Towar niezgodny z opisem oraz niekompletnyZamawiałam na stronie Sklep Puchatka 2 razy zestaw klocków magnetycznych 7 Grudnia wybrałam opcję przewoźnika InPost płatność była odrazu. Po upływie tygodnia pisałam kilka razy czy paczka dotrze przed świętami po czym otrzymałam wiadomość że paczka dotrze. Otrzymałam paczę przez innego kuriera co wydało mi się podejrzane i niestety towar otrzymałam niekompletny nie dotarł jeden zestaw klocków i klocki nie zgadzają się według opisu na stronie brak pudełka jak by był używany. Pisałam kolejny raz do firmy brak odpowiedzi. Chciałabym odzyskać pieniądze za towar który nie dotarł a za który zapłaciłam z góry.
Brak kontaktu z firmąW dniu 17.12. kupiłam u Państwa zabawkę dla dziecka na święta. Z czego miała dojść kurierem w 5 dni. Do dnia dzisiejszego nie mam żadnego odzewu od Państwa. Proszę o zwrot poniesionych kosztów. W przeciwnym razie zgłaszam sprawę na policję a widzę, że nie jestem jedyna.
4Mosa Spółka Akcyjna RMA/2025/12/0163Po około tygodniu standardowego użytkowania, podczas czyszczenia soczewek (okularów) przy użyciu chusteczki dostarczonej przez firmę Muscat, na jednej z soczewek pojawiła się rysa. W mojej ocenie taka sytuacja jednoznacznie wskazuje na wadę produktu.
Firma ta przekazała mi informację, że to uszkodzenie mechaniczne i nie naprawią w cenie danych okularów. W chwili obecnej chcą wysłać mi z powrotem uszkodzone okulary. Oczekuje aby przebadali odpowiednio soczewki u producenta i udowodnili mi w jaki sposób soczewka mogła zostać uszkodzona przy odpowiednim czyszczeniu?
Brak kontaktu z nadawca i informacji o przesylceZamówiłem klocki miały dotrzeć w ciągu 5 dni roboczych i do tej pory nie otrzymałem przesyłki ani żadnej informacji na jej temat mimo próby kontaktu drogą elektroniczną bo telefon niestety jest wyłączony.
Brak paczkiWitam zamówiłam paczkę 10 grudnia w regulaminie i na stronie widnieje czarno na białym do 5 dni roboczych to prezent na gwiazdkę dla dziecka do tej pory zero jakiej kolwiek informacji o wysłaniu paczki na telefon nie można się dodzwonić to są jakieś żarty [usunięte przez moderatora] koniec czekania sprawa właśnie trafia do policji powodzenia wam życzę czekam na zwrot pieniędzy i w tym przypadku nie będę tyle czekać.
Nieuczciwa praktyka Zamówienie złożone na dwie sztuki produktu tzw. Blindbox scullpanda - lalka kolekcjonerska
Na stronie jest informacja , że wysyłki są realizowane w przeciągu 1-5 dniach roboczych z magazynu w Kaliszu
16go grudnia dostaje informację że paczka została nadana
Dziś jest 23 grudnia
Brak informacji o dostawie ,
Brak numeru i nazwy kuriera
Widać żebraczka jest nadana z Chin podają tylko jakiś numer wewnętrzny zamówienia
Jest to ewidentne wprowadzenie klienta w błąd
Będę żądać zwrotu pieniędzy
Nie chce towaru po ok 3 tygodniach dostawy
Bo już nie będzie potrzebny
Tomprexzent na święta dla dzieci
Oczekuję zwrotu środków 299 zł
Lalka skupllpanda 139 zł x2 szt plus 19,99 zł koszt dostawy
Brak zwrotu za niezrealizowane zamówienie 30.09.2025 złożyłam zamówienie w sklepie Charllotte Fashion .
1 października otrzymałam informację o opoznieniu realizacji zamówienia.
Przez kolejny miesiąc dopytywałam kiedy nastąpi wysylka zamowienia . Niestety ciągle zostałam zbywana. Poprosiłam o anulowanie zamówienia i zwrot środków. Do dnia dzisiejszego mie otrzymałam ani zwrotu pieniędzy ani zamówienia (312,29zl).
22 listopada po kilku mailach otrzymałam informację ze zwrot następuje w ciągu 14 dni . Minął kolejny miesiąc, a pieniędzy nadal nie odzyskałam .
Pozdrawiam
[usunięte przez moderatora]
brak paczkitotalna paranoja, brak szacunku do klienta, czas dostawy od 1-5 dni roboczych [usunięte przez moderatora], paczkę zamówiłam 13 grudnia dziś jest 23 i ani paczki, która rzekomo została przekazana kurierowi ani numeru paczki do jej śledzenia, [usunięte przez moderatora] zależało mi na tej paczce aby uszczęśliwić moje dziecko na święta! Natychmiast proszę o zwrot moich ciężko zarobionych pieniędzy na konto !!!! [usunięte przez moderatora]
A odpowiedź na meila raz na 24h tacy przepracowani pewnie szykowaniem paczek aby na czas trafiły do zamawiających!!!!
Brak zwrotu środków Brak zwrotu środków, za zwrot z dnia 07.12.2025.
W dalszym ciągu nie otrzymała zwrotów środków na konto za zwrot z dnia 07.12.2025.
Oczekuję natychmiastowego zwrotu środków na nr konta podany w formularzu zwrotu.
Zwrot zamówienia.Szukam pomocy w sprawie zwrotu obuwia zmówionego w sklepie internetowym Storamore.pl
ERRAL Sp. Z.O.O.
Aleja Jana Pawła II 27
Warszawa
Polska
NIP: 5273058751
Buty są za duże, trudno mi powiedzieć czy są orygnalne czy podrobione. Na stronie sklepu napisane jest, że aby zwrócić zamówienie należy skontaktować się mailowo ze sklepem w celu uzyskania adresu, na który odesłać zamówienie.
Niestety po wielokrotnej próbie kontaktu (wysłane maile) ze sklepem nie dostałam żadnej odpowiedzi, czytając opinie innych klientów zauważyłam, że wiele osób ma taki sam problem. Na stronie nie ma również podanego numeru kontaktowego więc taka próba skontaktowania się z nimi niestety jest niemożliwa. Co mogę zrobić w tej sytuacji ?