Brak realizacji zamowieniaWitam 4 tygodnie temu zamówiłem ostrza do maszynki philips one blade za 219zl i do tej pory sprzedawca zapewnia mnie że została wysłana lecz paczka nie została wysłana ponieważ numer przesyłki nie istnieje chcialbym zwrotu poniesionych kosztów
Reklamacja Złożyłem zamówienie na obuwie w sklepie Bravomoda, obuwie przyjechało felerne, jeden z butów miał krzywy obcas co świadczyło o tym, że nie dało się w nim stabilnie chodzić ponieważ noga się wykrzywiała, zwróciłem się do sklepu w tej sprawie i złożyłem stosowną reklamację, buty przyjęli stwierdzili że jest wada i po 14 dniach odpisali że buty zostały naprawione i zostaną odesłane z powrotem, tak też się stało buty przyjechały ale w takim samym stanie jak zostały odesłane do reklamacji czyli nie zrobiono z nimi kompletnie nic i nadal nie można w nich chodzić. Napisałem maila w tej sprawie i zażądałem zwrotu pieniędzy ponieważ obuwie nie nadaje się do użytku. Otrzymałem odpowiedź, że buty nie mają wady i wynika to ze sposobu chodzenia oraz użytkowania dodali również że nie podlegają reklamacji i niby przeprowadzona korekta która nie miała miejsca była jednorazowa i grzecznościowa z ich strony w ramach dobrej woli i jeśli się nie zgadzam mam się skontaktować z Państwem w tej sprawie. Dla mnie to jest kpina ze strony tej firmy. Buty kosztowały 400zł to nie są małe pieniądze, a teraz będą leżeć na półce ponieważ nie nadają się do użytku ani też nie chcą przyjąć mi ich z powrotem
Wadliwy towarZakupiony został telefon marki Xiaomi15 za4845zl, telefon przyszedł uszkodzony, dochodzi do zwrotu telefonu przez inpost zostaje podany 10 cyfrowy kod i towar z powrotem wraca do firmy. Miała to być niby reklamacja. Nie zostałem poinformowany jak będzie wyglądać reklamacja rzekomo nadano jakieś kody których nie dostałem, po podaniu kodu zwrotu dowiaduje się że nie ma takiego towaru i moja reklamacja jest bezpodstawna po wcześniejszym wysłaniu dokumentacji zdjęciowej potwierdzającej wadę produktu, piszę maile ale nie dostaje odpowiedzi,jestem ignorowany przez firmę action nawet dzwoniąc na infolinię firmy jestem zbywany, proszę o pomoc. Na koniec chciałbym zwrotu pieniędzy za towar który kupiłem
Brak zwrotu pieniędzy Sklep potwierdził, że 6 czerwca 2025 zarejestrował mój zwrot zakupionej sukienki, jednak do dziś nie otrzymałam zwrotu pieniędzy.
Domagam się natychmiastowego zwrotu pieniędzy
Zakupiona kameraW Listopadzie 2024r.zakupiłam przez telefon kamerę,która nie działała.Wysłałam mailem rezygnację z zakupu i kamerę odesłałam na podany adres zwrotu.Od tej pory cisza.Winni mi są 150 zł.Nie odbierają telefonu,na maile nie odpowiadają.Zero kontaktu.Tak postępują że wszystkimi klientami.Wysłałam pod adres IMAN WP.iman-pl.com strona
Sokołowska 10
brama 17
05-090 Puchały
Oczekuję tylko żeby oddali mi moje pieniądze.Pomóżcie.Dziękuję
Reklamacja opaski sportowejKupiłem opaskę mi band 7. Opaska po dłuższym i intensywnym użytkowaniu szybko się rozładowywuje. Zgłosiłem reklamację i po ponad 4 miesiącach mi ją oddali mówiąc że wina nie leży po ich stronie. Oczekuje wymiany towaru na nowy albo zwrot pieniędzy.
Zwrot środków Proszę o natychmiastowy zwrot gotówki za nieodebrane zamówienie, w przeciwnym razie idę na policję! [słowo usunięte przez moderatora]!
Czekam na zwrot gotówki od 9 czerwca. To jest 500zł, a nie 100. Ile osób w ten sposób [słowo usunięte przez moderatora]?!
7313430468Reklamacja trwa od 17.05.2025 złożyłem reklamacje pada do ps5 , w miarę szybko zareagowali nadali przesyłkę po jakimś czasie zrobiła się cisza paczka nie przyszła gdy się zainteresowałem okazało się że pada nie zrobili a oddadzą mi zwrot za który zakupie sobie nowy pad ok .nadali sprawę w środę bodajże 25.05.2025 do tej pory pieniędzy nie przelali i mówią za każdym razem na pewno w poniedziałek będą pózniej mówią że we wtorek potem że za kilka dni i tak w kółko.
Brak zwrotu zaliczki 10 marca zrobiłam rezerwacje za domek na wieczór panienski. Tego dnia dokonałam też zaliczki w kwocie 300 zł. Mam potwierdzenie przelewu. Wysłałam również potwierdzenie właścicielowi poczym zrobił rezerwacje. 24 czerwca dowiedziałam się że do usługi wynajęcia domku nie dojdzie gdyż ślub został przełożony. Zwróciłam się do właściciela domku o zwrot zaliczki. Właściciel odpowiedział że nie zwraca zaliczki bo tak się umawialiśmy przez telefon.
Żadnego kontaktu poprzez rozmowy z właścicielem nie miałam, tylko kontakt smsowy gdzie wszystko jest opisane. Właściciel bez żadnej podstawy prawnej nie chce mi oddać zaliczki w kwocie 300 zł.
Oczekuje zwrotu pieniędzy od właściciela.
Umowa z T-mobileOd wielu lat jestem klientem T-mobile. W zasadzie od zawsze miałem uwagi co do uczciwej obsługi klienta przez tą firmę . Ponieważ kwoty były nieduże a i czas potrzebny do ich wyjasnienia był stosunkowo długi - nie opłacało się tego poruszac i drożyć. W chwili obecnej chciałem wyjaśnić czas trwania obecnej umowy i sposób jej rozwiazania. Poprosiłem konsultanta o przesłanie mi odpowiedzi o wskazanie numeru Umowy ( nie posiadam wszystkich i nie mam pewności czy takową podpisałem - bo firma przysyła e maila i traktuje ten fakt za zawarcie umowy ).poprosiłem także o wskazanie punktu w Umowie , który okresla czas trwania Umowy. W odpowiedzi dostałem e maila , który załaczam. Odpowiedziałem ,że to mnie nie satysfakcjonuje bo samo otwarcie załaczników jest praktycznie praca na parę dni a ich analiza to przynajmniej miesiąc.
Przesyłam e mail od T- Mobile. W chwili obecnej - noie mam Umów, nie znam ich treści , nie wiem do kiedy jestem zwiazany z Umową i kiedy moge od niej odstąpiić a firma proponuje mi dokonanie pracy niemozliwej do wykonania aby uzyskac odpowieź na te 3 pytania przesyłając dikumenty , które moga być nie wiążące bo ich nie podpisałem ( czego nie moge nawet sprawdzić).
Prosze o interwencję i pomoc w negocjacjach z firmą T-mobile , ewentualnie o wyrazenie opinii co do tego jakie mam szanse na proces sądowy z tą firmą w kwestii nielegalnej działalności potentata wobec klienta takiego jak ja 9 jednoosobowa działalność gospodarcza).
[dane usunięte przez moderatora]