Brak zwrotu pieniędzy za anulowane zamówienie Dnia 17.11.2024 złożyłem i opłaciłem zamówienie w wysokości 389 PLN, zamówienie miało zostać dostarczone do 22.11.2024. Po kilku próbach uzyskania informacji dlaczego dostawa się opóźnia, dnia 27.11.2024 otrzymałem informację, że nie posiadają zamówionego przedmiotu. Po tej informacji zdecydowałem się odstąpić od umowy z powodu braku jej realizacji ze strony sprzedającego - informacje o odstąpieniu wysłałem do sprzedającego emailem tego samego dnia tj. 27.11.2024. Sprzedający potwierdził otrzymanie odstąpienia i zadeklarował zwrot wciągu 14 dni (do 11.12.2024). Dnia 09.12.2024 wysłałem emailem do sprzedającego przypomnienie o zbliżającym się terminie. Na tą wiadomość nie otrzymałem żadnej informacji zwrotnej. Dnia 11.12.2024 minął termin zwrotu pieniędzy i od tego dnia próbuje skontaktować się ze sprzedającym przez numer wskazany na jego stronie internetowej - bezskutecznie.
Oczekuje od firmy, że bezzwłocznie zwróci pieniądze na wskazany w korespondencji numer konta.
zakupDzień dobry Proszę o poradę, gdyż pierwszy raz znalazłam się w takiej sytuacji. Zakupiłam przez internet odzież damską w powyższym sklepie i niestety nie otrzymałam towaru jak również zwrotu środków. Pani nie jest skora do współpracy i nie deklaruje zwrotu pieniędzy. W internecie odszukałam, iż jest wiele osób poszkodowanych przez w/w sklep. Czy jest w ogóle jakaś szansa na odzyskanie pieniędzy i uniemożliwienie tej pani dalszego wyłudzania pieniędzy? https://aleo.com/pl/firma/butik-dajana-oryszewska-oborniki
brak wysyłkiBrak wysyłki zamówienia. Towar zakupiony 6.12 powinien być wysłany w ciągu 24 godzin. Mimo, że minął tydzień nr listu przewozowego nie jest podany. Najgorszy w tym wszystkim jest brak jakiegokolwiek kontaktu z firmą. Jeśli już odpiszą na @ to stały tekst, który nie ma nic wspólnego z zadanym pytaniem. Od 10.12 próbuje się doprosić o nr przesyłki. Niestety obawiam się, że paczka nie została wysłana. Proszę o zwrot pieniędzy.
Brak dostawy zamówienia Na stronie pilkomania.pl złożyłem zamówienie DDL-806F6_20240905183655 | Klocki Ideas Biało-Czarny Kot 1710szt | 294,99 zł - 1 szt. plus wysyłka dpd 19,99
Na drugi dzień dostałem maila z nr wysyłki, jednak nie znalazłem takiego wysyłki w dpd, nie odpisują na maila. Skłaniam się ku zwrotowi pieniędzy.
anulacja zamowienia i zwrot środkow na kontodałam się nabrać na oszustwo, dopiero po przeczytaniu opinii sobie to uświadomiłam. Chciałam zwrócic zamowienie i odzyskac srodki ktore przelalam na konto w kwocie 119,98.
Wyslalam meila do firmy, ale nikt nie odpowiada. Proszę o pomoc.
Brak zwrotu pieniędzy oraz kontaktu.
Zamówiłam dwie pary legginsów, jedne przyszły w złym rozmiarze, zwróciłam paczkę 28.11. Piszę, dzwonię, pytam i nic, a Pańcia codziennie aktywna w sieci, dodająca milion postów.
Brak zwrotu pieniędzy - zamówienie anulowane 12.11W dniu 16.10.2024 złożyłam zamówienie w sklepie internetowym PGG SKLEP – ekogroszek ECOGROUP (www.sklep-pgg.com) na 2 tony KARLIK EKOGROSZEK Paleta 1000kg (50 worków x 20kg) Zamówienie opłaciłam tpay (blikiem) przelewając sprzedawcy kwotę 2600zł. W tym samym dniu dostałam drogą elektroniczną na maila potwierdzenie zamówienia nr PNWMDRKNT wraz z podsumowaniem płatności (załącznik numer 1) a także mail od tpay potwierdzający poprawne zaksięgowanie płatności (załącznik numer 2) Sprzedawca deklarował dostawę do 14 dni roboczych, więc oczekiwałam na dostawę węgla. 4.11.2024 wysłałam do sprzedawcy maila – kiedy mogę spodziewać się dostawy węgla – w ten sam dzień otrzymałam mailową odpowiedź: „ dzień dobry, wysyłka w piątek” (czyli 8.11.2024), podczas gdy 14 dni roboczych na dostawę mijało już 6.11.2024. 8.11.2024 nie dostałam żadnej informacji o wysyłce węgla, więc 8.11.2024 wystosowałam kolejnego maila z zapytaniem czy węgiel został wysłany, gdyż 6.11.2024 minął deklarowany termin dostawy. Nie otrzymałam żadnej odpowiedzi.
12.11.2024 wystosowałam więc kolejnego maila o braku odzewu ze strony firmy i brakiem wysyłki węgla obiecanego na 8.11.2024 i w związku z niedotrzymaniem terminu dostawy poprosiłam o anulowanie zamówienia. Prosiłam o poważne potraktowanie sprawy. Bardzo szybko tego samego dnia otrzymałam ze „sklepu PGG” maila „w dniu wczorajszym były rozsyłane e-maile. Proszę o wskazanie numeru konta do zwrotu” (w święto 11.11.2024 rozsyłane maile…) Odpisałam że żadnego maila nie otrzymałam oraz podałam nr konta do zwrotu dnia 12.11.2024. W ten dzień otrzymałam również potwierdzenie anulowania zamówienia (załącznik numer 3).
Czekałam cierpliwie na zwrot pieniędzy, 26.11.2024 mijało 14 dni w ciągu których miał nastąpić zwrot, lecz zwrotu pieniędzy nie otrzymałam. 27.11.2024 mailowo zapytałam sprzedającego kiedy mogę spodziewać się zwrotu środków za niezrealizowane, anulowane zamówienie? Dopiero 1.12.2024 na moim koncie w sklepie internetowym ECOGROUP TECH otrzymałam lakoniczną wiadomość: „ Zwrot będzie zlecon w tym tygodniu”.
W odpowiedzi wystosowałam maila, że zgodnie z art. 32 ustawy o prawach konsumenta: „Sprzedawca musi niezwłocznie – nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia – zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru – prosiłam o zlecenie przelewu niezwłocznie jutro, czyli 02.12.2024 w przeciwnym razie będę zmuszona przekazać sprawę odpowiednim instytucjom i wystawić odpowiednie opinie w internecie.
Niestety zwrotu pieniędzy nie otrzymałam do dnia dzisiejszego (12.12.2024) to już 30 dzień od dnia anulowania zamówienia i podania numeru konta do zwrotu. Ze strony sprzedającego cisza.
Oczekuję niezwłocznego zwrotu wpłaconej kwoty 2600zł.
Równocześnie rozpoczynam wystawianie opinii w internecie i przestrzeganie przed nieuczciwym sprzedawcą. Cała sprawa zostaje także przekazana Powiatowemu Rzecznikowi Konsumentów- jeśli sprawa nie zostanie rozwiązana - sprawa zostanie zgłoszona na policję - korespondencja zabezpieczona.
Załącznik nr 1
Witaj,
Dziękujemy za zakupy w PGG SKLEP - ekogroszek ECOGROUP !
Szczegóły zamówienia
Zamówienie: PNWMDRKNT Złożone w 2024-10-16 17:08:30
Płatność: Tpay (czeka na zatwierdzenie)
Indeks Produkt Cena jednostkowa Ilość Cena końcowa
KARLIK EKOGROSZEK Paleta 1000 kg (50 worków x 20 kg) -
1 300,00 zł
2
2 600,00 zł
Produkty 2 600,00 zł
Rabaty 0,00 zł
Wysyłka 0,00 zł
Z podatkiem 0,00 zł
Zapłacono w sumie 2 600,00 zł
Wysyłka
Przewoźnik: Kurier
Płatność: Tpay (czeka na zatwierdzenie)
Opakowanie z materiałów przetworzonych: Nie
Załącznik numer 2
Tpay
Potwierdzenie transakcji
Informacje
Dzień dobry!
Informujemy o poprawnym zaksięgowaniu Twojej płatności za: #PNWMDRKNT -w PGG SKLEP MACIEJ WNĘK
Szczegóły transakcji:
• Tytuł płatności w systemie Tpay:
• Opis zamówienia w PGG SKLEP MACIEJ WNĘK: #PNWMDRKNT
• Kwota transakcji: 2600,00 PLN
• Opłaty obciążające Klienta: 0,00 PLN
• Data rejestracji zlecenia: 2024-10-16 17:08:33
• Data zaksięgowania płatności: 2024-10-16 17:08:51
Załącznik numer 3
Numer zamówienia PNWMDRKNT - Zamówienie anulowane
Twoje zamówienie o numerze PNWMDRKNT z ECOGROUP TECH zostało anulowane przez pracownika.
Przejdź do swojego konta klienta, aby dowiedzieć się więcej na ten temat.
Zakupy w sklepie internetowym W dniu 27.09.2024 zrobiłam zakupy w sklepie internetowym Mokosz Piotrkowska za sumę 215,91 PLN.Przesyłki nie otrzymałam ale sklep twierdzi inaczej,nawet gratulowano mi zakupu. Według moich wiadomości przesyłka została zwrócona do nadawcy. Sklep proponuje mi poszukać paczki w domu, u sąsiadów lub u przewoźnika. Oczekuję zwrotu wpłaconej kwoty za towar.
Rezygnacja z zamówieniaOdstępuję od umowy zawartej w dniu 08.12.2024r. W związku z przysługującym mi prawem odstąpienia od umowy w terminie do 14 dni od zawarcia umowy, bez konieczności podawania przyczyny.
Od firmy oczekuję zwrotu pełnej kwoty za towar zamówiony.
RezygnacjaBrak kontaktu ze sklepem, brak nadchodzącej przesyłki w aplikacji firmy kurierskiej pomimo powiadomiena mailowego o wysłaniu zamówienia z nieprawdziwym numerem przesyłki. Oczekuję anulowania zamówienia i zwrotu poniesionych kosztów