wypłata pieniędzy za naprawęSzkoda nr 251102476470
Dzień dobry,
Ubezpieczalnia opóźnia wypłatę za naprawę pralki, którą naprawiłam poprzez autoryzowany serwis, a nie przypadkowego mechanika, którego chcieli do mnie wysłać, a który nawet nie bardzo rozumiał co się do niego mówi. Pralka była naprawiana łącznie 5 razy i zawsze przez ten sam autoryzowany serwis. To nie moja wina, że trafił mi się taki pechowy model i osobiście jestem na to zła.
Przesłałam do ubezpieczalni fakturę za naprawę, kartę naprawy i ekspertyzę, a ubezpieczalnia wysyła smsy, żeby dosłać to co już wysłałam. Teraz chcą jeszcze zdjęcia, a tych nikt nie robił i nigdy przy żadnej naprawie nie było robionych zdjęć.
Nie można się tam dodzwonić bo rozmowa jest z botem, a nie z żywym człowiekiem.
To już jest druga naprawa tej pralki w ramach tego ubezpieczenia (poprzednie naprawy były w ramach gwarancji) i rozumiem, że jest to nie na rękę ubezpieczalni. Poprzednio nie robili takich cyrków i oddali pieniądze za naprawę.
Bardzo proszę o pomoc.
Oczekuję wyłącznie zwrotu 700 zł za naprawę pralki.
Brak zwrotu wpłaty po rezygnacji z zakupuW dniu 13 listopada 2025 zrezygnowałem z zakupu w sklepie internetowym SharkNinja, przesyłka została odesłana przez DPD - 0000040704109L i odebrana 17 listopada 2025. Fizycznie nie miałem jej nigdy w rękach, więc żadne "używanie/rozpakowywanie" nie miało miejsca. Od tej pory nie mogę się doprosić zwrotu pieniędzy, support odpisuje z kilkudniowym opóźnieniem że "szukają sprawdzają" ale nic z tego nie wynika - pieniędzy nie ma. Odpowiedzi polskiej sekcji tej firmy wyglądają na odpowiedzi bota albo sporządzone przy użyciu translatora.
Oszustwo Zamówiłam 2 kurtki na kwotę 179 zł 20 października do tej pory nikt się nie odzywał pisałam e-maile wracają nie wiem jak odzyskać swoje pieniądze
Atelier Valeria-brak zwrotu pieniędzyW całości podpisuję się pod opisem innej klientki z 8.12.
Byłam pewna,że zamawiam coś z firmy z Warszawy (ul Chmielna i nr tel polski).Sukienka rozmiarem dla lalki przyszła z Chin.W odróżnieniu do autorki innego komentarza mnie nawet bot nie odpisuje.
Proszą o kontakt mailowy ws zwrotu.3 maile wysłane-cisza.Telefonu oczywiście nikt nie odbiera
Oszustwo 25 listopada zamówiłam 2 kurtki za kwotę 179,95 zł i do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zamówienia. Wysłałam 3 mailem z zapytaniem ale bez odpowiedzi.
Chciałbym odzyskać pieniądze.
Nie oddaja zwrotuPaczka po kilkunastu email napisali ze rzekomo zagubiona prosilam o zwrot pieniedzy odeslali mnie do pisania reklamacji a tam nie odpisuja wogole na email nie otrzymalam zwrotu jedno wielkie oszustwo trzeba zlozyc zawiadomienie do banku aby zablokowac im przelewy
Brak realizacji zakupuW dniu 29 listopada 2025 na stronie dealauto zakupiłem odkurzacz samochodowy i przelałem pieniądze. Do tej pory firma się do mnie nie odezwała pomimo wielokrotnych moich emali. Towaru również nie otrzymałem. Oczekuję zwrotu pieniędzy.
Zwrot pieniędzy Proszę o zwrot pieniędzy za odesłany produkt . 19. 11 dostał status przyjęte na dział zwrotów. Do dziś zwrotu brak. Brak kontaktu ze strony sklepu.
Zwrot pieniędzy21.10.2025 złożyłem zamówienie nr 24812 Misy nagrobnej. Okazało się, że przyszedł całkowicie inny model, więc 30.10.2025 nadałem zwrot wraz z wypełnionym protokołem zwrotu. Zwrot został dostarczony dddo firmy Funeri 03.11.2025
Czekałem do 17.11.2025 na decyzję i zwrot należności za odesłaną misę, niestety żadnej reakcji ze strony firmy Funeri nie było. 17.11.2025 wysłałem pierwszego emaila z zapytaniem, nie było żadnej odpowiedzi. Ponowiłem wiadomość 19.11 , 26.11 -- w miedzy czasie wielokrotnie próbowałem dodzwonić się do tej firmy niestety nie udało się. Nagrałem się również na skrzynkę pocztową - też zero reakcji. Aż 27.11 otrzymałem emaila o treści " dziś to wyjaśnię".
Do dnia dzisiejszego tj. 10.12.2025 zero jakiegokolwiek kontaktu i odpowiedzi pomimo moich ponownych emaili i prób dodzwonienia się. Na stronie firmy przy nr mojego zamówienia w dalszym ciągu widnieje status " w realizacji". Proszę o pomoc w wyjaśnieniu tej sprawy - oczekuję od firmy Funeri pełnego zwrotu poniesionych kosztów przeze mnie.
Zwrot środków za niedostarczony towarPo zamówieniu towaru w podanej firmie został on zwrócony do nadawcy bez doręczenia do odbiorny (mnie). Po tym wydarzeniu zrezygnowałem z zakupu co jasno przedstawiłem w wiadomości e-mail prosząc o zwrot środków na podane konto . Firma uporczywie odpowiada wysyłając mi kody zniżkowe w wysokości 100% aby ponownie zamówić towar którego nie chcę. Żądam zwrotu pieniędzy w ciągu 7 dni a nie kodu rabatowego na produkt drop-shipingowy którego już nie chcę . sprawa toczy się w kółko od miesiąca .