Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-12-03 godz: 01:01Publiczna
Otwarta
Reklamacja brak zwrotu Jest to oszustwo przysłany towar niezgodny z opisem. Następnego dnia odesłany zwrot z całą dokumentacja zdjęciami wnioskiem. Pieniądze pobrane przez kuriera przy przesyłce. Za zwrot opłacone z mojej kieszeni. A w dodatku nie mam ani zwrotu pieniędzy 265zl ani towaru bo został odesłany. Zero kontaktu. Nie odpisują na email to już trwa ponad miesiąc. A jest 14 dni na zwrot pieniędzy na konto. Oczekuje zwrotu moich pieniędzy! Nie zostawię tego tak ja pracuję na to żeby mieć. A nie oszukiwać i wyzyskiwać.
2025-12-02 godz: 17:48Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu pieniędzy Wysłany towar był niezgodny z tym na zdjęciu dostałam totalnie inną bluzkę. Odesłałam towar mam powiedzenia odesłania towaru. Na wszelki wypadek zrobiłam też zdjęcia ubrań paragonów. Jestem gotowa wejść na drogerię sądową.
2025-12-02 godz: 08:51Publiczna
Otwarta
Brak realizacji zamówieniaPomimo dokonania pełnej opłaty za zamówienie nr 000681388 w skleepie online Tołpa, nie zostało ono do tej pory wysłane ani zrealizowane. Pomimo prób wyjaśnienia sytuacji z działem obsługi klienta, nie otrzymałam żadnej odpowiedzi ani rozwiązania problemu. Wszystkie wiadomości są ignorowane, odpowiada co najwyżej automat, na infolinie nie można się dodzwonić.
2025-12-02 godz: 08:10Publiczna
Otwarta
Problem z odbiorem zamówienia Zamówiłam produkty z odbiorem w sklepie i po otrzymaniu informacji że jest już gotowe do odbioru udałam się do salonu ale niestety poinformowano mnie że nie mają go, ponieważ rozpakowano towar na sklep. [usunięte przez moderatora] nie było szansy na jakikolwiek kontakt. Zamówienie nie mogło zostać przedawnione ponieważ czekałam na nie 6 dni i po odbiór udałam się od razu po informacji. Teraz nie mam ani zamówienia ani pieniędzy. Zero kontaktu ze strony BOK. Ciągle piszę maile o ponowne wysłanie paczki jednak od tygodnia cisza. Chyba czas udać się na policję.
2025-12-02 godz: 07:53Publiczna
Otwarta
umowa świadczenia usługW październiku 2025 podpisałam umowę na świadczenie usług internet stacjonarny łącznie z Polsat Box. Usługa miała być wykonana w ciągu 1-2 tygodni.Nadmieniam ,że posiadam w domu światłowód .Kurierem otrzymałam ruter.Monter ,który miał skonfigurować internet z ruterem mimo moich dziesięciokrotnych monitów umówił się sms 2 krotnie i nie przyszedł bez żadnego powiadomienia. Dzisiaj rano dzwoniłam i usłyszałam ,że oni mogą tylko monitować bo firma ,która wysyła montera jest firmą zewnętrzną.Proszę mi powiedzieć ,czy mogę zrezygnować z tej umowy na dostarczenie internetu lub co mogę jeszcze zrobić ,bo czuję się bezsilna.pozdrawiam [dane usunięte przez moderatora]
2025-12-02 godz: 07:28Publiczna
Zamknięta
Zakup pelletDzień dobry w dniu 09-11-2025 zakupiłem Pellet drzewny Olczyk ® 1050kg na stronie https://dobrygroszek.com/ po wcześniejszym założeniu konta na ich stronie. Otrzymałem wszelkie informacje i fakturę do zapłaty nr konta. Po opłaceniu dostałem informację że zakup jest kompletowany i przygotowywany do wysyłki. następnie przyszła informacja że towar oczekuje na kuriera i wysyłka może opóźnić się o kolejne 3 dni i tak dostałem dwa email . Po kontakcie i prośbie o konkretny termin dostałem informację że towar oczekuje w magazynie na kuriera. Po kilku dniach napisałem pismo ponaglające z prośbą o wysłanie towaru z datą do 04.12.2025 lub odstąpieniu od umowy i zwrot należności.W tym samym dniu dostałem informację ze w ciągu 1-3 dni towar ma być wysłany ale do dziś nie został nadany a strona przestała działać.
2025-12-02 godz: 07:21Publiczna
Otwarta
Rezygnacja z zakupu i zwrot pieniędzy Złożyłam zamówienie na stronie Charlotte fashion dnia 15 października 2025r po miesiącu oczekiwania i wysyłania e-maili zdecydowałam się na rezygnację z zamówienia i wypełniłam ich protokół odstąpienia od umowy z datą 25 listopad. Do dnia dzisiejszego, czyli 2 grudnia nie otrzymałam żadnego potwierdzenia, iż formularz został zaakceptowany. Brak towaru oraz brak zwrotu pieniędzy zmusza mnie do innych metod. Proszę o pomoc w odzyskaniu pieniędzy.
2025-12-01 godz: 21:55Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu pieniędzy Zamówienie złożone i opłacane 1 listopada, nigdy nie wysłane. Upominając się o wysyłkę otrzymałam informację, że nie zanotowali wpłaty. Po tygodniu nagabywania ich stwierdzili, że odnaleźli wpłatę i wyślą towar. Czekając 2 tygodnie poprosiłam o zwrot pieniędzy, gdyż towaru jak nie było, tak i nie ma. Informując firmę, że zgłoszę sprawę odpowiednim służbą dostałam wiadomość SMS, że zwrot dojdzie w przeciągu 2 dni. Niestety pieniądze niestety pieniądze nie trafiły na moje konto.
2025-12-01 godz: 17:26Publiczna
Otwarta
Reklamacja Witam. Chciałabym odzyskać pieniadze i zrobic zwrot klocków które przyszły bez kartonika. Firma nie stety przestała odpisywać na e-mail. Więc chyba coś tu nie tak.
2025-12-01 godz: 17:04Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlP.B.
Transakcja opłacona brak biletów lotniczychDzień dobry, Piszę odnośnie zakupu biletów, które opłaciłam na stronie kiwi.com. Dnia 03.11.2025 roku na stronie kiwi.com opłaciłam blikiem zakup biletów lotniczych od 20.11.2025- 23.11.2025 z Warszawy do Alicante i z powrotem. Kwota którą opłaciłam to 1239,46 zł. Niestety płatność została pobrana z mojego konta na co mam potwierdzenie, ale biletów na maila lub na numer telefonu ,który podałam nie otrzymałam. Z powrotem wróciło mnie na stronę tak jakbym nic nie zamówiła. Następnego dnia tj. 04.11.2025 napisałam maila do kiwi.com. Niestety nie uzyskałam odpowiedzi. Nie dostałam żadnych biletów oraz potwierdzeń od tej firmy. Do dnia dzisiejszego nie zostały zwrócone mi pieniądze na konto. [usunięte przez moderatora] Bardzo proszę o pomoc w tej sprawie. Chciałabym odzyskać swoje pieniądze. Z poważaniem [usunięte przez moderatora]