Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-12-11 godz: 03:24Publiczna
Zamknięta
Atelier Valeria-brak zwrotu pieniędzyW całości podpisuję się pod opisem innej klientki z 8.12. Byłam pewna,że zamawiam coś z firmy z Warszawy (ul Chmielna i nr tel polski).Sukienka rozmiarem dla lalki przyszła z Chin.W odróżnieniu do autorki innego komentarza mnie nawet bot nie odpisuje. Proszą o kontakt mailowy ws zwrotu.3 maile wysłane-cisza.Telefonu oczywiście nikt nie odbiera
2025-12-10 godz: 21:38Publiczna
Otwarta
Oszustwo 25 listopada zamówiłam 2 kurtki za kwotę 179,95 zł i do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zamówienia. Wysłałam 3 mailem z zapytaniem ale bez odpowiedzi. Chciałbym odzyskać pieniądze.
2025-12-10 godz: 20:57Publiczna
Otwarta
Nie oddaja zwrotuPaczka po kilkunastu email napisali ze rzekomo zagubiona prosilam o zwrot pieniedzy odeslali mnie do pisania reklamacji a tam nie odpisuja wogole na email nie otrzymalam zwrotu jedno wielkie oszustwo trzeba zlozyc zawiadomienie do banku aby zablokowac im przelewy
2025-12-10 godz: 17:19Publiczna
Otwarta
Brak realizacji zakupuW dniu 29 listopada 2025 na stronie dealauto zakupiłem odkurzacz samochodowy i przelałem pieniądze. Do tej pory firma się do mnie nie odezwała pomimo wielokrotnych moich emali. Towaru również nie otrzymałem. Oczekuję zwrotu pieniędzy.
2025-12-10 godz: 16:40Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlP.R.
Zwrot pieniędzy Proszę o zwrot pieniędzy za odesłany produkt . 19. 11 dostał status przyjęte na dział zwrotów. Do dziś zwrotu brak. Brak kontaktu ze strony sklepu.
2025-12-10 godz: 15:51Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlJ.B.
Zwrot pieniędzy21.10.2025 złożyłem zamówienie nr 24812 Misy nagrobnej. Okazało się, że przyszedł całkowicie inny model, więc 30.10.2025 nadałem zwrot wraz z wypełnionym protokołem zwrotu. Zwrot został dostarczony dddo firmy Funeri 03.11.2025 Czekałem do 17.11.2025 na decyzję i zwrot należności za odesłaną misę, niestety żadnej reakcji ze strony firmy Funeri nie było. 17.11.2025 wysłałem pierwszego emaila z zapytaniem, nie było żadnej odpowiedzi. Ponowiłem wiadomość 19.11 , 26.11 -- w miedzy czasie wielokrotnie próbowałem dodzwonić się do tej firmy niestety nie udało się. Nagrałem się również na skrzynkę pocztową - też zero reakcji. Aż 27.11 otrzymałem emaila o treści " dziś to wyjaśnię". Do dnia dzisiejszego tj. 10.12.2025 zero jakiegokolwiek kontaktu i odpowiedzi pomimo moich ponownych emaili i prób dodzwonienia się. Na stronie firmy przy nr mojego zamówienia w dalszym ciągu widnieje status " w realizacji". Proszę o pomoc w wyjaśnieniu tej sprawy - oczekuję od firmy Funeri pełnego zwrotu poniesionych kosztów przeze mnie.
2025-12-10 godz: 15:25Publiczna
Otwarta
Zwrot środków za niedostarczony towarPo zamówieniu towaru w podanej firmie został on zwrócony do nadawcy bez doręczenia do odbiorny (mnie). Po tym wydarzeniu zrezygnowałem z zakupu co jasno przedstawiłem w wiadomości e-mail prosząc o zwrot środków na podane konto . Firma uporczywie odpowiada wysyłając mi kody zniżkowe w wysokości 100% aby ponownie zamówić towar którego nie chcę. Żądam zwrotu pieniędzy w ciągu 7 dni a nie kodu rabatowego na produkt drop-shipingowy którego już nie chcę . sprawa toczy się w kółko od miesiąca .
2025-12-10 godz: 10:50Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlM.Ł.
Niezrealizowane zamówienie w Pilkomania nr 26117Dnia 01.12.2025 złożyłam zamówienie. opłaciłam przez Tpay. w dniu 02.12.2025 otrzymałam maila ze zmianą statusu zamówienia: "zamówienie wysłane" i numerem przesyłki, który był błędny. przesyłka inpost, nr przesyłki: T8305185602647. do dnia dzisiejszego tj. 10.12.2025 przesyłka nie dotarła, niemożliwe jest jej śledzenie, taka przesyłka nie widnieje w inpost, numer jest błędny, z inpost również nie otrzymałam maila z inf że taka przesyłka została utworzona i jest w drodze jak zazwyczaj ma to miejsce. oczekuję zwrotu pieniędzy za zamówienie tj. 169,98 zł.
2025-12-10 godz: 09:55Publiczna
Zamknięta
olaroka.fashionPo złożeniu i opłaceniu zamówienia w sklepie olaroka fahion dn.18.11.2025, dostałam informacje o zrealizowaniu zamówienia i utworzeniu przesyłki w Inpost. Do teraz tj. 10.12.2025 r. przesyłki nie dostałam. Ze sklepem brak kontaktu - telefon nie działa, nie odpowiadają na maile. Oczekuję zwrotu płatności.
2025-12-10 godz: 09:34Publiczna
Otwarta
Reklamacja nie zgodności towaru z opisem W sobotę tj.29.11.25r zamówiłem telefonicznie urządzenie 4250A szybki rozrusznik za cenę 299zł za pobraniem.Przesyłka przyszła w środę tj.03,12,25r.W paczce zamiast zamawianego przeze mnie urządzenia 4250A jest prostownik RINO RN-21599 o wartości ok 40zł.Do zakupu nie otrzymałem paragonu i karty gwarancyjnej.Jest to ewidentna pomyłka z państwa strony dlatego nie zamierzam ponosić dodatkowych kosztów wysyłki.Po rozmowie telefonicznej pani kazała pobrać druk odstąpienia od umowy, lecz tego nie mogę uczynić ponieważ to wiązałoby się z dodatkowymi kosztami natomiast zaistniała sytuacja nie jest z mojej winy czyli klienta lecz po stronie sprzedającego czyli firmy która sprzedała mi towar niezgodny z opisem wiec zgodnie z prawem w takiej sytuacji to nie klient ponosi koszty wymiany towaru na towar niewadliwy lecz sprzedawca.Dla tego proszę o wymianę na poprawne urządzenie które zamawiałem tj,4250a szybki rozrusznik wraz z paragonem i gwarancją. Taki formularz mnie nie interesuje to jest reklamacja nie zgodności towaru a nie zwrot i ponownie proszę o dokument sprzedaży paragonu w przeciwnym razie będę zmuszony do zgłoszenia w urzędzie skarbowym Teraz już wiem że gdybym dokonał zwrotu paczki to tak jak inni stracił bym to co wysłali (czyli prostownik wartości ok 40zł) plus koszty wysyłki. Chciałbym odzyskać pieniądze a nie uczciwą firmą niech się zajmie Urząd Skarbowy