Brak zamowieniaZamówiłam 2 kurtki w kwocie prawie 180 zł 8.11.2025 nadal ich nie otrzymałam. Na stronie sprzedawcy wyświetla się informacja iż nie na takiego zamówienia pomimo że dostałam maila z informacją iż paczka jest w drodze. Chcę odzyskać albo pieniądze albo dostać to co zamówiłam
Brak prawidłowego wykonania usługi edukacyjnej W dniu 18.09.2024 zawarłam umowę o świadczenie usług edukacyjnych (trening wokalny – etap 3) z firmą działającą pod nazwą Soprano / Daria Spichak.
Dokonałam dwóch płatności na łączną kwotę stanowiącą równowartość ok. 1316 PLN. Płatności zostały wykonane przelewem bankowym z rachunku PrivatBank (Ukraina) na rachunek PrivatBank należący do usługodawcy i zostały przyjęte bez zastrzeżeń.
Odbyło się jedno zajęcie w ramach trzeciego etapu kursu. Zajęcia miały charakter grupowy, a ich forma nie uwzględniała moich zgłoszonych potrzeb oraz poziomu zaawansowania. Pomimo wyraźnego zakomunikowania, że nie jestem gotowa na śpiewanie „pod minus” i że taka forma powoduje u mnie znaczny dyskomfort, zostałam zmuszona do udziału w zajęciach w tej formule, co stawiało mnie w sytuacji stresującej i poniżającej.
Po zgłoszeniu, że nie jestem gotowa kontynuować nauki w takiej formie, otrzymałam od prowadzącej zajęcia odpowiedź o charakterze obraźliwym i nieprofesjonalnym, w której stwierdzono m.in., że „nikt nie będzie mi lizał tyłka”, a mnie samą określono jako „klientkę skandaliczną”.
W związku z powyższym dalsze korzystanie z usługi stało się dla mnie niemożliwe. Uważam, że usługa została wykonana w sposób nienależyty, a jej forma była niezgodna z zasadami należytej staranności oraz standardami usług edukacyjnych.
Pomimo rezygnacji z dalszego udziału w kursie i zwrócenia się o zwrot niewykorzystanej części środków, usługodawca odmówił zwrotu, powołując się na zapisy umowy.
Oczekiwany rezultat:
Zwrot środków za niewykorzystaną część usługi oraz podjęcie działań wobec usługodawcy w związku z nienależytym wykonaniem usługi edukacyjnej i nieprofesjonalnym zachowaniem personelu.
Zwrot pieniędzy 6.11.2025r nadałam paczkę ze zwrotem butów w nienaruszonym stanie, przymierzyłam je, od razu zapakowałam i wysłałam za pośrednictwem firmy InPost. Firma Nike wygenerowała mi etykietę zwrotu dla firmy pocztex, natomiast ja nie zauważyłam tego napisu w górnym lewym rogu i wysłałam paczkę firmą InPost. Wszystko dotarło, mam w Pdfie potwierdzenia od firmy InPost, o ktore firma Nike prosiła, po czym stwierdzili, że nadal nic to nie zmienia i nie mogą zwrócić mi pieniędzy. Sprawa jest niedorzeczna i żądam zwrotu pieniędzy za buty. Załączam pdfy od firmy InPost.
Zwrot płatności za zakupy których nie otrzymałam 23.11.25r. kupiłam dla córki buty 2 pary różny rozmiar. do dzisiaj ich nie otrzymałam. prosze o zwrot pieniedzy.
Zwrot płatności za zwrocony towar30.09.25r kupiłam dres. zwróciłam go poprzez firme DPD. 23.10.25r. otrzymałam potwierdzenie, że sklep otrzymał towar. pisałam do nich kilka razy z prośba o zwrot pieniedzy na moje konto. obiecuja że zgłaszaja do działu ksiegowości i do dzisiaj nic. pieniędzy nie zwrócili.
prosze o pomoc w odzyskaniu pieniędzy
mam całą korespondencje ze sklepem, fakturę, potwierdzenie zwrotu DPD + potwierdzenie dostarczenia zwrotu do stone skirts.
Brak zwrotu pieniędzyPod koniec września zwróciłam zamówione sukienki. Do tej pory nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Sklep nie odpowiada na maile, nie odbiera telefonu. Na wezwanie do zapłaty nie odpowiedział. Zgłosiłam sprawę do prokuratury. Prokuratura odmówiła jednak wszczęścia postępowania. Chciałabym odzyskać należne mi pieniądze.
Zwrot zamówienia Zwróciłam zamówienie tak jak było to opisane w regulaminie, na własny koszt i z wypełnionym formularzem zwrotu.
Minęło 14 dni a nie dostałam żadnej wiadomości odnośnie mojego zwrotu brak kontaktu ze sprzedawcą, pisałam dzwoniłam i nic
Zwrot pieniędzy za zwrot kurtkiWitam.Zamowilem u firmy Frankshop kurtkę która okazała się za mała ,więc napisałem do firmy że będę odsyłał kurtkę z formularzem który dołączają do zamówienia .i tak też zrobiłem spakowałem i odesłałem ,paczkę odebrali 14 listopada a 18 listopada napisali że do 14 dni dostanę pieniądze spowrotem na konto ,i po tym upływie niestety nic nie było pisałem z 40 e-maili to może odpisali z 3 razy że tka wyślemy w poniedziałek potem środę i oczywiście jak można się zorientować nic do dzisiaj nie przyszło na konto i od środy nie odpisują ...pisałem też że jak coś zgłoszę sprawdzę na policję z tam podałem paragrafy i już cisza ...czego oczekuje od firmy chciałbym otrzymać zwrot tego co powinni oddać przy odesłaniu do nich towaru w takim stanie jakim go dostałem,kwota też nie jest za mała .Oczywiście telefonu nie odbierają .dziękuję pozdrawiam i mam nadzieję że podpiszecie i coś ppradzimy
AgregatOtrzymałem zepsuty,nie chcieli wymienić na drugi obiecali zwrócić pieniążki i cisza nie można się skataktowac telefon milczy wysyłam wiadomość,brak jakichkolwiek odpowiedzi.
Zwrot pieniędzyZamówiłam towar na Pilkomania.pl,dostawa przedłużała się przez cały tydzień mimo iż zapewniali że wysyłka będzie 1-2 dni robocze i nawet wysłali do mnie wiadomość ze paczka wysłana co okazało się oszustwem.Zależało mi na czasie ponieważ zawartość paczki miała być na prezent. Poprosiłam o zwrot pieniędzy gdyż rezygnuję z zamówienia,mam 14 dni na odstąpienie od umowy i dostałam odpowiedź że zwrot jest uemożluwy. Mail wysłany z prośbą ale dostałam odmowę i oczekuję że firma odda mi pieniądze.