Brak zwrotu pieniędzyW dniu 28 lipca 2025 roku złożyłam zamówienie na 2 sukienki na łączna kwotę 528 zł. Zamówienie okazało się nie trafione i w dniu 7 sierpnia zgłosiłam zwrot przez arkusz na stronie sklepu CATALINA i w tym samym dniu wysłałam paczkę pocztą priorytetową. Otrzymałam na e-maila potwierdzenie zwrotu które zostało zarejestrowane u nich po nr R/mod/2025/07/07/55538. Po mojej interwencji w dniu 21 sierpnia otrzymałam wiadomość że zwrot został zaakceptowany i za kilka dni otrzymam zwrot pieniędzy, jednak po wielu moich interwencjach i ich obietnicach zwrotu pieniędzy nie otrzymałam do dnia dzisiejszego.
Zwrot towaruW dniu 1.11.br. zakupiłem, poprzez stronę internetową ducencen.com, buty reklamowane jako "oryginalne australijskie buty ortopedyczne".
Przesyłkę, po dokonaniu zapłaty, odebrałem 5.11 od kuriera firmy Pocztex.
Tego samego dnia, po obejrzeniu przesłanych butów postanowiłem je zwrócić.
Zgodnie z "Polityką zwrotu" określoną na stronie sprzedającego akceptowany jest taki zwrot, ale żeby go dokonać należy skontaktować się z działem obsługi (service@ducencen.com) w celu uzyskania adresu na jaki ma być dokonany zwrot. Tak też uczyniłem i tego samego dnia, zamiast adresu, otrzymałem informację, że sprawa została przekazana do wyjaśnienia, do działu obsługi klienta. Ponieważ uważałem, że nic w tej sytuacji nie trzeba wyjaśniać, poprosiłem ponownie o podanie adresu do zwrotu i znowu dostałem informację, że sprawę przekazano do działu obsługi.
Do dnia dzisiejszego jednak nie otrzymałem tego adresu, a moje kolejne ponaglenia pozostały bez odpowiedzi.
Oczekuję więc od sprzedającego niezwłocznego przesłania mi dokładnego adresu do zwrotu zakupionego towaru i tym samym zrealizowania przysługującego mi prawa odstąpienia od zakupu.
Brak zwrotu należnościDnia 06.11.2025 dokonałam zwrotu zamówienia nr 10429. Paczka została odebrana przez sprzedawcę 07.11.2025, na co mam potwierdzenie. Dnia 21.11.2025 minął ustawowy czas na zwrot środków, do tej pory ich nie otrzymałam. Sprzedający nie odpisuje na wiadomości e-mail.
Proszę o niezwłoczny zwrot należności.
Próba oszustwa przez prawdopodobnie kierowniczkęDobry wieczór, w dniu dzisiejszym tj 22.11.2025 roku o godzinie 18:45 dokonywałem zakupów Pampersów MIDI 3 54 szt w DINO, w Zielonej Górze na ul. Kąpielowej 17. Na półce widniała cena 34,65 zł. Podszedłem do kasy i kasjerka powiedziała że do zapłaty jest kwota 43,99 zł. Oczywiście zaprotestowałem i poinformowałem że jest różnica w cenie. Kasjerka zawołała "kierowniczkę" sklepu która przyszła, otrzymała informację i poszła w kierunku regału gdzie są pampersy. powiedziałem Pani, że pójdę z nią aby pomóc jej wskazać cenowke. Po wskazaniu cenowki, kierowniczka wyciągnęła ja i powiedziała że ona jest nie ważna i ja zgniotła. Gdy to zobaczyłem poinformowałem owa Panią że chce kupić dany produkt w tej cenie co widniała na półce, otrzymałem odpowiedź że nie kupię Pampersów w tej cenie, że mogę je kupić w cenie normalnej lub opuścić sklep. Powołałem się na prawa konsumentów, lecz mimo wszystko ta pani bezczelnie upierała się przy swoim. W tym momencie poprosiłem aby oddała mi ta cenowkę, niestety nie chciała tego zrobić, bo poinformowaniu jej że dzwonię na policję łaskawie mi ją oddała. Następnie podszedłem do kasy z tą cenowka i spytałem się tej pani "kierownik" czy sprzeda mnie w tej cenie jaka była na półce...niestety odpowiedź jej dalej brzmiała lekcewarzaco że już poinformowała mnie że mogę kupić w normalnej cenie. Po tej odpowiedzi wspomniałem tej "kierowniczce" że dziwię się że jest ona na tym stanowisku skoro nie zna najprostszych praw konsumentów i wykonałem płatność (normalna) za ten produkt. Uważam to za skandal to w jaki sposób ta pani się zachowała. W to w jaki sposób się do mnie zwracała i jak zostałem potraktowany. Rządam od firmy DINO conajmniej dwukrotnego zwrotu w cenie, oraz wręczenie conajmniej nagany tej pracownicy oraz niestety ale jestem zmuszony poinformować UOKIK o tej sytuacji oraz o tej placówce, gdyż jak widać nie tylko z mojej opinii ale również innych opinii na google pracownicy są nie rzetelni i niekompetentni i kompletnie nie znający się na prawie konsumenta.
Uważam że raczej jest to wewnątrz firmy DINO ciche pozwalanie na takie taktyki...ale niestety takie chamstwo mnie jeszcze nigdy nie spotkało.
Sprawa zostanie na pewno nagłośniona i zgłoszona.
Dodatkowo nie wiem dlaczego ale została pobrana podwójna płatność za towar (poprzez płatność BLIKiem zbliżeniowo, sprawę w banku już zgłosiłem, gdyż na tą chwilę nie wiem czy to wina pracownika na kasie, czy to wina Państwa terminalu czy to wina mojego banku)
Reklamacje złożyłem również w za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie DINO
Pozdrawiam, Jędrzej Mońko
Brak zwrotu pieniędzy za zwrócona kurtkę Zamówiłam kurtkę, która okazała sie za duża. Dokonałam zwrotu kurtki dnia 15.10.2025r. Do tego momentu, czyli do 22.11.2025r.nie otrzymałam zwrotu środków na kwotę 300 złotych. Pani właścicielka na początku zbywala informacją, że zwrot zostanie wysłany. Od tamtej pory, nie odpisuje na wiadomości i połączenia telefoniczne. Oczekuję zwrotu pieniędzy za kurtkę lub wysłanie kurtki z powrotem.
Wysłano zepsuty klucz udarowyKonsultant przez telefon namówił mojego Tatę na droższy mocniejszy klucz udarowy za 225 zł. Wysłali standardowy za 159zl ale oczywiście za paczkę trzeba było zapłacić 225 zł. Po odebraniu paczki okazało się że klucz nie działa. Odesłałem paczkę wraz z wymaganym formularzem zwrotnym na swój koszt 38 zł, a na reklamie która wyskoczyła Tacie na Facebooku zapewniano że gdy towar będzie nie sprawny przyjmują zwrot na swój koszt. Minęło 14 dni a firma przestała odbierać telefony i nie odpowiada na moje wiadomości mailowe. Chce dostać zwrot pieniędzy za niesprawny produkt 225 zł i zwrot pieniędzy za wysłanie przeze mnie reklamowanego produktu 38 zł, w sumie chce zwrot 263 zł.
Nieuczciwe praktykiOddałem zakupiony towar bo nie spełnia moich oczekiwań i nie do końca jest sprawny. Sprzedawca potrącił mi z mojej wpłaty 30% wpłaty.
Oczekuję zwrotu 150 zl
Gwarancja Dzień dobry nie wiem co mam zrobić sklep RTV euro AGD odmówił mi wymiany na nową pralkę i również odmówili zwrotu pieniędzy a pralka dalej jest zepsuta i chcą ja ciągle naprawiać. A ile można . PROSZE O POMOC
zakupiłam pralkę w RTV euro AGD dnia 2024-09-20. We wrześniu tego roku Witam proszę o informację gdzie mogę napisać w sprawie wielokrotnego źle naprawienia pralki przyjeżdża z serwisu dalej zepsuta . Pierwszy raz reklamowałam pralkę 20 września oto numer reklamacji 7313918276. 1 października przyjechał serwis zabrał pralkę do naprawy .
8 października zadzwonił do mnie pan że jedzie do mnie z pralką że jest naprawiona po czym włączyłam pranie pralka jest nadal zepsuta GŁOŚNO wiruje i słychać jakieś okropne dźwięki napisałam do tego pana wysłałam głosówki z dźwiękiem również to wszystko posiadam w wiadomości SMS
Przyjechał pan do mnie z serwisu 9 października doszli do wniosku że źle dokręcili jakieś śrubki coś tam rozkręcili pralkę robili mi na miejscu po czym powiedział że teraz będzie chodzić jak nówka sztuka nastawiłam pranie nadal było bardzo źle bardzo głośno chodziła jakbym miała za chwilę wybuchnąć. Złożyłam ponownie reklamację bo już byłam zła że sobie nie radzą z tą naprawą .
Oto numer drugiej reklamacji 7314057566 .
Dnia 23 października.
28 października przyjechał pan z serwisu ten sam co na początku dwóch panów przyjechało zabrali pralkę do naprawy. Dziś 3 listopada otrzymuje telefon po godzinie 19:00 że pralka jest naprawiona że już mi przywiozą. Wstawiłam pranie pralka bardzo źle działa bardzo głośno chodzi wali puka dźwięki głosówki wszystko mam po prostu mam dosyć naprawianie już tej pralki proszę mi powiedzieć gdzie mam pisać kogo prosić o pomoc . Prosiłam o wymianę pralki na nową lecz RTV euro AGD nie zgodzili się na wymianę bo odpisali mi mailem że to byłby duży koszt. I napisali że może przyjechać serwis i naprawić odpisałam że oni nie potrafią naprawić tej pralki i przywożą mi ją zepsutą więc proszę o zwrot pieniędzy. Najdziwniejsze jest to że ile razy do mnie serwis przyjeżdżał nigdy nie dostałam żadnej dokumentacji z naprawy bardzo proszę o pomoc
samsungs25 ultradnia 15.10.2025 przeslalem na konto biura internetowego Dariusz Dulak 4099 pln za telefon samsungs25 ultra który to proponowany jest na stronie telfy.pl jako sprzęt powystawowy . miał być dostarczony w ciągu 5dni roboczych. po upływie tego czasu wysłałem maila z zapytaniem o realizacje. otrzymałem odpowiedz ze jest im przykro i ze potrzebują kilka dni roboczych. gdy minął tydzień ponownie wysłałem maila z zapytaniem i odpowiedz brzmiała ze do końca tygodnia dostane telefon. gdy napisałem ze odstępuje od umowy i proszę o zwrot pieniędzy nie ma żadnej odpowiedzi. do dziś nie mam telefonu pieniędzy mam wszystkie maile i dowod wplaty. oczekuje albo telefonu za ktory zaplacilem albo zwrotu pienidze w kwocie 4099pln
Opłacone zamówienie i brak wysyłki 30.10.2025 zamówiłam i opłaciłam zamówienie. Od tej foty jestem non stop zbywana. Wysłano mi pseudo fakturę za zamienię, nie ma danych firmy na fakturze, brak NIP-u. Jest tylko logo pretty woman butik. Złączam screen. W wiadomościach prywatnych osoba która odpisuje na messenger, zbywa mnie 3 tydzień. Mało tego zamówiłam dwie rzeczy, jedna pozycja na stronie była za 0.00zl w wiadomościach pani mnie wyśmiewa że chciałam coś kupić za 0zl a to był błąd na ich stronie. Niby wszystko byłoby ok ale tej pseudo fakturze jest wpisany produkt za 0zl. Sprawdziłam na grupach na Facebook i nie jestem pierwszą osobą która zamówiła produkt i go nie otrzymała. Gdy piszę wiadomości nikt mi nie odpisuje a w tym samym czasie pisze do nich z innego konta że chce coś niby kupić to odpisują od razu. Mało tego na grupie na Facebook sprzedają rzeczy z podrobionym znakiem handlowym, repliki, podróbki. Nie chcą zwrócić mi pieniędzy. Towaru również nie mają w planach wysłać, obawiam się że w ogóle nie mają go na stanie. Proceder podchodzi pod @pralnie pieniędzy”. Oczywiście do urzędu skarbowego również ich zgłoszę, tak sam do Celno Skarbowej za te podroby.