Dzień dobry,
Zgłaszająca od samego poczatku chciała zwrócić używaną kilka miesięcy frytownicę która po sprawdzeniu u nas okazało się że działa prawidłowo i bez zarzutów.
Klient: "Dzień dobry.Frytownice mam w reklamacji.Ale chciałabym zrobić zwrot tej Frytkownicy.Po reklamacji"
Tak jak napisałam w odpowiedzi do klienta:
"Dzień dobry,
Po weryfikacji frytownicy na magazynie niestety zgłoszenie Pani uznajemy za niezasadne.
Urządzenie zostało dokładnie sprawdzone - działa prawidłowo i bez zarzutu.
Stosując się do tabeli zawartej w instrukcji, minimalnej i maksymalnej dozwolonej gramatury, czasu przygotowania, temperatury jak i pozostałych wytycznych-
przygotowane produkty są prawidłowo dopieczone.
Odnośnie niedopieczonego ciasta przypominam, iz tak jak napisane jest to w instrukcji należy uzyć dodatkowej formy do pieczenia.
W związku z powyższym bardzo proszę o odbiór urządzenia od nas (zlecenie kuriera) w ciagu 7 dni tj. do dnia 26.07.2024.
Na zleceniu odbioru proszę wpisać : dział reklamacji."
Po odbiorze od nas frytownicy od 24,07 zaczęła nas bezpodstawnie oskarżać o porysowanie urządzenia:
"Dziś odebrałem Frytkownic z reklamacji Ale Frytkownicy Est Porysowana.. Obudowa od góry i po stronie Z tyłu Pęknięcia .W szredku coś Est podobne do kawałka plastyka.Zrobie zwrot na wymianę Uzondzdenie."
"Taki rusy pojawiają się w trakcie otwierania szrubkow kiedy Frytkownica była przewrócona i kręcona ."
Jeżeli Państwo chcą mogę przesłać całą korespondencję z klientem.
Zdjęcia które tu dołączyła jak również w dyskusji a które opisuje że to jedno jest zrobione przed wysłaniem do nas na reklamację IMG_20240724_152729_f409.jpg jest zrobione 24.07.2024 tak samo jak pozostałe dołączone do zgłoszenia, czyli po odbiorze od nas towaru.
Zdjęcie to zostało przerobione w programie graficznym i nie odzwierciedla danego przedmiotu (czarna , błyszcząca przykrywka nie szara matowa jak na zdjęciu).
Zostało przerobione nieudolnie bo nawet widać na boku to uszkodzenie o które nas oskarża.
Pozostałe dołączone tu zdjęcia zostały zrobione również w tym samym czasie 24.07.2024.
Video nie było dosłane a tylko zdjęcia z video 03,2024 które również są bardzo niewyraźne .
Jesteśmy poważną firmą i nie unikamy odpowiedzialności jeżeli zgłoszenie jest zasadne za sprzedawany towar.
W tym przypadku jest bardzo niezasadne a klient próbuje nas oczerniać .
Nnie stwierdzono żadnych nieprawidłowości w działaniu urządzenia przy zastosowaniu się do instrukcji obsługi.
W razie pytań pozostaję do dyspozycji od 18.08 (urlop).
Z poważaniem
Ewa Radosz