Atelier Valeria-brak zwrotu pieniędzyW całości podpisuję się pod opisem innej klientki z 8.12.
Byłam pewna,że zamawiam coś z firmy z Warszawy (ul Chmielna i nr tel polski).Sukienka rozmiarem dla lalki przyszła z Chin.W odróżnieniu do autorki innego komentarza mnie nawet bot nie odpisuje.
Proszą o kontakt mailowy ws zwrotu.3 maile wysłane-cisza.Telefonu oczywiście nikt nie odbiera
Oszustwo 25 listopada zamówiłam 2 kurtki za kwotę 179,95 zł i do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zamówienia. Wysłałam 3 mailem z zapytaniem ale bez odpowiedzi.
Chciałbym odzyskać pieniądze.
Nie oddaja zwrotuPaczka po kilkunastu email napisali ze rzekomo zagubiona prosilam o zwrot pieniedzy odeslali mnie do pisania reklamacji a tam nie odpisuja wogole na email nie otrzymalam zwrotu jedno wielkie oszustwo trzeba zlozyc zawiadomienie do banku aby zablokowac im przelewy
Brak realizacji zakupuW dniu 29 listopada 2025 na stronie dealauto zakupiłem odkurzacz samochodowy i przelałem pieniądze. Do tej pory firma się do mnie nie odezwała pomimo wielokrotnych moich emali. Towaru również nie otrzymałem. Oczekuję zwrotu pieniędzy.
Zwrot pieniędzy Proszę o zwrot pieniędzy za odesłany produkt . 19. 11 dostał status przyjęte na dział zwrotów. Do dziś zwrotu brak. Brak kontaktu ze strony sklepu.
Zwrot pieniędzy21.10.2025 złożyłem zamówienie nr 24812 Misy nagrobnej. Okazało się, że przyszedł całkowicie inny model, więc 30.10.2025 nadałem zwrot wraz z wypełnionym protokołem zwrotu. Zwrot został dostarczony dddo firmy Funeri 03.11.2025
Czekałem do 17.11.2025 na decyzję i zwrot należności za odesłaną misę, niestety żadnej reakcji ze strony firmy Funeri nie było. 17.11.2025 wysłałem pierwszego emaila z zapytaniem, nie było żadnej odpowiedzi. Ponowiłem wiadomość 19.11 , 26.11 -- w miedzy czasie wielokrotnie próbowałem dodzwonić się do tej firmy niestety nie udało się. Nagrałem się również na skrzynkę pocztową - też zero reakcji. Aż 27.11 otrzymałem emaila o treści " dziś to wyjaśnię".
Do dnia dzisiejszego tj. 10.12.2025 zero jakiegokolwiek kontaktu i odpowiedzi pomimo moich ponownych emaili i prób dodzwonienia się. Na stronie firmy przy nr mojego zamówienia w dalszym ciągu widnieje status " w realizacji". Proszę o pomoc w wyjaśnieniu tej sprawy - oczekuję od firmy Funeri pełnego zwrotu poniesionych kosztów przeze mnie.
Zwrot środków za niedostarczony towarPo zamówieniu towaru w podanej firmie został on zwrócony do nadawcy bez doręczenia do odbiorny (mnie). Po tym wydarzeniu zrezygnowałem z zakupu co jasno przedstawiłem w wiadomości e-mail prosząc o zwrot środków na podane konto . Firma uporczywie odpowiada wysyłając mi kody zniżkowe w wysokości 100% aby ponownie zamówić towar którego nie chcę. Żądam zwrotu pieniędzy w ciągu 7 dni a nie kodu rabatowego na produkt drop-shipingowy którego już nie chcę . sprawa toczy się w kółko od miesiąca .
Niezrealizowane zamówienie w Pilkomania nr 26117Dnia 01.12.2025 złożyłam zamówienie. opłaciłam przez Tpay. w dniu 02.12.2025 otrzymałam maila ze zmianą statusu zamówienia: "zamówienie wysłane" i numerem przesyłki, który był błędny.
przesyłka inpost, nr przesyłki: T8305185602647.
do dnia dzisiejszego tj. 10.12.2025 przesyłka nie dotarła, niemożliwe jest jej śledzenie, taka przesyłka nie widnieje w inpost, numer jest błędny, z inpost również nie otrzymałam maila z inf że taka przesyłka została utworzona i jest w drodze jak zazwyczaj ma to miejsce.
oczekuję zwrotu pieniędzy za zamówienie tj. 169,98 zł.
olaroka.fashionPo złożeniu i opłaceniu zamówienia w sklepie olaroka fahion dn.18.11.2025, dostałam informacje o zrealizowaniu zamówienia i utworzeniu przesyłki w Inpost. Do teraz tj. 10.12.2025 r. przesyłki nie dostałam. Ze sklepem brak kontaktu - telefon nie działa, nie odpowiadają na maile. Oczekuję zwrotu płatności.
Reklamacja nie zgodności towaru z opisem W sobotę tj.29.11.25r zamówiłem telefonicznie urządzenie 4250A szybki rozrusznik za cenę 299zł za pobraniem.Przesyłka przyszła w środę tj.03,12,25r.W paczce zamiast zamawianego przeze mnie urządzenia 4250A jest prostownik RINO RN-21599 o wartości ok 40zł.Do zakupu nie otrzymałem paragonu i karty gwarancyjnej.Jest to ewidentna pomyłka z państwa strony dlatego nie zamierzam ponosić dodatkowych kosztów wysyłki.Po rozmowie telefonicznej pani kazała pobrać druk odstąpienia od umowy, lecz tego nie mogę uczynić ponieważ to wiązałoby się z dodatkowymi kosztami natomiast zaistniała sytuacja nie jest z mojej winy czyli klienta lecz po stronie sprzedającego czyli firmy która sprzedała mi towar niezgodny z opisem wiec zgodnie z prawem w takiej sytuacji to nie klient ponosi koszty wymiany towaru na towar niewadliwy lecz sprzedawca.Dla tego proszę o wymianę na poprawne urządzenie które zamawiałem tj,4250a szybki rozrusznik wraz z paragonem i gwarancją.
Taki formularz mnie nie interesuje to jest reklamacja nie zgodności towaru a nie zwrot i ponownie proszę o dokument sprzedaży paragonu w przeciwnym razie będę zmuszony do zgłoszenia w urzędzie skarbowym
Teraz już wiem że gdybym dokonał zwrotu paczki to tak jak inni stracił bym to co wysłali (czyli prostownik wartości ok 40zł) plus koszty wysyłki.
Chciałbym odzyskać pieniądze a nie uczciwą firmą niech się zajmie Urząd Skarbowy