- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Postergaleria
Dobra konsumpcyjne
Złożyłem zamówienie 25 stycznia. Zgodnie z informacją na stronie internetowej sklepu powinno być realizowane zaraz po zaksięgowaniu płatności i dostarczone w ciągu 2-3 dni roboczych. Płatność Blik była natychmiastowa. Na dzień 26 lutego nie mam zamówienia ani żadnej informacji od sklepu odnośnie daty realizacji. Średnio raz na tydzień piszę maila do sklepu z pytaniem o zamówienie i zawsze dostaję tą samą odpowiedź - wyślemy w przyszłym tygodniu. Za czwartym razem poprosiłem o zwrot pieniędzy i tutaj sklep przestał odpowiadać. Sądzę, że zostałem oszukany. (czytaj więcej)
1 października 2023 r. została zakupiona internetowo sofa przez stronę internetową https://homedesigns.pl/pl Czas realizacji wskazywał na 5 dni roboczych. Dziś mamy 21 października, a towar nadal nie dotarł. Dzwonilismy do firmy - zamówienie miało ulec opóźnieniu i być wysłane tydzień później. Takie informacje dostaliśmy też mailowo. Zbywali na czekaniem na tkaninę itp., gdzie na stronie nie było żadnej informacji, że nie mają tego na stanie Tydzień kolejny minął, a my nie mamy ani sofy, ani żadnej informacji od sklepu. Napisałam kolejna wiadomość z prośbą o zwrot kosztów, gdyż sofa jest mi potrzebna, czekam prawie miesiąc i wolę kupić ja w innym sklepie Zaczynam o tyle martwić się nieuczciwą praktyka sklepu, gdyż zakup był brany na raty i zostaliśmy ze spłatą rat i brakiem towaru. Chcemy zwrot kosztów- taka wiadomość wysłaliśmy do sklepu.(czytaj więcej)