- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
GMM GROUP
Rekreacja
Frytkownica kupione w lutym Po dwóch miesięcach zacząła się źle wypiekać Złożyłam reklamacji Ale nie miałem możliwości odesłać Odesłała Uzondzdenie w lipcu Po weryfikacji Uzondzdenia dział reklamacj zgłosił że Uzondzdenie pracuje prawidłowo i żeby ją odebrałem Uzondzdenie w ciągu siedmiu dni Co ja i zrobiłam Zamówiłam kuriera za swój koszt i odebrałem Uzondzdenie Ale po otwarciu opakowania zauważyłam że obudowa Frytkownicy Porysowaną I od tyłu Est pęknięcia Dział reklamacj odrzucą ten problem I cały czas odpisuję że Uzondzdenie było odesłane do mnie w takim stanie jak do nich dostarczone Podałam video I zdjęcia prszed reklamacjęj i Po Prowadzę z nimi rozmowy w ERLI.Ale dział reklamacj nie rozwiązuje problem Tylko znachodzi wymówki że wina kupującego lub przewoźnika.(czytaj więcej)