Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-06-23 godz: 10:57Publiczna
Otwarta
Wysłano wadliwy produkt - brak chęci do zwrotuWitam Zakupiłem wideorejestrator przez sklep internetowy. Najpierw kłamali, że nie mają na stanie (na allegro wystawiony ten sam przedmiot x4 w wyższej cenie), zgodziłem się na inny model. W końcu po około 2 tygodniach paczka doszła. Z racji wykonywanego zawodu nie ma mnie w domu po 6-9 dni, więc paczkę odebrała żona (paczkomat inpost) - opakowanie nie nosiło żadnego śladu uszkodzenia/otwarcia, pudełko w środku też nie było uszkodzone. Natomiast sam wideorejestrator jest wzrokowo wadliwy - przednia gumowa ścianka nie pasuje do obudowy, jest krzywa (źle odlana), nie trzyma się plastikowej obudowy i od niej odskakuje. Oczywiście Sprzedawca próbuje mydlić oczy, że towar został sprawdzony przed wysłaniem a uszkodzenia powstały w trakcie transportu - ja mam zgłaszać reklamację do Inpost'u co raczej nie jest moim zadaniem w tej kwestii. W opisie przedmiotu nie było mowy o jakichkolwiek defektach, zażądałem więc zwrotu zapłaconej kwoty i odesłania przedmiotu na koszt Sprzedawcy. Ten jednak uparcie zrzuca winę na przewoźnika - jak napisałem wcześniej paczka (opakowanie zbiorcze i karton zabezpieczający) doszła w stanie idealnym. Działania (wymiana emaili bo telefon 505 825 124 nie działa) pernamentnie w celu zbycia natrętnego kupującego (niech sobie zachowa otrzymany bubel a pieniędzy i tak nie oddamy).
2025-06-23 godz: 08:47Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlD.B.
Zwrot pieniędzy za uznana reklamację Dzień dobry. Nie mogę doprosić się zwrotu środków z firmy eobuwie. Miesiąc temu uznali moją reklamację i do dziś nie zwrócili środków. Napisałam kilka maili na które nikt mi nie odpowiedział. Kontakt telefoniczny jest niemożliwy, nikt nie odbiera telefonów a byłam na linii 1,5h. Czytając opinie w internecie sklep spadł na psy. Ludzie masowo czują się oszukani. Proszę o interwencję.
2025-06-23 godz: 07:19Publiczna
Otwarta
Etykieta adresata jest nieczytelnaZamówiłem w Empiku betoniarkę 70l. Wysyłka została wysłana przez nadawcę, ale kolejnego dnia dostałem e-mail że Etykieta adresowa jest nieczytelna. Może to spowodować opóźnienie doręczenia. Próbujemy zaktualizować adres. Dzwoniłem do przewoźnika UPS i powiedział mi Pan że tym się nie przejmować że to nadawca tak zgłosił. Następnie dostałem e-mail że środki zostaną zwrócone na konto, a betoniarki dalej nie mam. Nikt nie zadzwonił dlaczego nie dostarcza mi tylko etykieta nieczytelna… domagam się aby dostarczyć mi ta betoniarkę, gdyż specjalnie taką wybrałem i była w atrakcyjnej cenie.
2025-06-22 godz: 12:09Publiczna
Otwarta
Wniosek o zwrot środkówNiniejszym składam wniosek o zwrot środków za zakupione oprogramowanie, zgodnie z punktem 4.1 Polityki Zwrotów, który mówi, że zwroty mogą być przyznane w przypadku istotnych problemów technicznych uniemożliwiających korzystanie z Oprogramowania. W moim przypadku nie jestem w stanie korzystać z programu z uwagi na zbyt niską wydajność mojego komputera. Przed zakupem nie było podanych żadnych wymagań technicznych lub minimalnej specyfikacji sprzętowej, co uniemożliwiło mi świadomą ocenę, czy mój sprzęt spełnia wymagania. W celu rozwiązania sprawy dołączyłem na serwer Discord, założyłem ticket i zgłosiłem reklamację, domagając się zwrotu. Otrzymałem odpowiedź, że zwrot nie zostanie przyznany, ponieważ „program działa”, a problem leży po stronie mojego komputera. Zgodnie z Regulaminem, sytuacje uniemożliwiające korzystanie z Oprogramowania z przyczyn technicznych (jak ta) są podstawą do ubiegania się o zwrot środków. Ponieważ nie byłem informowany o minimalnych wymaganiach technicznych, a brak takiej informacji skutkował niemożnością korzystania z produktu, uważam, że moja reklamacja jest zasadna. Uprzejmie proszę o pozytywne rozpatrzenie wniosku i dokonanie zwrotu środków.
2025-06-21 godz: 08:17Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlP.Ś.
Brak zwrotu środków za niewysłany towarDnia 31.03.2025 zamówiłam w internetowym sklepie eobuwie.com 3 pary butów. Jedne nie zostały wysłane i do tej pory tj. do 21.06.2025 nie otrzymałam zwrotu środków za niewysłany produkt. Wielokrotnie rozmawiałam na czacie z konsultantami sklepu i każdy pisał, że sprawę oznacza jako pilna i będzie szybko rozwiązana i nic w dalszym ciągu z tego nie wynika. Na maile sklep nie odpowiada, na infolinię nie da się dodzwonić a i czat z konsultantem jest w tym momencie również niedostępny. Co moge zrobić żeby wyegzekwować od sklepu swoje pieniądze? Mam zdjęcia z rozmów z konsultantami na czacie gdzie potwierdzają, że pieniądze nie zostały zwrócone. Oczekuje jak najszybszego zwrotu należności a po tak długim oczekiwaniu należałyby się też pewnie odsetki za taką zwłokę.
2025-06-20 godz: 11:41Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlK.S.
DoCCC
Reklamacja obuwiaWitam, we wrześniu kupiłam buty loafersy firmy Lasocki w sklepie CCC w Jarosławiu. Niestety w dniu 11 czerwca zauważyłam, że podeszwa prawego buta całkiem się rozkleiła w czasie gdy szłam poczułam, że podeszwa się rusza. Buty nie nadają się do użytku, gdzie gwarancja na buty wynosi 2 lata, przez co rozumiem że powinny mi tyle służyć. Nosiłam je normalnie, nie robiłam w nich niczego nadzwyczajnego co mogłoby doprowadzić do ich rozklejenia. Pojechałam więc w ten sam dzień do sklepu zgłosić reklamację. Pani z obsługi powiedziała mi, że jest możliwość wymiany na nowe buty, zwrotu środków lub naprawy obuwia. Wybrałam opcję wymiany na nowe. Pani powiedziała, że mam czekać na SMSa. Po dwóch dniach czyli 13 czerwca przyszedł SMS, że reklamacji nie uwzględniono, nie została podana przyczyna dla której moja reklamacja nie została uwzględniona. Żadnego uzasadnienia! Po co więc ta firma deklaruje gwarancję obuwia na 2 lata, skoro nawet nie służyły mi przez rok?! A jak już coś się stało nie z mojej winy to piszą że reklamacja nieuwzględniona, ale dlaczego?- nie! Brak informacji! Bo tak najłatwiej napisać, jest im to na ręke. Brak zainteresowania, zero alternatywy. Skoro nie chcą wymienić obuwia na nowe to mogliby chociaż zaproponować naprawę! Oczekuję ustosunkowania się firmy CCC do deklarowanej przez nich dwu letniej gwarancji i rozpatrzenia mojej reklamacji pozytywnie oraz wymiany obuwia na nowe. Tak nie może być! W wielu sklepach przyjmują reklamację bez problemowo, tylko w CCC jest problem z takimi rzeczami, bo najlepiej zarobić, a jak coś się zepsuje to zrzucić odpowiedzialność...
2025-06-20 godz: 08:27Publiczna
Otwarta
Odmowa przyjęcia towaru 26 maja kupiłam quada w salonie po dwóch dniach okazało się że jest wyciek paliwa. 18 czerwca okazało się że wachacz tylni z lewej strony rozleciało się łożysko ,wachacz przesunął się w lewo i wyskoczyło z prawej strony gdy normalnie powinno być schowane w tulejki od wachacza . Kierownica jest luźna podczas ruszania . Dzis 20.06 byłam zawiść quada na rękojmię . Podpisali dokument ale nie przyjeli towaru twierdząc że n
2025-06-20 godz: 07:32Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu za bilety na odwołany koncertW sierpniu 2024 r. dokonano zakupu dwóch biletów po 149 zł każdy (łącznie 298 zł) na wydarzenie „Koncert Muzyki Filmowej z utworami Johna Williamsa”, zaplanowane na 22 marca 2025 r. w PreZero Arena w Gliwicach. Organizatorem była firma TRINITY Media Entertainment Development (NIP 5242236654), reprezentowana przez pana [dane usunięte przez moderatora]. Dodatkowo opłacono 11 zł za przesyłkę biletów w formie papierowej – łączna kwota wyniosła 309 zł. W dniu 4 marca 2025 r. przesłano informację mailową o odwołaniu wydarzenia, wraz z możliwością przeniesienia biletów na inne wydarzenie lub uzyskania zwrotu należności. Wybrano zwrot środków. 10 marca przesłano potwierdzenie zarejestrowania zgłoszenia, jednak do dnia 20 czerwca 2025 r. nie dokonano zwrotu pieniędzy. Zgodnie z regulaminem organizatora, operator zobowiązuje się do dokonania zwrotu niezwłocznie, nie później niż w ciągu 10 dni roboczych, w taki sam sposób, w jaki dokonano płatności. Termin ten upłynął już dawno. Pomimo wielokrotnych prób kontaktu z firmą TRINITY, nie uzyskano odpowiedzi. Firma przekazuje jedynie dane kontaktowe do pana [dane usunięte przez moderatora], który nie odpowiada na wiadomości e-mail i jest nieosiągalny telefonicznie (abonent czasowo niedostępny). Na podstawie publicznie dostępnych informacji (m.in. artykuł na portalu Bezprawnik, grupy poszkodowanych konsumentów) oraz decyzji Prezesa UOKiK nr RWR 04/2023 wiadomo, że sytuacja dotyczy wielu osób. Na pana [dane usunięte przez moderatora] została nałożona kara pieniężna w wysokości 30 000 zł, jednak mimo to podobne praktyki są kontynuowane. Zwraca się z prośbą o pomoc w odzyskaniu należności w wysokości 309 zł oraz o podjęcie odpowiednich działań w tej sprawie.
2025-06-20 godz: 06:12Publiczna
Otwarta
Słaba jakośćAwaria ekspresu do kawy. Wykupiliśmy śniadania w cenie 45 zł i okazało się jest awaria ekspresu. Została nam zaproponowana kawa rozpuszczalna Nie jest to satysfakcjonujące dla mnie. Chcę aby anulowano opłatę za śniadania 4 osoby x45 zł x 4 dni
2025-06-19 godz: 13:24Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu pieniędzy za zwrócony towarZakupiłam nowy mop, otrzymałam używany i niezgodny z zamówieniem. Zadzwoniłam na infolinię że chcę zwrócić. Kazano mi odesłać mop i tak też zrobiłam. Paczka została odebrana ze zwrotem w dniu 7 maja 2025 ale do tej pory nie otrzymałam pieniędzy. Pisałam kilka maili do firmy ale bez odzewu. jak mogę odzyskać swoje pieniądze?