Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-12-15 godz: 04:58Publiczna
Otwarta
KTO STOI ZA TĄ GRUPĄ I JAKIE KORZYŚCI MA TA FIRMA?Tomasz, odpowiedź. Ile bierzecie za prowadzenie tej grupy i udawanie oszukanych?
2025-12-14 godz: 22:17Publiczna
Otwarta
WezwanieTomasz, nie znikaj z map Google. Przecież przez to usunąłeś sobie wszystkie opinie i teraz będziesz mieć same negatywne. Jestem klientem i jak inni klienci mam prawo wiedzieć co o Tobie piszą.
2025-12-14 godz: 22:16Publiczna
Otwarta
Wiktoria, ile wzięłaś w łapę? Oczekuję jasnego wyjaśnienia czy i ile bierzesz w łapę za nielegalne wykorzystywane moich danych osobowych.
2025-12-14 godz: 20:38Publiczna
Otwarta
ReklamacjaZamówiłem szafę 5 października 2025r. Mimo że na stronie mają czas realizacji 7-14dni dostawa była później. Ale to jeszcze nic. Szafa doszła z uszkodzonym lustrem co w trakcie dostawy stwierdził sam kurier, spisaliśmy odpowiędnią adnotację i uszkodzone lustro zabrał. W trakcie składania szafy wyszedł szereg uszkodzeń produktu i złe drzwi do szafy,nie takie jak zamówiłem(drzwi trzy sztuki z czego jedne z lustrem które zabrał kurier). Mimo uszkodzeń które zobaczyłem w trakcie składania szafy stwierdziłem że na to przymknę oko i szafę złożyłem bo i tak dłużej na nią czekałem a firma nie odzywała się do mnie dłuższy czas co z uszkodzonym lustrem. Postanowiłem sam się skontaktować i zapytać co uszkodzonym lustrem i kiedy do mnie dojdzie jak i poinformowałem ich o uszkodzeniach które odkryłem składając szafę jak i tym że przysłali złe drzwi... Firma dosłownie olała sprawę . Po upominaniu się o odpowiedź stwierdzili że gwarancja na szafę przepadła bo ją złożyłem I drzwi źle przysłanych nie wymienią ,A zaznaczę że szafa czyli korpus jest taki sam w wielu konfiguracjach a różnią się tylko wyglądem drzwi które zresztą są pakowane jako oddzielna paczka,nie razem z szafą . Dodam ze trwało to z miesiąc bo oni nijak nie p[oczuwają się do tego by kontaktować się z klientem. Po kilku mailach stwierdzili że doślą tylko uszkodzone lustro do tej szafy a drzwi nie wymienią... Dziś tj.-14.12.2025 nadal nie mam przysłanych dzrwi do szafy ani lustra...Firma nic sobie nie robi z zaistniałej sytuacji . Po ponownych ponaglaniach stwierdzili że czekajją na większy transport w moją stronę i wtedy doślą drzwi,a kiedy to będzie nikt tego nie wie,to są jakieś żarty... Na stronie -gowork.pl jest masa ludzi którzy też są poszkodowani przez tą firmę i zasada działania jest taka sama,olewanie dosłowne problemu jaki zaistniał z winy firmy... Dodam że nie wystawili żadnego rachunku za szafę a mam potwiedrdzenie zapłaty u kuriera.
2025-12-14 godz: 20:34Publiczna
Otwarta
Odmowa reklamacji obuwia wodoodpornegoZakupiłem dnia 24 lutego 2025 r. w sklepie Decathlon wodoodporne buty marki Quechua, model MH100 WTP. Produkt był reklamowany jako wodoodporny. Po około 8 miesiącach użytkowania buty zaczęły przepuszczać wodę - początkowo lewy but, a następnie również prawy po dłuższym czasie użytkowania. W związku z powyższym dnia 26 listopada 2025 r. złożyłem reklamację z tytułu rękojmi. Decyzją z dnia 3 grudnia 2025 r. reklamacja została rozpatrzona negatywnie. Uzasadnienie odmowy, w mojej ocenie, jest nierzetelne i oparte na domniemaniach, a nie na faktach: Wskazano, że obuwie „nie posiada wady materiałowej” i „nie przecieka”, mimo że faktycznie dochodzi do przeciekania w trakcie użytkowania, co oznacza brak zgodności towaru z deklarowaną wodoodpornością. W uzasadnieniu stwierdzono, że buty były użytkowane niezgodnie z przeznaczeniem, ponieważ były używane w pracy na myjni samochodowej, gdzie - według sklepu - występują niekorzystne warunki, w tym kontakt z chemią. Informuję, że pracuję na stanowisku, na którym nie stosuje się żadnych środków chemicznych, a wyłącznie czystą wodę. Sklep nie przedstawił żadnych dowodów potwierdzających kontakt obuwia z substancjami mogącymi uszkodzić membranę. W uzasadnieniu wskazano również, że obuwie było impregnowane środkami przeznaczonymi do mycia pojazdów, co jest niezgodne z prawdą. W zgłoszeniu reklamacyjnym jasno wskazałem, że buty były czyszczone i impregnowane środkami przeznaczonymi do obuwia, zgodnie z zaleceniami producenta. Podkreślam, że wada ujawniła się w ciągu pierwszego roku od zakupu, dlatego - zgodnie z obowiązującymi przepisami - domniemywa się, że istniała w chwili wydania towaru, a to na sprzedawcy spoczywa obowiązek wykazania, że wada powstała z winy konsumenta. Sklep tego nie wykazał. W mojej ocenie towar jest niezgodny z umową, ponieważ nie spełnia deklarowanej właściwości wodoodporności. Zwracam się z uprzejmą prośbą o pomoc w dochodzeniu moich praw konsumenckich oraz wsparcie w dalszym postępowaniu wobec sprzedawcy. Oczekuję zwrotu środków pieniężnych.
2025-12-14 godz: 18:47Publiczna
Otwarta
Naprawa urządzenia dron trwa od 31.10W dniu 31.10 zgłosiłem uszkodzenie drona. 3.11 wysłałem paczkę do BOLTTECH/4.11 paczka z urządzeniem dotarła do serwisu. 25.11 otrzymałem 1 wiadomości o rozpoczęciu naprawy! (W okresie od 4 do 25.11 parokrotnie dzwoniłem na infolinię firmy BOLTTECH z zapytaniem na jakim etapie jest realizacja naprawy i za każdym razem słyszałem ze czekają na kosztorys naprawy itp.)Do dnia dzisiejszego nie mam żadnej informacji odnośnie naprawy i drona nadal nie mam
Brak zwrotu środkówZamówienie, składające się z kilku artykułów marki Falconeri zostało podzielone za dwie paczki. Jedna z paczek została odebrana, część zamówienia została ze mną, a część została odesłana do sklepu i prawidłowo rozliczona. Kolejna nigdy do mnie nie dotarła: została zwrócona przez firmę kurierską do magazynu 03.11.2025. Mimo kilkurotnych wiadomości email wysłanych do działu obsługi klienta, sprawa nie została wyjaśniona, a środki zwrócone. Oczekuję jak najszybszego zwrotu środków za artykuły, które wróciły do sklepu.
2025-12-14 godz: 18:09Publiczna
Otwarta
ODKRĘCONE KOŁO PO WYMIANIE OPONSKARGA w sprawie nienależytego wykonania usługi oraz braku reakcji przedsiębiorcy na reklamację Dane składającej skargę: Horova Hanna Kraków 31-215, ul. Żabiniec 44/7a tel. 510270037 mail: shkoda7682@gmail.com SKARGA NA PRZEDSIĘBIORCĘ – DTM 2000 Dorota Tybor-Mielnik Szanowni Państwo, niniejszym składam skargę na przedsiębiorcę DTM 2000 – Dorota Tybor-Mielnik, prowadzącą działalność pod adresem: ul. Kamieńskiego 30, 30-524 Kraków, tel. 500 277 210, NIP 6250009330. 1. Opis sytuacji W dniu 25 listopada 2025 r. warsztat DTM 2000 wykonał usługę wymiany opon w moim pojeździe marki Lexus RX450h, nr rejestracyjny KR3YL37. W dniu 27 listopada 2025 r., podczas normalnej jazdy z pracy do domy ( od ul. Prądnickiej 9 do ul. Żabiniec 44 w Krakowie ), jedno z kół ( przednie lewe ) odkręciło się, co stworzyło poważne zagrożenie mojego życia i zdrowia oraz utrudnienia innych uczestników ruchu. Dodatkowo spowodowało uszkodzenia pojazdu — m.in. błotnika i śruby mocującej felgę — oraz uszkodzenia wewnętrzne. Wykonuję pracę jako kierowca taksówki, a pojazd jest niezbędny w mojej działalności. W wyniku zdarzenia zostałam pozbawiona możliwości zarobkowania, co generuje dla mnie wymierne straty finansowe. Byłam klientem tego warsztatu chyba że od trzech lat, obecnie po ostatniej wymianie opon zostawiłam tam na chronienie swój komplet zimowych opon. 2. Reklamacja i brak reakcji przedsiębiorcy W związku z rażącym niedbalstwem przy wykonaniu usługi złożyłam do warsztatu mailową reklamację, domagając się: pokrycia kosztów naprawy, pokrycia kosztów diagnostyki pojazdu, pokrycia kosztów elementów uszkodzonych, rekompensaty za utracone dochody, zwrotu kosztów pojazdu zastępczego gdy okaże się niezbędny. Warsztat nie udzielił żadnej odpowiedzi w ustawowym terminie, ani nie podjął ze mną kontaktu w jakiejkolwiek formie. Po wysłaniu reklamacji byłam na warsztacie ponownie żeby spróbować osobiście porozmawiać z panią Dorotą. Dostałam odpowiedz że sprawdzili przez kamery i że widać że było zrobione porządnie i że udzieli mi Pani odpowiedź mailową. Nie udzieliła mi Pani odpowiedzi w ciągu 14 dni. Uważam że nie jest możliwe przez kamery ustalić czy kola były zakręcone porządnie i każdemu jasne że nie odkręciłam sobie sama i że jeśli mniej niż za dwie doby po wymianie opon koło się odkręciło to znaczy że nie było normalnie zakręcone. Brak reakcji przedsiębiorcy stanowi naruszenie obowiązków wobec konsumenta, a jednocześnie może wskazywać na nieuczciwe praktyki rynkowe. 3. Podstawa zgłoszenia: Uważam, że przedsiębiorca może naruszać: ustawę o prawach konsumenta, ustawę o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym, obowiązek rzetelnego wykonywania usług, obowiązek udzielania odpowiedzi na reklamację. Ponadto opisane zaniedbanie stworzyło realne zagrożenie życia i zdrowia, co wskazuje na poważne naruszenie standardów bezpieczeństwa wykonywanych usług. 4. Wnioski Wnoszę o: Przeprowadzenie postępowania wyjaśniającego wobec przedsiębiorcy DTM 2000. Zbadanie, czy praktyki tego warsztatu naruszają zbiorowe interesy konsumentów. Podjęcie stosownych działań administracyjnych, jeśli zostaną stwierdzone nieprawidłowości. Powiadomienie mnie o wynikach przeprowadzonych czynności. 5. Załączniki: kopia reklamacji, zdjęcia uszkodzeń, potwierdzenie opłaty za wykonania usługi w warsztacie ( mają literówki ale jasne że opłata wymiany opon), potencjalne kosztorysy napraw. Z poważaniem, Horova Hanna
2025-12-14 godz: 16:47Publiczna
Otwarta
zwrot towaru WNOSZĘ O: uznanie odstąpienia od umowy za skuteczne oraz zobowiązanie sprzedawcy do zwrotu środków. UZASADNIENIE: Sprzedawca oparł odmowę na twierdzeniu, że posiadam PKD 33.17.Z. Jest to nieprawdziwe – nie posiadam takiego PKD. Moje faktyczne PKD obejmują wyłącznie roboty budowlane, transport, usługi porządkowe i rolnicze – brak jakiegokolwiek związku z motoryzacją lub elektroniką pojazdową. Zakupiony towar (moduł LED do pojazdu) nie ma charakteru zawodowego w rozumieniu art. 38a ustawy o prawach konsumenta. Sprzedawca nie może dowolnie przypisywać kupującemu PKD, których ten nie posiada, ani rozszerzać ich zakresu w celu obejścia prawa odstąpienia. Wyłączenie prawa odstąpienia w opisie oferty nie ma mocy prawnej, jeżeli spełnione są przesłanki ustawowe. WNIOSEK KOŃCOWY: Odstąpienie zostało dokonane skutecznie, a odmowa sprzedawcy jest bezpodstawna. Wnoszę o nakazanie zwrotu środków.
2025-12-14 godz: 15:33Publiczna
Otwarta
PodziękowanieZ uwagi na to, że niewiele jest miejsc, w którym można ocenić przedsiębiorcę, piszę to tutaj. Dziękuję sprzedawcy za sprawną naprawę telefonu w ramach gwarancji. Jestem zadowolona z całości współpracy.