2025-01-31 godz: 12:35
Od
avatar-urlR.J.
Publiczna
Zamknięta

zwrot środków

Zakupy zrobione w Massimo dutti 26 i 27 grudnia 2024 roku. Zwrot dokonany 7 i 8 stycznia 2025 roku. Do tej pory nie zwrócono mi moich pieniędzy, infolinia tak naprawdę nie działa, wysłałam trzy maile na które nie mam odpowiedzi. Weszłam na fora i poczytałam opinie o firmie. Okazuje się, że nie jestem jedynym [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]klientem. Jesteście państwo dla mnie ostatnią deską ratunku


Wiadomości [1]

2025-01-31 godz: 22:07
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl ​​umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu.  W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]