Publiczna
Otwarta

NIEROZLICZONY ZWROT

9 grudnia nadałam do sklepu BIG STAR zwrot za pośrednictwem DPD (nadana w automacie paczkowym). Nr przesyłki: 1006776823678U. 2 stycznia skontaktowałam się w tej sprawie ze sklepem (status mojej przesyłki się nie zmieniał) i sklep wysłał reklamację do firmy kurierskiej. Termin odpowiedzi na reklamację upłynął DPD 2-3 lutego (30 dni). Napisałam więc ponownie do sklepu w tej sprawie. Nie otrzymałam żadnej informacji poza tym, że nadal czekają na odp z DPD. A od kilku dni w ogóle nie odpisują na maile. Wartość zwracanych ubrań to 465,47 zł Jeżeli termin upłynął to chyba reklamacja jest z automatu uznana? Bardzo proszę o pomoc w powyższej sprawie.


Wiadomości [1]

2025-02-07 godz: 22:20
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl ​​umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu.  W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]