4Invest Bartosz Englert - sklep internetowy Olive & Moon

Dobra konsumpcyjne

4Invest Bartosz Englert - sklep internetowy Olive & Moon

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu pieniędzy

Zwrot został dostarczony do firmy Olive&Moon dnia 28.10.2024r. za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost. Po upływie 14 dni kontaktowałam się z firmą w sprawie wyjaśnienia braku zwrotu. Brak odzewu. Po 48h ponowiłam kontakt. Ponownie cisza. Oczywiście firma nie udostępnia numeru telefonu, aby kontakt był utrudniony... W każdej z wiadomości żądam wyjaśnienia opóźnienia oraz wykonania zwrotu w trybie natychmiastowym.(czytaj więcej)

Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu środków za zamówienie

Dnia 28.09.2024 złożyłam zamówienie w sklepie internetowym Olive and Moon (https://oliveandmoon.pl/ ). Zamówienie odebrałam 10.10.2024. Odstąpiłam od umowy dla części zamówienia: sweter o wartości 269,00 zł zwróciłam w stanie idealnym - firma otrzymała przesyłkę z wypełnionym formularzem zwrotu poprzez Wygodne Zwroty 22.10.2024. Niestety do tej pory nie otrzymałam środków za zwrócone zamówienie. Z firmą kontaktowałam się już trzykrotnie drogą mailową. Moje wiadomości pozostają bez odpowiedzi. W ostatnim mailu napisałam, że czekam na zwrot środków do końca bieżącego tygodnia, to jest do dnia 17.11.2024. Oczekuję pilnego zwrotu pieniędzy. (czytaj więcej)

Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu środków za zwrócone zamówienie

W dniu 22 października 2024 r. otrzymałam zamówiony w sklepie internetowym Olive & MOON towar. W tym samym dniu - 22 października 2024 r. odstąpiłam od umowy i dokonałam zwrotu zakupionego towaru, o wartości 379, 00 zł. Zwrot dotarł do sprzedawcy w dniu 23 października 2024 r. Pomimo upływu 14 dniowego terminu na zwrot środków przeze sklep internetowy, do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu kwoty 379 zł. . Ponadto sklep nie odpowiada na wiadomości mailowe. (czytaj więcej)