"BIG STAR LIMITED" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Dobra konsumpcyjne

"BIG STAR LIMITED" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
Publiczna
Zamknięta

NIEROZLICZONY ZWROT

9 grudnia nadałam do sklepu BIG STAR zwrot za pośrednictwem DPD (nadana w automacie paczkowym). Nr przesyłki: 1006776823678U. 2 stycznia skontaktowałam się w tej sprawie ze sklepem (status mojej przesyłki się nie zmieniał) i sklep wysłał reklamację do firmy kurierskiej. Termin odpowiedzi na reklamację upłynął DPD 2-3 lutego (30 dni). Napisałam więc ponownie do sklepu w tej sprawie. Nie otrzymałam żadnej informacji poza tym, że nadal czekają na odp z DPD. A od kilku dni w ogóle nie odpisują na maile. Wartość zwracanych ubrań to 465,47 zł Jeżeli termin upłynął to chyba reklamacja jest z automatu uznana? Bardzo proszę o pomoc w powyższej sprawie. (czytaj więcej)