- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Massimo dutti
Dobra konsumpcyjne
Dnia 29.01 Massimo dutti za pośrednictwem przewoźnika Dhl odebrało paczkę zwrotną, co można w łatwy sposób sprawdzić. Wczoraj tj. 12.01 mineło 14 dni kalendarzowych na rozliczenie zwrotu. Jako, że płatność była realizowana za pomocą Klarny, powiadomiłam ich o problemie w związku z czym wstrzymano moją płatność. Kanały komunikacyjne z Massimo dutti jak np email, whatsupp nie działają (bot), na czacie raz udało się połączyć z konsultantką- po oczekiwaniu na sprawdzenie sprawy w systemie, czat został zablokowany. Oczekuję rozliczenia zwrotu zgodnie z obowiązującym prawem.(czytaj więcej)
Zakupy zrobione w Massimo dutti 26 i 27 grudnia 2024 roku. Zwrot dokonany 7 i 8 stycznia 2025 roku. Do tej pory nie zwrócono mi moich pieniędzy, infolinia tak naprawdę nie działa, wysłałam trzy maile na które nie mam odpowiedzi. Weszłam na fora i poczytałam opinie o firmie. Okazuje się, że nie jestem jedynym [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]klientem. Jesteście państwo dla mnie ostatnią deską ratunku(czytaj więcej)