Niedostępny produkt po zakuoieW dniu 11 grudnia 2025 r za pośrednictwem portalu allegro w sklepie Komputronik kupiłem smartwatch Huawei gt 6 elegant. Wybrałem płatność ratalną i bank przyznała mi kredyt na zakup tego produktu. Zgodnie z harmonogram mam spłacić zakupiony produkt w 10 ratach po 107,59zl zgodnie z umową nr 450331225. W dniu 12.12.2025 r skontaktował sie ze mną poprzez e-mail przedstawiciel firmy Komputronik i poinformował mnie że jednak okazało się że nie mają produktu który kupiłem i teoretycznie zapłaciłem zaciągając kredyt poprzez allegro. Co ja mam w tej sytuacji zrobić i jak rozwiązać umowę kredytową z uwagi na fakt że firma Komputronik faktycznie nie dostarczy mi produktu bo go jak napisali nie maja tego produktu (pomimo że był zaoferowany do sprzedaży) i nie wiedzą kiedy i czy w ogóle bedą mieli. W zamian za to zaproponowali mi bon o wartości 50zl do swojego sklepu co jak wiemy w żaden sposób nie rozwiązuje sprawy a po drugie ja już nie chce ani tego bonu ani nic wspólnego z tym sklepem, który jawnie wprowadza klientów w błąd
Pozdrawiam
Przemysław Czynsz
Tel. 604145807
Interwencja i zbadanie naruszenia praw konsumenta Niniejsza sprawa dotyczy zamówienia złożonego i w pełni opłaconego przeze mnie na rzecz Kenwood Polska za pośrednictwem firmy De'Longhi Polska Sp. z o.o. w dniu 01.12.2025 r., na kwotę 207 PLN. Kluczowym problemem jest brak realizacji zamówienia, ponieważ towar nigdy nie opuścił magazynu, oraz skandaliczne i nieprofesjonalne działania obsługi klienta, które uniemożliwiły mi odzyskanie środków. Już po wygenerowaniu numeru przesyłki 02.12.2025 r., paczka nigdy nie została przekazana kurierowi InPost. Wielokrotnie kontaktowałam się z firmą InPost, która za każdym razem potwierdzała, że istnieje jedynie elektroniczny list przewozowy, a paczka fizycznie do nich nie trafiła.
Pierwszy kontakt z infolinią De'Longhi nastąpił 08.12.2025 r. Tego dnia, pracownica, Pani Pola, przekazała mi pierwszą nieprawdziwą informację, twierdząc, że paczka została wysłana już 02.12.2025 r. Zostałam odesłana do samodzielnego kontaktu z firmą kurierską. Po uzyskaniu od InPostu definitywnego potwierdzenia, że paczki nie mają, zadzwoniłam ponownie tego samego dnia (08.12.2025 r.) i inny pracownik (Pan) sprostował informację Pani Poli, przyznając, że paczka jest nadal w magazynie i nie została wysłana. Mimo otrzymania poprawnej informacji wewnętrznie, w dniu 10.12.2025 r., Pani Pola ponownie skłamała, uparcie twierdząc, że paczka wyszła. W tej rozmowie zostałam poinformowana, że "muszę wziąć sprawy samodzielnie w swoje ręce", ponieważ pracownicy infolinii "nic nie mogą", "nic nie wiedzą", "nie mają przełożonego" ani "do nikogo przełączyć nie mogą". Co najbardziej bulwersujące, w trakcie tej rozmowy telefonicznej Pani Pola śmiała się i wyśmiewała mój problem do słuchawki, a w kolejnej rozmowie tego samego dnia ten sam Pan, który wcześniej sprostował błąd, podśmiechiwał się do słuchawki razem z Panią Polą.
Następnie, dnia 9 grudnia 2025 r., otrzymałam pierwszą standardową odpowiedź mailową. Wobec braku realizacji zamówienia i skandalicznej obsługi, wysłałam formalne pismo odstąpienia od umowy oraz żądanie zwrotu 207 PLN w dniu 10.12.2025 r. W odpowiedzi na to pismo, w kolejnej wiadomości mailowej firma De'Longhi Polska Sp. z o.o. przyznała, że zweryfikowała rozmowy i że ich pracownik rzeczywiście przekazał błędną informację o statusie przesyłki 08.12.2025 r. Jednocześnie w tej samej wiadomości firma świadomie podjęła próbę oszustwa prawnego, twierdząc, że "nie możemy anulować Pani zamówienia – abyśmy mogli rozpocząć zwrot środków, paczka musi najpierw wrócić na magazyn". W ostatnim piśmie, wysłanym przeze mnie, wyznaczyłam termin 12 godzin roboczych na potwierdzenie zwrotu środków. Termin ten minął, a firma nie podjęła żadnego kontaktu ani nie potwierdziła realizacji zwrotu. Wobec rażącego naruszenia praw, celowego przetrzymywania moich środków i ignorowania ostatecznego wezwania, proszę Państwa o pilną pomoc i podjęcie interwencji w tej sprawie.
Zwrot produktuDo zdarzenia doszło w sklepie Biedronka przy ulicy Sarniej 1 we Wrocławiu.
Po skończonych zakupach, jeszcze przed odejściem od kasy zawsze sprawdzam paragon, nauczony doświadczeniem źle naliczonych promocji, tudzież samych pomyłek w kasowanych produktach.
W tym przypadku jednak to ja popełniłem błąd, gdyż źle zinterpretowałem promocje. W związku z czym chciałem dokonać zwrotu towaru, który zakupiłem.
Niestety kasjer i kierownik odmówili mi tego, powołując się na ten punkt w regulaminie:
5. Z zastrzeżeniem postanowień pkt 3 powyżej, w przypadku gdy Klient dokonał zakupu Towaru na kasach z obsługą i chce zrezygnować z ich zakupu zaraz po dokonaniu płatności, gdy nie odszedł jeszcze od kasy, zwrot może dotyczyć każdego zakupionego Towaru za wyjątkiem wszystkich produktów z kategorii:
a. mroźni i chłodni wraz z RTE (produkty gotowe do spożycia);
b. mięsa i ryb;
c. owoców i warzyw;
d. pieczywa;
e. artykułów spożywczych dla dzieci;
f. środków farmaceutycznych.
W istocie, produkty których dotyczył zwrot były z chłodni. Jednak zwrotu chciałem dokonać natychmiast przy kasie?
Proszę mi napisać, czy ten punkt jest zgodny z prawem, w kontekście dokonania zwrotu, zwłaszcza że dotyczył on zwrotu tuż po zakończonych zakupach?
Czy sklep może mieć taki punkt w regulaminie i czy jego interpretacja w takim przypadku nie była nadużyciem?
Brak zwrotu środków po odstąpieniu od umowyW dniu 22.11.2025 zakupiłem poprzez strone beemart.pl TV Samsung 42". Zalezało mi na czasie wiec od razu dokonałem płaności za posrednictwem BLIK. Przez kolejny tydzień byłem zwodzony kolejnymi terminami wysyłki. Po dokonaniu płatności nie dostałem FV ani paragonu. Sprzedawca twierdził że FV będzie razem z towarem. Po tygodniu oczekiwania i ok 5 telefonach zdecydowałem się na odstąienie od umowy. Złożyłem stosowne odstąpienie drogą mailową, sklep potwierdził przyjęcie odstąpienia od umowy i podał termin do 11.12.2025 na zwrot środków. Niestety zwrot nie nastąpił.
Opóźnienie przesyłki W dniu 1.12.2025 zamówiłem klocki minecraft i zapłaciłem blikiem w ogłoszeniu było napisane 1-5 dni roboczych wysyłka zamówienia skontaktowałem się z firmą przez maila rzekomo wysłali mi nr przesyłki dzwoniłem do GLS a taka przesyłka dopiero jest utworzona a dzisiaj jest 11.12.2025 prezent miał być na Mikołajki ale teraz się obawiam że nie zdąży nawet na święta dlatego pisałem o zwrot pieniędzy.
wypłata pieniędzy za naprawęSzkoda nr 251102476470
Dzień dobry,
Ubezpieczalnia opóźnia wypłatę za naprawę pralki, którą naprawiłam poprzez autoryzowany serwis, a nie przypadkowego mechanika, którego chcieli do mnie wysłać, a który nawet nie bardzo rozumiał co się do niego mówi. Pralka była naprawiana łącznie 5 razy i zawsze przez ten sam autoryzowany serwis. To nie moja wina, że trafił mi się taki pechowy model i osobiście jestem na to zła.
Przesłałam do ubezpieczalni fakturę za naprawę, kartę naprawy i ekspertyzę, a ubezpieczalnia wysyła smsy, żeby dosłać to co już wysłałam. Teraz chcą jeszcze zdjęcia, a tych nikt nie robił i nigdy przy żadnej naprawie nie było robionych zdjęć.
Nie można się tam dodzwonić bo rozmowa jest z botem, a nie z żywym człowiekiem.
To już jest druga naprawa tej pralki w ramach tego ubezpieczenia (poprzednie naprawy były w ramach gwarancji) i rozumiem, że jest to nie na rękę ubezpieczalni. Poprzednio nie robili takich cyrków i oddali pieniądze za naprawę.
Bardzo proszę o pomoc.
Oczekuję wyłącznie zwrotu 700 zł za naprawę pralki.
Brak zwrotu wpłaty po rezygnacji z zakupuW dniu 13 listopada 2025 zrezygnowałem z zakupu w sklepie internetowym SharkNinja, przesyłka została odesłana przez DPD - 0000040704109L i odebrana 17 listopada 2025. Fizycznie nie miałem jej nigdy w rękach, więc żadne "używanie/rozpakowywanie" nie miało miejsca. Od tej pory nie mogę się doprosić zwrotu pieniędzy, support odpisuje z kilkudniowym opóźnieniem że "szukają sprawdzają" ale nic z tego nie wynika - pieniędzy nie ma. Odpowiedzi polskiej sekcji tej firmy wyglądają na odpowiedzi bota albo sporządzone przy użyciu translatora.
Sprawa nr 6523 [zmienione przez moderatora]Zamówiłam 2 kurtki na kwotę 179 zł 20 października do tej pory nikt się nie odzywał pisałam e-maile wracają nie wiem jak odzyskać swoje pieniądze
Atelier Valeria-brak zwrotu pieniędzyW całości podpisuję się pod opisem innej klientki z 8.12.
Byłam pewna,że zamawiam coś z firmy z Warszawy (ul Chmielna i nr tel polski).Sukienka rozmiarem dla lalki przyszła z Chin.W odróżnieniu do autorki innego komentarza mnie nawet bot nie odpisuje.
Proszą o kontakt mailowy ws zwrotu.3 maile wysłane-cisza.Telefonu oczywiście nikt nie odbiera
Sprawa nr 6521 [zmienione przez moderatora]25 listopada zamówiłam 2 kurtki za kwotę 179,95 zł i do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zamówienia. Wysłałam 3 mailem z zapytaniem ale bez odpowiedzi.
Chciałbym odzyskać pieniądze.