025. 2 grudnia zadałem pytanie, co dzieje się z akumulatorem, otrzymałem od pani Aleksandry Bujak odpowiedź: "Witam, dopytuje logistykę i przekaże Panu odpowiedź." Ponowne zapytanie wysłałem 8 grudnia i pozostaje ono bez odpowiedzi. Od firmy Net-s oczekuję aktualnie zwrotu środków za niedostarczony po reklamacji akumulator.
2025-12-10 godz: 00:44Publiczna
Otwarta
Brak kontaktu ze sprzedawcą i wiedzy o przesyłce Nie mam żadnych informacji o moim zamówieniu . Nikt nie odpowiada na moje e-maile chociaż na stronie pisze że kontakt z nimi jest dostępny przez 24 h przez drogę e-mail. Znalazłam dzisiaj o tej stronie artykuły że niejednokrotnie zostaje wysyłane co innego i jest doliczane cło chociaż na stronie ani nigdzie indziej nie ma tego uwzględnionego , coś nie przychodzi ,nie zwracają pieniędzy. Niestety za późno zobaczyłam artykuły o tym i teraz pieniądze wydane w błoto i nie wiem czy będą jaka kolwiek szansa na zwrot pieniędzy
2025-12-09 godz: 19:04Publiczna
Rozwiązana
Brak kontaktu oraz zwrotu środkówW dniu 22.11.2025 roku zamówiłem glebogryzarkę , której nie otrzymałem. Zamiast niej dostarczono mi odkurzacz ręczny, co stanowi już naruszenie umowy sprzedaży. Otrzymaną przesyłkę niezwłocznie odesłałem. Posiadam potwierdzenie nadania paczki jak również potwierdzenie że przesyłka dotarła do państwa firmy. Wszelkie próby kontaktu telefonicznego jak i korespondencja mailowa nic nie dały. Nadmieniam, iż zwracany towar został spakowany przeze mnie z należytą starannością , w pełni zabezpieczony i odesłany bez uszkodzeń. Proszę o pilne rozpatrzenie mojej sprawy i zwrot należnej kwoty.