Opóźnienia przesyłki - pół roku-znamiona oszustwaPół roku czekam na paczkę z suplementami i kosmetykami na kwotę 303.49 zł. Co jakiś czas otrzymuję info że paczka została wysłana: 09.06. ,22.06. ,19.09. ,29.09 ,02.10. i 30.10.25 . Nie otrzymałam paczkido dziś tj 03.12.25. Nie odpowiadają na telefon Firma mnie zwodziła A teraz bezkarnie milczy!
Zwrot kosztów Firma nie zwraca pieniedzy po odeslaniu towaru. Nie reaguje na maile,wiadomosci,zablokowala mnie w mediach spolecznosciowych
Nieuznana reklamacjaZamówiłam mebel, który został dostarczony w uszkodzonym stanie i odbiega od deklarowanej jakości. Sprzedający odmawia uznania reklamacji z tytułu rękojmi, próbując przerzucić odpowiedzialność na przewoźnika. To nie jest zasadne, ponieważ wybór przewoźnika leży wyłącznie po stronie sprzedającego, a ja mam pełne prawo dochodzić roszczeń z tytułu rękojmi za towar niezgodny z umową.
Brak zwrotu pieniędzy Zamówienie złożone w sklepie 12.11.2025 (czas realizacji 5 dni) brak wysyłki towaru. Zgłoszona anulacja zamówienia 19.11.2025 przez sms oraz e-mail brak kontaktu oraz pieniędzy. Proszę o pomoc w odzyskaniu pieniędzy
Zaniżenie ceny zwracanego towaruSklep bezpodstawnie odrzucił mój zwrot NR 123185673 z dnia 21.10.2025 r. z zamówienia Nr 155008639 złożonego w dniu 11-10-2025 r. oraz zwrot NR 123185709 z dnia 21.10.2025 r.
Ubrania były zapakowane w oryginalnych opakowaniach z metkami, nie noszone, rzeczy
z dwóch zamówień były oddzielone , do każdego zamówienia była przypięta faktura i zaznaczone rzeczy do zwrotu. Nie wiem na jakiej podstawie odrzucono te zwroty.
Sklep dokonał zwrotu z innych zamówień, co prawda tych samych rzeczy, ale w innej cenie. ( różnica na moją niekorzyść) Dodatkowo nie zwrócono mi kosztu przesyłki, a dokonałam zwrotu z całego zamówienia. Te działania nie są zgodne z regulaminem sklepu. Pomimo kilku maili do sklepu do tej pory nie skorygowano zwrotów i nie zwrócono prawidłowej kwoty wg zwrotów dokonanych przeze mnie.
Odpowiedzi ze sklepu na moje maile są nie na temat.
Gwarancja projektora - błąd sklepu Dziś po rozmowie z bardzo miłą panią z obsługi klienta w RTV Euro AGD dowiedzieliśmy się wraz z żoną, że projektor LG, którego reklamacja (w związku z wadą łapania ostrości) została zgłoszona dnia 3.11.2025 (projektor dostarczony na drugi dzień do sklepu) nadal nie została rozwiązana. Co ciekawe, okazuje się, że państwo wysłaliście projektor do nieodpowiedniego serwisu, co spowodowało jego powrót do państwa i ponowne nadanie tym razem do właściwego serwisu. Dziś mija 29 dzień od dostarczenia projektora. Jak RTV Euro AGD ma zamiar ustosunkować się do popełnionego błędu?
DPM-BCX.RDO-LU.66.501787.2025.BWPrzesłałem do serwisu sprzęt elektroniczny w celu usprawnienia go . Zapakowałem w karton oraz otoczyłem kilkoma warstwami folii bąbelkowej i owinąłem folią streczową . Nadając przesyłkę dopłaciłem za naklejkę z napisem ostrożnie . Paczka dotarła ze zmiażdżoną zawartością do adresata nie wzbudzając podejrzeń gdyż folia bąbelkowa spowodowała powrót opakowania do normalnego wyglądu . Nie mniej jednak zawartość nosiła oznaki jakby kurier postawił na niej coś ciężkiego . Złożyłem w tej sprawie reklamację i otrzymałem odpowiedź odmowną. Oczekuję zwrotu wartości zniszczonego sprzętu w wysokości 299 pln
prośba o kontaktProszę o informację czy zamówienie nr 779363 zostanie wysłane w dniu dzisiejszym ewentualnie jutro. W jaki sposób mogę zrezygnować z zamówienia?
Zwrot środków finansowych25 listopada dokonałam zamówienia u sprzedawcy internetowego Butik Gwiazdeczka wtedy w informacjach na stronie sklepu nie było zapisu o tym że sklep dokonuje zwrotu na kartę podarunkową. Zwracając towar zgodnie żądam zwrotu środków finansowych na konto bankowe a nie w formie bonu podarunkowego który obliguje mnie do dalszych zakupów u tegoż sprzedawcy. Firma nie odpowiada na żadną próbę kontaktu telefonicznego ani w wiadomości Messenger
Zwrot pieniędzy za brak otrzymanego zamówienia Zamówienia dokonałam 15 marca 2025, po kilku moich emailach dowiedziałam się, że produkt, który zamówiłam nie jest już u nich dostępny. Zapewnili, że wykonają zwrot pieniędzy albo zrobią wymianę na inny produkt. Niestety zwrotu nie otrzymałam do dnia dzisiejszego. Nr zwrotu: R/GEB/2025/06/25/54319
Sklep nie odpowiada na próby jakiegokolwiek kontaktu w sprawie zwrotu pieniędzy za nie wysłany towar.