Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-12-25 godz: 20:03Publiczna
Otwarta
Zwrot pieniędzy za nieodebrany towarW dniu 11.11.2025 r. zamówiłam smartfon OnePlus Nord 4 16GB/ 512 GB 5G srebrny za kwotę 1.949,99 zł + koszt dostawy 19,99 zł (płatność TPay Płatności Online), który miał być dostarczony przesyłką kurierską Inpost (dodatkowo płatne). Zgodnie z mailem od firmy przesyłka została wysłana 13.11.2025 r., natomiast podano nieprawidłowy link do śledzenia przesyłki. Po mojej korespondencji mailowej firma wysłała prawidłowy link. Okazało się, że towar jest wysłany z Chin o czym nie ma informacji na stronie. W dniu 26.11.2025 r. nadano do mnie zawiadomienie z Poczty Polskiej, że na mój adres nadano przesyłkę o nr LR272280711NL i zobowiązana jestem do przekazania wszelkich dokumentów poświadczających zawartość i wartość towarów znajdujących się w przesyłce. Niezastosowanie się do wezwania w ciągu 14 dni zostanie potraktowane jako niedopełnienie formalności niezbędnych do objęcia towaru procedurą celną oraz zwrot przesyłki do nadawcy. W dniu 01.12.2025 r. napisałam maila do pilkomania.pl, że otrzymałam pismo jak powyżej i ponieważ firma nie informuje na swojej stronie o dodatkowych kosztach związanych z opłatami celnymi i podatkowymi nie odbiorę paczki, ponieważ wiąże się to z koniecznością dopłaty i proszę o zwrot pieniędzy, a brak odpowiedzi oraz zwrotu środków zgłoszę do odpowiednich organów. Firma odpisała w dniu 01.12.2025 r., że nie mogą cofnąć zamówienia ponieważ już jest w drodze i zaproponowali mi odbiór towaru i jego zwrot w terminie 30 dni od odebrania na terenie Polski. W dniu 01.12.2025 r. odpisałam, że podtrzymuję swoje odstąpienie od umowy, ponieważ nie zostałam poinformowana przed zakupem, że towar będzie wysyłany spoza Polski i wiązać się to będzie z dodatkowymi kosztami. W związku z powyższym, że odstąpiłam od umowy w dniu 01.12.2025 r. i zgodnie z prawem nie mam obowiązku ponoszenia dodatkowych kosztów ani odebrania przesyłki proszę o zwrot pełnej zapłaconej przeze mnie kwoty. Moja obawa przed odebraniem towaru wynikała z faktu, że jest bardzo dużo opinii ludzi, którzy zakupili towary na tej stronie i po zapłaceniu opłat celnych i podatkowych okazywało się, że w paczce jest towar inny niż zamówiony albo jest uszkodzony i nawet jeśli odzyskiwali pieniądze za towar to nie dostawali zwrotu dodatkowych opłat. Firma w dniu 01.12.2025 r. odpisała mi, że na tym etapie zwrot nie jest możliwy ponieważ paczka jest w drodze do mnie. Zakładając, że pismo z Poczty Polskiej dotarło do mnie w dniu 01.12.2025 r. i braku mojej odpowiedzi w ciągu 14 dni, około 15.12.2025 r. powinno zostać odesłane do nadawcy. Uprzejmie proszę o pomoc w odzyskaniu pieniędzy za towar, ponieważ poniosłam znaczne koszty, a nie widzę możliwości polubownego załatwienia sprawy.
2025-12-25 godz: 13:11Publiczna
Otwarta
Zwrot produktów zwróciłam 6 produktów z tego zamówienia (4 produkty zostawiłam). Zwrot na 6 produktów został odrzucony ale został uznany zwrot na 5 produktów. Nie wiem dlaczego nie został uznany zwrot na 1 produkt. Płaciłam za pośrednictwem Klarna. Jeśli zwrot nie został uznany na 1 produkt to domagam się zwrotu tego produktu, skoro muszę za niego zapłacić a nie mam go fizycznie. Produktem byłam piżama, która została dostarczona bez opakowania. Z tej piżamy zmierzyłam tylko spodnie. Proszę Sinsay o zwrot tej piżamy. Albo uznanie zwrotu. Nie jest fair żebym zapłaciła za towar, którego nie mam.
2025-12-25 godz: 09:07Publiczna
Otwarta
Kamper lolChciałbym dostać zwrot bowiem warunki transakcji zostały zatajone. Nie wiedziałem że będę doplacał cło ani że paczka będzie szła tak długo. Zależało mi na prezencie na święta. Zupełnie nie mogę śledzić tej przesyłki. Wnoszę o zwrot środków jednocześnie informuję że nie zamierzam odebrać przesyłki za dodatkowymi opłatami celnymi. Proszę o zwrot środków na konto bankowe mBank 10 1140 2004 0000 3002 8019 1667
2025-12-24 godz: 17:51Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlJ.S.
Odzyskanie całej nalznosci27.11.2025 złozone zamowienie na mierniki elektryczny Iska oraz pierscien smart ring Ingeligi z funkcja platnosci NFC. Otrzymany towar wogole nie jest zgodny z opisem (tanie chinskie podrobki). Towar odeslany do sprzedajacego w dniu 10.12.2025 numer przesylki 00359007733810291451. Wartosc zakupu z wysyłką: 309,97zl plus 17,70zl zwrot towaru sprzedajacemu. Otrzymamy zwrot na konto to 139,99zl a gdzie reszta pieniedzy? Oczekuje pelnego zwrotu na konto i zaprzestania takich praktyk przez sprzedajacego. Brak odpowiedz na wysylane zapytania co z reszta kwoty zwrotu.
2025-12-23 godz: 14:39Publiczna
Otwarta
Towar niezgodny z opisem oraz niekompletnyZamawiałam na stronie Sklep Puchatka 2 razy zestaw klocków magnetycznych 7 Grudnia wybrałam opcję przewoźnika InPost płatność była odrazu. Po upływie tygodnia pisałam kilka razy czy paczka dotrze przed świętami po czym otrzymałam wiadomość że paczka dotrze. Otrzymałam paczę przez innego kuriera co wydało mi się podejrzane i niestety towar otrzymałam niekompletny nie dotarł jeden zestaw klocków i klocki nie zgadzają się według opisu na stronie brak pudełka jak by był używany. Pisałam kolejny raz do firmy brak odpowiedzi. Chciałabym odzyskać pieniądze za towar który nie dotarł a za który zapłaciłam z góry.
2025-12-23 godz: 11:30Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlI.S.
Brak kontaktu z firmąW dniu 17.12. kupiłam u Państwa zabawkę dla dziecka na święta. Z czego miała dojść kurierem w 5 dni. Do dnia dzisiejszego nie mam żadnego odzewu od Państwa. Proszę o zwrot poniesionych kosztów. W przeciwnym razie zgłaszam sprawę na policję a widzę, że nie jestem jedyna.
2025-12-23 godz: 11:05Publiczna
Otwarta
4Mosa Spółka Akcyjna RMA/2025/12/0163Po około tygodniu standardowego użytkowania, podczas czyszczenia soczewek (okularów) przy użyciu chusteczki dostarczonej przez firmę Muscat, na jednej z soczewek pojawiła się rysa. W mojej ocenie taka sytuacja jednoznacznie wskazuje na wadę produktu. Firma ta przekazała mi informację, że to uszkodzenie mechaniczne i nie naprawią w cenie danych okularów. W chwili obecnej chcą wysłać mi z powrotem uszkodzone okulary. Oczekuje aby przebadali odpowiednio soczewki u producenta i udowodnili mi w jaki sposób soczewka mogła zostać uszkodzona przy odpowiednim czyszczeniu?
2025-12-23 godz: 10:53Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlM.K.
Brak kontaktu z nadawca i informacji o przesylceZamówiłem klocki miały dotrzeć w ciągu 5 dni roboczych i do tej pory nie otrzymałem przesyłki ani żadnej informacji na jej temat mimo próby kontaktu drogą elektroniczną bo telefon niestety jest wyłączony.
2025-12-23 godz: 10:41Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlM.C.
Brak paczkiWitam zamówiłam paczkę 10 grudnia w regulaminie i na stronie widnieje czarno na białym do 5 dni roboczych to prezent na gwiazdkę dla dziecka do tej pory zero jakiej kolwiek informacji o wysłaniu paczki na telefon nie można się dodzwonić to są jakieś żarty [usunięte przez moderatora] koniec czekania sprawa właśnie trafia do policji powodzenia wam życzę czekam na zwrot pieniędzy i w tym przypadku nie będę tyle czekać.
2025-12-23 godz: 10:20Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlM.N.
Nieuczciwa praktyka Zamówienie złożone na dwie sztuki produktu tzw. Blindbox scullpanda - lalka kolekcjonerska Na stronie jest informacja , że wysyłki są realizowane w przeciągu 1-5 dniach roboczych z magazynu w Kaliszu 16go grudnia dostaje informację że paczka została nadana Dziś jest 23 grudnia Brak informacji o dostawie , Brak numeru i nazwy kuriera Widać żebraczka jest nadana z Chin podają tylko jakiś numer wewnętrzny zamówienia Jest to ewidentne wprowadzenie klienta w błąd Będę żądać zwrotu pieniędzy Nie chce towaru po ok 3 tygodniach dostawy Bo już nie będzie potrzebny Tomprexzent na święta dla dzieci Oczekuję zwrotu środków 299 zł Lalka skupllpanda 139 zł x2 szt plus 19,99 zł koszt dostawy