Brak zwrotu pieniędzy Zamówienie złożone i opłacane 1 listopada, nigdy nie wysłane. Upominając się o wysyłkę otrzymałam informację, że nie zanotowali wpłaty. Po tygodniu nagabywania ich stwierdzili, że odnaleźli wpłatę i wyślą towar. Czekając 2 tygodnie poprosiłam o zwrot pieniędzy, gdyż towaru jak nie było, tak i nie ma. Informując firmę, że zgłoszę sprawę odpowiednim służbą dostałam wiadomość SMS, że zwrot dojdzie w przeciągu 2 dni. Niestety pieniądze niestety pieniądze nie trafiły na moje konto.
Reklamacja Witam. Chciałabym odzyskać pieniadze i zrobic zwrot klocków które przyszły bez kartonika. Firma nie stety przestała odpisywać na e-mail. Więc chyba coś tu nie tak.
Transakcja opłacona brak biletów lotniczychDzień dobry,
Piszę odnośnie zakupu biletów, które opłaciłam na stronie kiwi.com. Dnia 03.11.2025 roku na stronie kiwi.com opłaciłam blikiem zakup biletów lotniczych od 20.11.2025- 23.11.2025 z Warszawy do Alicante i z powrotem. Kwota którą opłaciłam to 1239,46 zł. Niestety płatność została pobrana z mojego konta na co mam potwierdzenie, ale biletów na maila lub na numer telefonu ,który podałam nie otrzymałam. Z powrotem wróciło mnie na stronę tak jakbym nic nie zamówiła. Następnego dnia tj. 04.11.2025 napisałam maila do kiwi.com. Niestety nie uzyskałam odpowiedzi. Nie dostałam żadnych biletów oraz potwierdzeń od tej firmy. Do dnia dzisiejszego nie zostały zwrócone mi pieniądze na konto. Czuję się oszukana. Bardzo proszę o pomoc w tej sprawie. Chciałabym odzyskać swoje pieniądze.
Z poważaniem
Patrycja Belniak
Brak zwrotu pieniędzyZamówiłem towar, za który zapłaciłem z góry.
Zamiast towaru otrzymałem wiadomość o przedłużeniu realizacji (po zapytaniach z mojej strony). Po ostatniej wiadomości o przedłużeniu zrezygnowałem z zamówienia. Otrzymałem informację o anulowaniu zamówienia i o tym, że pieniądze zostaną zwrócone po 14 dniach. Pieniędzy nie otrzymałem. Dodatkowo po upływie tych dni wystosowałem wezwanie do zapłaty drogą pocztową. Pomimo odebrania pisma i upływie kolejnych dni nadal nie otrzymałem pieniędzy. Oczekuję zwrotu pieniędzy za zamówienie.
Brak realizacji zamówienia 24 11.25 złożyłam zamówienie na pościel swiąteczną. Koszt 188zł. Na moje zapytania co do realizacji zamówienia odpowiada automat. Zero kontaktu, połączenia telefoniczne są odrzucane. Proszę żeby firma zrealizowała zamówienie lub zwróciła pieniądze na moje konto. Wysyłka pościeli miała być na adres córki
Realizacja zamówienia z 9.11 nawet nie rozpoczęta9.11 zamówione zostały 3 kołderki obciążeniowe dla dzieci.
Od tego czasu brak zmiany statusu ("Przyjęto nowe zamówienie") i brak odpowiedzi na maile, sms, telefonu również nie odbierają.
Gdybym uzyskała informację o opóźnieniu, zaczekałabym 1-2 tygodnie. Ponieważ jednak firma zachowuje się niepoważnie, nie jestem dłużej zainteresowana ani ich produktami, ani wyjaśnieniami. Nie życzę sobie również kontaktu.
Oczekuję zwrotu środków w kwocie 675,00zł.
Przestrzegam przed zakupami na tych stronach:
alica24.pl
koldry-obciazeniowe.pl
Nieświadome zawarcie umowy Dnia 14-05-2025 roku zawarłam umowę przez telefon z firmą pożyczkową Profi Credit. Okazało się, że firma bez poinformowania mnie doliczyła do pożyczki abonament medyczny JP Medica i nie zostałam poinformowana o fakcie, że mogę odstąpić od umowy w ciągu 14 dni i że umowa cokolwiek mnie kosztuje, ponieważ przez telefon otrzymałam tylko informację o pożyczanej przeze mnie kwocie i ta była zgodna z tym, czego oczekiwałam, jednak po otrzymaniu pożyczki okazało się, że widnieje tam kwota 2 tysiące złotych wyższa. Nie otrzymałam umowy pakietu medycznego JP Medica. Przeczytałam, że w przypadku, kiedy nie zostałam poinformowana o możliwości odstąpienia od umowy, możliwość odstąpienia wydłuża się do 12 miesięcy i 14 dni. Próbowałam wypowiedzieć umowę, jednak firma stanowczo odmawia. Umowę zawarłam nieświadomie na kwotę 2000 zł. Firma nie zgadza się na wypowiedzenie umowy.
Brak zwrotu środkówCzęść zamówienia u Państwa dotycząca wzmacniacza została przeze mnie anulowana dnia 7.11, drogą mailową z adresu e-mail użytego w zamówieniu i z numerem zamówienia podanym na podsumowaniu. Zgodnie z informacją z Inpostu, wzmacniacz został Państwu zwrócony dnia 17.11 z powodu niewłaściwego nadania przesyłki, potem mieli Państwo jeszcze 4 dni na zwrot pieniędzy, zgodnie z ustawowym okresem 14 dni od mojego oświadczenia o odstąpieniu od zamówienia.
Do dzisiaj nie otrzymałem zwrotu kwoty za wzmacniacz, mimo kilku telefonów do sklepu, a dzisiaj nikt już nie odbiera. W związku z tym ponawiam żądanie zwrotu kwoty 1 499 zł za wzmacniacz, na konto z którego zamówienie zostało przeze mnie opłacone. W przypadku dalszej opieszałości sprawa zostanie równolegle zgłoszona do miejskiego rzecznika konsumenta.
Rezygnacja z zamówieniaDostawca usługi nie odpowiada na maile i nie anulował zamówienia które zostało złożone w sobotę 29.11 i do tej pory ma status przed pakowaniem.
Zwrot środków Temat: Skarga do Rzecznika Praw Konsumenta – sklep Charlotte Butik / PayPo / zamówienie 172058
Szanowni Państwo,
zwracam się z prośbą o pomoc i interwencję w sprawie sklepu Charlotte Butik, który – moim zdaniem – naruszył moje prawa jako konsumenta oraz doprowadził mnie do niezasadnego zadłużenia wobec usługi odroczonej płatności PayPo.
W dniu 14.10.2025 r. złożyłam(em) zamówienie nr 172058 w sklepie Charlotte Butik, korzystając z płatności odroczonej PayPo. Po dokonaniu zakupu sklep poinformował mnie, że towar jest niedostępny i oczekują na dostawę. W kolejnych dniach otrzymywałam(em) sprzeczne lub zwodnicze informacje dotyczące terminu realizacji.
Z powodu braku realizacji zamówienia zdecydowałam(em) się je anulować. Sklep przyjął anulację, jednak nie przekazał tej informacji do PayPo, przez co w systemie PayPo nadal widnieje zobowiązanie do zapłaty za towar, którego nigdy nie otrzymałam(em).
Obecnie posiadam niesłusznie naliczone zobowiązanie, które naraża mnie na konsekwencje finansowe, mimo że transakcja została anulowana i w rzeczywistości nie doszło do jej realizacji.
Proszę o podjęcie działań wyjaśniających oraz o pomoc w doprowadzeniu do anulowania tego zobowiązania w PayPo. Uważam, że działania sklepu mogą stanowić nieuczciwą praktykę rynkową, a nawet nosić znamiona wyłudzenia, poprzez pobieranie płatności za towar, którego nie posiadają i nie dostarczają.
Proszę o informację o dalszych krokach oraz możliwej interwencji w tej sprawie.
Z poważaniem [dane usunięte przez moderatora]