- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
4Invest Bartosz Englert - sklep internetowy Olive & Moon
Dobra konsumpcyjne
Zwrot został dostarczony do firmy Olive&Moon dnia 28.10.2024r. za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost. Po upływie 14 dni kontaktowałam się z firmą w sprawie wyjaśnienia braku zwrotu. Brak odzewu. Po 48h ponowiłam kontakt. Ponownie cisza. Oczywiście firma nie udostępnia numeru telefonu, aby kontakt był utrudniony... W każdej z wiadomości żądam wyjaśnienia opóźnienia oraz wykonania zwrotu w trybie natychmiastowym.(czytaj więcej)
Dnia 28.09.2024 złożyłam zamówienie w sklepie internetowym Olive and Moon (https://oliveandmoon.pl/ ). Zamówienie odebrałam 10.10.2024. Odstąpiłam od umowy dla części zamówienia: sweter o wartości 269,00 zł zwróciłam w stanie idealnym - firma otrzymała przesyłkę z wypełnionym formularzem zwrotu poprzez Wygodne Zwroty 22.10.2024. Niestety do tej pory nie otrzymałam środków za zwrócone zamówienie. Z firmą kontaktowałam się już trzykrotnie drogą mailową. Moje wiadomości pozostają bez odpowiedzi. W ostatnim mailu napisałam, że czekam na zwrot środków do końca bieżącego tygodnia, to jest do dnia 17.11.2024. Oczekuję pilnego zwrotu pieniędzy. (czytaj więcej)
W dniu 22 października 2024 r. otrzymałam zamówiony w sklepie internetowym Olive & MOON towar. W tym samym dniu - 22 października 2024 r. odstąpiłam od umowy i dokonałam zwrotu zakupionego towaru, o wartości 379, 00 zł. Zwrot dotarł do sprzedawcy w dniu 23 października 2024 r. Pomimo upływu 14 dniowego terminu na zwrot środków przeze sklep internetowy, do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu kwoty 379 zł. . Ponadto sklep nie odpowiada na wiadomości mailowe. (czytaj więcej)