ReklamacjaButy po miesiącu użytkowania sa rozklejone od wrzesnia.zglaszam.reklamacje mailowo jak i przez link bez odzewu
Brak zwrotu za bilety na odwołany koncert.Firma TRINITY Media Entertainment Development, która od lat organizuje koncerty z muzyką filmową, odwołała koncert z muzyką Johna Williamsa zaplanowany na 22 marca 2025 r. o godz. 19:30 w PreZero Arenie w Gliwicach. Praktycznie natychmiast po otrzymaniu informacji o odwołaniu koncertu, tj. w dniu 4 marca 2025, zgodnie z instrukcją podałem dane wymagane do zwrotu (numery obu rezerwacji na łącznie 4 bilety na ww. koncert, zakupionych za łączną kwotę 996 zł, oraz nr konta do zwrotu). Dane miały być przekazane do pana Tomasza Sowy, który to miał zająć się zwrotami.
Bezpośrednie pytanie do pana Tomasza o status zwrotu wysłane po dwóch tygodniach nie spotkało się z jakąkolwiek odpowiedzią. Wysłałem następnie na email kontakt@trinitygroup.pl, z którego wcześniej do mnie pisano w sprawie zwrotów, informację, że zwrotu nie otrzymałem i że rozważam wejście na drogę sądową.
Brałem udział w przeszłości w koncertach organizowanych przez tę firmę, więc nie podejrzewałem, że może wystąpić ww. sytuacja, jednak w międzyczasie z uwagi na brak zwrotu zacząłem szukać informacji w Internecie. Z informacji tych wynika, że nagminną praktyką firmy jest odwoływanie koncertów i nie zwracanie pieniędzy za zakupione bilety, lub ich zwrot dopiero po wysłaniu wezwania przedsądowego do zapłaty i następnie założenia sprawy przez E-Sąd. Więcej podobnych przypadków opisane jest przede wszystkim na grupie Poszkodowani - koncerty Trinity Group pl (https://www.facebook.com/groups/878539830522375/).
Ze strony spółki otrzymałem odpowiedź "Obsługa bileterii zwrotów nie wykonuje i nie ma na nie wpływu." oraz informację, że przekażą ponaglenie panu Tomaszowi Sowie. Jak dotąd nie otrzymałem jednak zwrotu, dlatego zwracam się do Państwa o pomoc w odzyskaniu należnych środków.
Pragnę zauważyć dodatkowo, że firma kontynuuje działalność i sprzedaje bilety na kolejne wydarzenia:
https://koncertfilmowy.pl/bilety/
OszuściZamówiłam towar od sklepu Joana butik (23.10.2025) do dziś brak towaru i brak zwróconych pieniędzy. Sklep nie odpisuje na wiadomości. Napisalam e-mail z przedsądowym nakazem czekam na reakcję sklepu i zwrot pieniędzy .
OszustwoW dniu 22.09.2025 r. zawarłem z firmą TERMOSOLAR Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi, KRS 0001057762, NIP 9691659774, REGON 526379297, adres e-mail biuro.termosolar@gmail.com, tel. 794059009 reprezentowaną przez Kacper Świderski, umowę na realizację dostarczenia i montażu elektrowni wiatrowej wraz z magazynem energii. W ramach umowy dokonałem wpłaty w wysokości 44 000,00 zł Termin realizacji uzgodniono na koniec października. Jednak do chwili obecnej nie podjęto żadnych prac ani uzgodnień dotyczących montażu. Przedstawiciel pomimo licznych prób kontaktu nie odpowiada od ponad dwóch tygodni ani na telefony ani na maile.
Pan Kacper Świderski jest prawdopodobnie oszustem, który rejestrując kolejne firmy wciąż oszukuje i okrada ludzi. Wcześniej działał w firmie Energia Przyszłości Karolina Świderska NIP 7272770359, REGON 10145339600000 w której również oszukiwał zarówno inwestorów jak i firmy podwykonawcze.
Firma wciąż reklamuje swoje usługi na stronie
https://www.termosolar.pl/
która wciąż działa i umożliwia oszukiwanie potencjalnych klientów.
Proszę o pomoc w odzyskaniu wpłaconych pieniędzy.
Brak zwrotu pieniędzy za zwrócony towar Towar zamówiony 20.07.2025 za 489,34zł. Przyszedł opakowany w zwykły stretch, a były to dwie gry planszowe. Oba kartony uszkodzone, więc zrobiłem zwrot i odesłałem towar zapakowany w karton z folią bąbelkową, czyli tak jak powinien być zapakowany od nich. I od tej pory cisza. Przyszło tylko numer zwrotu,a odbiór to zobaczyłem kiedy, sam w aplikacji kurierskiej. Od tamtej pory mimo wielokrotnych maili żadnego odzewu. Oczekuję po prostu zwrotu swojej gotówki. I tyle.
Numer Sprawy: 12072130Wyjaśnienie zamówienie usługi "Dostęp do Portal Elektryka"
Szanowny Panie,
wprowadziliśmy Pana rezygnację.
Prosimy o opłacenie kwoty 482,76 zł za fakturę KUN-1000876/2025.
Czego dotyczy faktura?
23.09.2025 r. w rozmowie telefonicznej zgodził się Pan na dostęp do usługi "Dostęp do Portal Elektryka".
Poinformowaliśmy Pana o warunkach oferty:
1. Pierwsze 14 dni dostępu oferujemy w cenie 45,00 zł.
2. W ciągu 14 dni może Pan zrezygnować z usługi bez podania przyczyny:
- mailowo: cok@wip.pl,
- telefonicznie: 22 518 29 29
- przez formularz na stronie: https://kontakt.wip.pl/formularze
- listownie: Centrum Wysyłkowe Wiedza i Praktyka, ul. Paderewskiego 167, 05-070 Sulejówek.
3. Jeśli Pan nie zrezygnuje, kontynuujemy dostęp do usługi i wysyłamy fakturę.
4. Faktura obejmuje abonament na 6 miesięcy.
7.10.2025 r. wysłaliśmy na adres konrad.kroc@gmail.com kody dostępu do usługi.
7.10.2025 r. wysłaliśmy fakturę IUN-9001901/2025 na kwotę 45,00 zł.
16.10.2025 r. przypomnieliśmy mailowo że kończy się okres testowy.
Nie zrezygnował Pan z usługi.
22.10.2025 r. przedłużyliśmy dostęp do usługi i wystawiliśmy fakturę KUN-1000876/2025 za dostęp na 6 miesięcy na kwotę 965,52 zł.
Wprowadziliśmy Pana rezygnację i wystawiliśmy korektę do faktury KUN-1000876/2025 pomniejszającą płatność proporcjonalnie do niewykorzystanego okresu abonamentowego.
Dostęp do usługi "Dostęp do Portal Elektryka" będzie aktywny do 19.01.2026 r., po tym czasie Pana usługa wygaśnie.
Prosimy o wpłatę do 5.11.2025 r.
Zwlekanie z reklamacjąDnia 13.10.2025 zrobiłem zakup reflektorów do BMW x3 f25z aukcje znalazłem na allegro, lecz zakup nastąpił po za allegro. Towar przyszedł, jeden reflektor jest sprawny lecz problem był w prawym reflektorze, mianowicie po przystrojeniu reflektora ( w moje części) nie działały ringi, odpowiedzialny był odpowiedni modol, nie wchodził prawidłowo do obudowy. Problem z owym reflektorem został zgłoszony, sprzedawca zaproponował założyć ową część z drugiego reflektora lecz to nie pomogło. Po kontakcie ze sprzedawcą odesłałem niesprawną część ( razem z moim osprzętem, sprzedawca zaproponował, abym wysłał jego reflektor z moim osprzętem on go naprawi i odeślę) paczk została nadana 20.10.2025 o wg sprzedawcy dotarła do niego 22.10.2025z od tamtej pory brak jakiej kolwiek informacji o reklamacji, pod czas prób kontaktu rozmowy były odrzucane a jak odebrał to sprzedawca był bardzo nie miły wręcz chamski. Tak zwany cwaniak. Po rozmowie miał dać informację na temat reklamacji lecz do dnia dzisiejszego takowej informacji brak. Mam podejrzenia że chce mnie oszukać i przywłaszczyć moje sprawne części oraz brak chceci zwrotu pieniędzy za reflektor oraz wartość części które były razem z moim reflektorem. Koszt reflektora razem z moimi częściami to około 2600zl
Paragon nie został wydane mimo prowadzenia działalności gospodarczej. Na pewno bo mnie paragon nie dotarł
Rezygnacja z zamowieniaRezygnacja z zakupu, negatywne opinie.
Reklamacja butów 18051/WMCReklamacja obuwia
Brak zwrotuOd 14.09 trwa moja walka z firmą Catalina o zwrot za zwróconą sukienkę. Za sukienkę wraz z przesyłką zapłaciłam 177 zł. Już ponad 40 dni jednem zwodzoną przez firmę i do dnia dzisiejszego nie otrzymałam przelewu!