Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-12-11 godz: 14:46Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlM.P.
Opóźnienie przesyłki W dniu 1.12.2025 zamówiłem klocki minecraft i zapłaciłem blikiem w ogłoszeniu było napisane 1-5 dni roboczych wysyłka zamówienia skontaktowałem się z firmą przez maila rzekomo wysłali mi nr przesyłki dzwoniłem do GLS a taka przesyłka dopiero jest utworzona a dzisiaj jest 11.12.2025 prezent miał być na Mikołajki ale teraz się obawiam że nie zdąży nawet na święta dlatego pisałem o zwrot pieniędzy.
2025-12-11 godz: 10:08Publiczna
Otwarta
wypłata pieniędzy za naprawęSzkoda nr 251102476470 Dzień dobry, Ubezpieczalnia opóźnia wypłatę za naprawę pralki, którą naprawiłam poprzez autoryzowany serwis, a nie przypadkowego mechanika, którego chcieli do mnie wysłać, a który nawet nie bardzo rozumiał co się do niego mówi. Pralka była naprawiana łącznie 5 razy i zawsze przez ten sam autoryzowany serwis. To nie moja wina, że trafił mi się taki pechowy model i osobiście jestem na to zła. Przesłałam do ubezpieczalni fakturę za naprawę, kartę naprawy i ekspertyzę, a ubezpieczalnia wysyła smsy, żeby dosłać to co już wysłałam. Teraz chcą jeszcze zdjęcia, a tych nikt nie robił i nigdy przy żadnej naprawie nie było robionych zdjęć. Nie można się tam dodzwonić bo rozmowa jest z botem, a nie z żywym człowiekiem. To już jest druga naprawa tej pralki w ramach tego ubezpieczenia (poprzednie naprawy były w ramach gwarancji) i rozumiem, że jest to nie na rękę ubezpieczalni. Poprzednio nie robili takich cyrków i oddali pieniądze za naprawę. Bardzo proszę o pomoc. Oczekuję wyłącznie zwrotu 700 zł za naprawę pralki.
2025-12-11 godz: 09:24Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu wpłaty po rezygnacji z zakupuW dniu 13 listopada 2025 zrezygnowałem z zakupu w sklepie internetowym SharkNinja, przesyłka została odesłana przez DPD - 0000040704109L i odebrana 17 listopada 2025. Fizycznie nie miałem jej nigdy w rękach, więc żadne "używanie/rozpakowywanie" nie miało miejsca. Od tej pory nie mogę się doprosić zwrotu pieniędzy, support odpisuje z kilkudniowym opóźnieniem że "szukają sprawdzają" ale nic z tego nie wynika - pieniędzy nie ma. Odpowiedzi polskiej sekcji tej firmy wyglądają na odpowiedzi bota albo sporządzone przy użyciu translatora.
2025-12-11 godz: 07:42Publiczna
Otwarta
Oszustwo Zamówiłam 2 kurtki na kwotę 179 zł 20 października do tej pory nikt się nie odzywał pisałam e-maile wracają nie wiem jak odzyskać swoje pieniądze
2025-12-11 godz: 03:24Publiczna
Zamknięta
Atelier Valeria-brak zwrotu pieniędzyW całości podpisuję się pod opisem innej klientki z 8.12. Byłam pewna,że zamawiam coś z firmy z Warszawy (ul Chmielna i nr tel polski).Sukienka rozmiarem dla lalki przyszła z Chin.W odróżnieniu do autorki innego komentarza mnie nawet bot nie odpisuje. Proszą o kontakt mailowy ws zwrotu.3 maile wysłane-cisza.Telefonu oczywiście nikt nie odbiera
2025-12-10 godz: 21:38Publiczna
Otwarta
Oszustwo 25 listopada zamówiłam 2 kurtki za kwotę 179,95 zł i do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zamówienia. Wysłałam 3 mailem z zapytaniem ale bez odpowiedzi. Chciałbym odzyskać pieniądze.
2025-12-10 godz: 20:57Publiczna
Otwarta
Nie oddaja zwrotuPaczka po kilkunastu email napisali ze rzekomo zagubiona prosilam o zwrot pieniedzy odeslali mnie do pisania reklamacji a tam nie odpisuja wogole na email nie otrzymalam zwrotu jedno wielkie oszustwo trzeba zlozyc zawiadomienie do banku aby zablokowac im przelewy
2025-12-10 godz: 17:19Publiczna
Otwarta
Brak realizacji zakupuW dniu 29 listopada 2025 na stronie dealauto zakupiłem odkurzacz samochodowy i przelałem pieniądze. Do tej pory firma się do mnie nie odezwała pomimo wielokrotnych moich emali. Towaru również nie otrzymałem. Oczekuję zwrotu pieniędzy.
2025-12-10 godz: 16:40Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlP.R.
Zwrot pieniędzy Proszę o zwrot pieniędzy za odesłany produkt . 19. 11 dostał status przyjęte na dział zwrotów. Do dziś zwrotu brak. Brak kontaktu ze strony sklepu.
2025-12-10 godz: 15:51Publiczna
Rozwiązana
Od
avatar-urlJ.B.
Zwrot pieniędzy21.10.2025 złożyłem zamówienie nr 24812 Misy nagrobnej. Okazało się, że przyszedł całkowicie inny model, więc 30.10.2025 nadałem zwrot wraz z wypełnionym protokołem zwrotu. Zwrot został dostarczony dddo firmy Funeri 03.11.2025 Czekałem do 17.11.2025 na decyzję i zwrot należności za odesłaną misę, niestety żadnej reakcji ze strony firmy Funeri nie było. 17.11.2025 wysłałem pierwszego emaila z zapytaniem, nie było żadnej odpowiedzi. Ponowiłem wiadomość 19.11 , 26.11 -- w miedzy czasie wielokrotnie próbowałem dodzwonić się do tej firmy niestety nie udało się. Nagrałem się również na skrzynkę pocztową - też zero reakcji. Aż 27.11 otrzymałem emaila o treści " dziś to wyjaśnię". Do dnia dzisiejszego tj. 10.12.2025 zero jakiegokolwiek kontaktu i odpowiedzi pomimo moich ponownych emaili i prób dodzwonienia się. Na stronie firmy przy nr mojego zamówienia w dalszym ciągu widnieje status " w realizacji". Proszę o pomoc w wyjaśnieniu tej sprawy - oczekuję od firmy Funeri pełnego zwrotu poniesionych kosztów przeze mnie.