Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-12-09 godz: 13:17Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlK.D.
zamówienie W dniu 15.11.2025 ruszyła promocja na bluzy firmy ATROPHY, cena za jedną bluzę wynosiła 99 zł . Zakupiłam dwie bluzy rozmiar L- kolor grafitowy. Otrzymałam jedną bluzę, płacąc za dwie plus wysyłkę. Napisałam do firmy wiadomość na mailu opisując sytuację, poproszono mnie o zdjęcie etykiety tej jednej bluzy oraz zdjęcie bluzy. W następnej wiadomości zaproponowano mi zwrot środków lub wybór bluzy z nowej kolekcji, gdyż tamte podobno już wyczerpały. Wybrałam opcję wybór nowej bluzy oraz rozmiar. Nie otrzymałam ani jednej wiadomości gdzie znajduje się ta bluza, czy jest wysłana . Napisałam wiele wiadomości do firmy z prośbą o rozwiązanie sprawy, za każdym razem albo zostałam olana albo prosili o nr zamówienia, który podałam . Do tej pory nie mam ani informacji czy otrzymam wybraną przeze mnie bluzę lub zwrot środków za bluzę której nie otrzymałam . Z firmą jest brak kontaktu, nie odpisują na maile- a ilość moich maili do nich jest bardzo dużo, nie mają też podanego nr do kontaktu, co utrudnia też porozumiewanie się, wiadomość napisałam również na ich instagramie, też bez odzewu. Oczekuję wysyłki bluzy na którą się umawialiśmy w wiadomości mailowej lub zwrot środków.
2025-12-09 godz: 12:04Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlE.N.
Zwrot pieniędzy za nie zrealizowane zamówienie W dniu 02.12.2025 złożyłam i zapłaciłam za zamówienie dwa stołki barowe Aldo dwie sztuki za kwotę 496 pln. Sprzedawca nie wysłał zamówienia, nie dokonał zwrotu za nie zrealizowane zamówienie, nie odpisuje na wiadomości sms, e-mail, oraz nie odbiera telefonów. Bard proszę o pomoc w tej sprawie . Oczekuję zwrotu gotówki
2025-12-09 godz: 11:20Publiczna
Otwarta
Magdalena Skwiercz Zapłacony towar w październiku wartość 169,32zł i do dzisiaj nie otrzymałam towaru. Od 1,5 miesiąca pisze, że paczka jest w czasie realizacji, żadnego kontaktu z kupujący ponieważ nie odpowiada na wiadomości.
2025-12-09 godz: 10:56Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlP.R.
Nie ma przesyłki Pytałam państwa o to czy zamówienie kupując będzie mówiliście że macie na magazynie napewno dojdzie Dziecko 6 latek uzbierało sobie z bratem pieniążki na to czekają i płacze bo miał mieć na Mikołajki a państwo dalej znaku nawet nie ma że wysłaliście Sama posiadam firmę i wiem że ciężko wszystkim się zająć ale to jest podłe co robicie jeżeli nie będzie tego zamówienia teraz na dniach opiszę państwa firmę na tik toku na fb mam znajomych którzy że tak powiem wystepuja tam i napewno nie omieszkam opowiedzieć swej historii To już nie chodzi o państwa politykę jak czuje się takie dziecko
2025-12-09 godz: 10:39Publiczna
Otwarta
Nieprzyjęcie odstąpienia od umowy w ciągu 14 dniDnia 9.10.2025 podpisalam umowe z Play. Niestety internet (router + antena) w obecnym miejscu zamieszkania nie spełniał moich wymagań. Miałam 14 dni na odstąpienie od umowy bez podania przyczyny, co tez zrobiłam. Dnia 22.10.2025 nadałam paczke zwrotną ze sprzętem i dołączyłam w niej odstąpienie od umowy (wzór był wysłany razem z umową - nie tworzyłam własnego odstąpienia). Numer przesyłki inpost 695998000502234143562296. Niestety Play nie przyjął mojej rezygnacji, do tego w odpowiedzi na wiadomości pisze, że jeżeli teraz ma przyjąć moją rezygnacje naliczy kare umowną. Dalej wysyła mi FV za internet, gdzie ja nawet nie mam sprzętu, żeby z niego korzystać.
2025-12-08 godz: 21:23Publiczna
Otwarta
Brak możliwości zwrotu towaruSukienka, którą otrzymałam jest inna niż na zdjęciu; jest krótsza, zrobiona z innego materiału i prześwitująca. Zwrot utrudniony. Chociaż firma opisuje się jako polska marka odzieżowa i niby mieści się w Warszawie na ul Chmielnej, zwrot należy przeprowadzić na swój koszt do Chin. Kontakt mailowy prawdopodobnie z botem z Chin. Próbuję mailowo porozumieć się z firmą,ale idzie to bardzo topornie. Proponują mi dziwne rozwiązania, np. zostawić sobie sukienkę, a oddadzą mi 30% jej wartości w co kompletnie nie wierzę. Sukienka do niczego mi się nie przyda, a koszt zwrotu za granicę przekracza 100 zł i też wydaje mi się że nie udadzą mi pieniędzy.
2025-12-08 godz: 20:54Publiczna
Otwarta
Oszustwo przez internet Firma przyjęła zamówienie. Pieniądze zostały przelane 18listopada tego roku , a zamówienia dalej nie ma. Strona nie odpowiada na wysyłane wiadomości.
2025-12-08 godz: 17:17Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlK.C.
Zwrot pieniędzy Zamówiłam kilka sukienek , kilka zostawiłam kilka odesłałam. Przesyłka dotarła do sprzedawcy 09.10.25 do dziś zwrotu pieniędzy brak. Kontakt z firmą średni na maile nie odpowiadają a jeżeli odpowiedzą to piszą że zwrot będzie w ciągu dwóch dni i tak już kilka miesięcy.
2025-12-08 godz: 14:42Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu sprzętu po reklamacjiW dniu 3 listopada została złożona reklamacja na odkurzacz. W dniu 19 listopada miał być dostarczony towar po reklamacji, ale dotarł odkurzacz innego klienta, co zostało zgłoszono. Do dnia dzisiejszego sprawa nie została rozwiązana, sprzęt innego klienta został zabrany, a mój tak i nie wrócił do mnie. Na infolinii konsultant codziennie twierdzi że nie wiedzą gdzie jest mój odkurzacz, a maila dostaje, że odkurzacz niby dalej jest w serwisie. Oczekuję na zwrot odkurzacza albo pieniędzy
2025-12-08 godz: 12:35Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlA.Z.
Brak zwrotu pieniędzy Zwróciłem towar 2 tygodnie temu , sklep nadal nie zwrócił pieniędzy. To był zakup online.