Zwrot kosztów Zamówiłam 17.01 na stronie pilkomania zabawkę - klocki. Strona w mejlu do mnie podała mi fałszywy numer przesyłki i do tej pory nie wysłała prawdziwego numeru. W związku z ogromną ilością negatywnych komentarzy na temat firmy pilkomania, braku jawnej informacji na temat dodatkowych opłat celnych, utrudnionego kontaktu mejlowego chciałabym zrezygnować z zamówienia i otrzymać zwrot kosztów.
Zakup generatora paryDzień dobry, 02.01.25r. online kupiłam generator pary, po czym 03.01.25 odesłałam do firmy ich produkt, 03.01.25r. zadzwoniłam na infolinię, odstąpiłam od umowy i czekałam na zwrot pieniędzy, których do tej pory nie otrzymałam!!
Opis całego zamówienia Po pierwsze generator pary przyszedł do mnie 02.01.2025 r. Urządzenie było tylko zapakowane w oryginalne opakowanie i niczym nie zabezpieczone np. dodatkowym kartonem czy folią, dlatego pudełko było przybrudzone i lekko pozaginane. Po odpakowaniu sprzętu jego stan był dobry. Po otworzeniu towaru w celu sprawdzenia jego stanu jak i sprawności do urządzenia została wlana woda. Po włączeniu generatora do prądu para nie buchała z żelazka. W tym samym dniu dzwoniłam na infolinię i zgłosiłam wadę urządzenia - w tym że jest niezdatne do użytku, gdyż nie spełnia podstawowych funkcji tj. prasowanie. Pani prosiła żebym wypełniła formularz reklamacyjny. W tym miejscu należy zaznaczyć iż urządzenie nie było używane, jedynie zostało odpakowane w celu sprawdzenie jego stanu - w tym momencie została od razu wykryta wadliwość towaru. 03.01.25 r zadzwoniłam ponownie na infolinię firmy i zgłosiłam całkowite odstąpienie od umowy. W tym dniu również generator został odesłany do firmy, zapakowany oryginalnie i odpowiednio zabezpieczony.
Mimo zgłoszenia faktu odstąpienia od umowy tj. zwrócenia towaru firma poczytuje moje oświadczenie wbrew moje woli i dokonuje naprawy towaru ( dostałam informację że sprzęt trafił do serwisu ). 10.01.25 r otrzymałam informację że sprzęt z serwisu został ponownie do mnie odesłany. Znowu zadzwoniłam na infolinię w celu wyjaśnienia sprawy, że ja już zgłaszam odstąpienia od umowy!! Potem 21.01.25r. znowu mi firma wysyła ten towar. Za każdym razem odmawiałam u kuriera odbioru sprzętu, znowu dzwoniłam na infolinię i tak 3 razy.
04.02.25r. napisała do mnie firma, że potrąci mi 10% wartości sprzętu za uszkodzenia (drobne rysy) i wlania wody, bo to obniżyło wartość ich sprzętu.
Ponownie zaznaczam iż w niniejszej sprawie pomijając fakt niezdarności towaru, nie był on używany . Towar był nowy, nie nosił wad użytkowania i został zgodnie z Firmy zaleceniami spakowany i odesłany.
Po miesiącu czasu nie mogąc doprosić się zwrotu pieniędzy zostałam jeszcze obciążona za coś czego nie zrobiłam!!!
Moje roszczenia: to zwrot pieniędzy w 100%
[dane usunięte przez moderatora]
Zwrot rekompensaty Dostałam zamówienia inne niż zamowilam bo przyszły tańsze a do tego były one niekompletne. Rownież zostala naliczona opłata cła co nie powinno leżeć to po mojej stronie. Po napisaniu maila do firmy zostałam skierowana do osób zajmujących się reklamacjami. Tam po wypisywaniu 15 maili ustalilismy że otrzymam rekompensate w wysokości 250 zł jednak do dziś nie otrzymałam przelewu. Upominając się o to w kolejnych wiadomościach szanowni Państwo ciągle pisza to samo... Chce tylko otrzymać ustalona rekompensatę za pomylone i wybrakowane zamówienia
Brak zwrotu pieniędzyDo trzech razy sztuka. Może jednak stać Was na udzielenie jakiejś odpowiedzi. Ciekawa jestem, czy jesteście zadowoleni z faktu [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]klientów. Przypominam, że chodzi o zamówienie 11247 z października 2024 roku, potwierdzenie zwrotu nr 1334 z dnia 27.11.2024 roku. Dodam, że [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]z Waszej strony jest zamieszczenie zwrotu: Zapraszamy do złożenia ponownie zamówienia w sklepie internetowym Triumph
Brak zwrotu pieniędzyNie dostałam zwrotu dwóch sukienek nr zamówienia ZS-1836-08/2024 koszt 45,86 oraz sukienka ZPL 240815-000422 koszt 45,87 jakoś już w sierpniu 2024 i nie dostałam do dzisiaj dostaje co chwilę maila w załączniku. Mój numer przelewu co kupiłam te zamówienia na nr konta [dane usunięte przez moderatora] . Będę wdzięczna za odpowiedź
Brak informacji Od zamówienia walczę z informacją odnośnie przesyłki. Pomijam fakt że wysyłka w 24h to jedno wielkie [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]. Gdy przeczytałam komentarze napisałam maila ze anuluje zamówienie na co nikt nie zareagował. Zamówienie 17 stycznia, po wyproszeniu numer przesyłki poczty polskiej i że przesyłka w kilka dni dotrze ale chyba w snach! Ani przesyłki ani informacji gdzie ona jest ani reakcji na informacje ze anuluje zamówienie!!! To jest żałosne! Na pytanie odnośnie dodatkowej opłaty też nikt nie reaguje! Żądam zwrotu pieniędzy
Problem z odstąpieniem od umowyKupiłam buty, odstapualam od umowy i odesłałam towar w stanie w jakim go dostałam. Sprzedawca zarzucił mi że skoro nie poinformowałam że otrzymałam buty zabrudzoną na podeszwach to uznaje że ja je zabrudziłam i odmówił przyjęcia zwrotu i chciał odesłać mi buty. Po interwencji zwrócił mi 150 zł z kwoty 319 zł. Nie zgadzam się z tym rozstrzygnięciem. Odesłałam towar w takim stanie w jakim go dostałam.
naliczenie odszkodowania za rozwiązanie umowy Korzystałam z usług UPC. Przejęła ją firma
Play (P4 Sp. z o.o.), Telefonicznie zawarto ze mną nową umowę. Nie poinformowano mnie o naliczaniu odszkodowań. Ponieważ musiałam zrezygnować z ich usług, napisałam o rozwiązanie umowy z zachowaniem ustawowego okresu wypowiedzenia. Odesłałam w terminie sprzęt firmy. Otrzymałam SMS o przyjęciu mojej dyspozycji oraz informację o odłączeniu z dniem 01.01,2025. Nie było żadnej informacji o naliczeniu odszkodowania.
Reklamacja bluzy Zakupiona bluza firmy Adidas została wyprana w 30 stopniach i po praniu skurczyła się na długości o około 5cm. Bluza została wysłana do firmy i reklamacja została odrzucona. Oczekuję od firmy zwrotu pieniędzy
Reklamacja dużej walizki Walizka zgłoszona do reklamacji z powodu pęknięcia spodu tworzywa PC w okolicy kółka. Reklamacja nie została uznana, gdyż stwierdzono , że wina leży po stronie użytkownika walizki - nie na skutek wady produktu a jego użytkowania. Pęknięcie powstało jednak w momencie przemieszczania się po lotnisku, gdzie walizka nie była narażona na mocniejsze uderzenie ani nie była tez zbyt przeciążona ponieważ dopuszczalna waga walizki była określona na 22 kg i tyle walizka ważyła. Walizka była użytkowana po raz pierwszy więc uznałam takie pęknięcie za wadę materiału lub wykonania walizki, tym bardziej, że pęknięcie nastąpiło podczas przemieszczania się po lotniku tuż przed lotem. Dział obsługi reklamacji Ochnik uznał , że uszkodzenie powstało wskutek nacisku lub uderzenia o twardą nawierzchnię, jednak jak duże musiałoby być uderzenie aby walizka pękła? Walizka tego typu wykonana z ponoć najwytrzymalszego tworzywa PC powinna wytrzymać przeciętny nacisk podczas transportu oraz uderzenie typu postawienie na ziemi np. przy wyładowaniu z taksówki, nie mówiąc już o transporcie lotniczym.... Nie zauważyłam aby walizka była gdzieś uderzona podczas mojego użytkowania. Czy wyładowanie jej z taksówki mogło uszkodzić najwytrzymalszy (wg producenta walizki Ochnik) materiał jakim jest Poliwęglan? Dodam, że mogłabym zgłosić reklamację na lotnisku jeśli uszkodzenie powstałoby po transporcie lotniczym, gdzie walizki są narażone na uderzenia ale walizka pękła jeszcze przed lotem i była użyta po raz pierwszy!
Załączam odpowiedź działu reklamacji Ochnik oraz zdjęcia uszkodzenia walizki.