2024-08-13 godz: 05:38
Od
avatar-urlV.N.
Publiczna
Rozwiązana

W czasie reklamacji Porysowaną obudowa Frytkownicy

Frytkownica kupione w lutym Po dwóch miesięcach zacząła się źle wypiekać Złożyłam reklamacji Ale nie miałem możliwości odesłać Odesłała Uzondzdenie w lipcu Po weryfikacji Uzondzdenia dział reklamacj zgłosił że Uzondzdenie pracuje prawidłowo i żeby ją odebrałem Uzondzdenie w ciągu siedmiu dni Co ja i zrobiłam Zamówiłam kuriera za swój koszt i odebrałem Uzondzdenie Ale po otwarciu opakowania zauważyłam że obudowa Frytkownicy Porysowaną I od tyłu Est pęknięcia Dział reklamacj odrzucą ten problem I cały czas odpisuję że Uzondzdenie było odesłane do mnie w takim stanie jak do nich dostarczone Podałam video I zdjęcia prszed reklamacjęj i Po Prowadzę z nimi rozmowy w ERLI.Ale dział reklamacj nie rozwiązuje problem Tylko znachodzi wymówki że wina kupującego lub przewoźnika.


Wiadomości [2]

2024-08-13 godz: 12:50
Od
V.N.

Dział reklamacj w kolejny raz Odrzucą moje zgłoszenie

2024-08-14 godz: 09:37
Od
GMM GROUP

Dzień dobry, Zgłaszająca od samego poczatku chciała zwrócić używaną kilka miesięcy frytownicę która po sprawdzeniu u nas okazało się że działa prawidłowo i bez zarzutów. Klient: "Dzień dobry.Frytownice mam w reklamacji.Ale chciałabym zrobić zwrot tej Frytkownicy.Po reklamacji" Tak jak napisałam w odpowiedzi do klienta: "Dzień dobry, Po weryfikacji frytownicy na magazynie niestety zgłoszenie Pani uznajemy za niezasadne. Urządzenie zostało dokładnie sprawdzone - działa prawidłowo i bez zarzutu. Stosując się do tabeli zawartej w instrukcji, minimalnej i maksymalnej dozwolonej gramatury, czasu przygotowania, temperatury jak i pozostałych wytycznych- przygotowane produkty są prawidłowo dopieczone. Odnośnie niedopieczonego ciasta przypominam, iz tak jak napisane jest to w instrukcji należy uzyć dodatkowej formy do pieczenia. W związku z powyższym bardzo proszę o odbiór urządzenia od nas (zlecenie kuriera) w ciagu 7 dni tj. do dnia 26.07.2024. Na zleceniu odbioru proszę wpisać : dział reklamacji." Po odbiorze od nas frytownicy od 24,07 zaczęła nas bezpodstawnie oskarżać o porysowanie urządzenia: "Dziś odebrałem Frytkownic z reklamacji Ale Frytkownicy Est Porysowana.. Obudowa od góry i po stronie Z tyłu Pęknięcia .W szredku coś Est podobne do kawałka plastyka.Zrobie zwrot na wymianę Uzondzdenie." "Taki rusy pojawiają się w trakcie otwierania szrubkow kiedy Frytkownica była przewrócona i kręcona ." Jeżeli Państwo chcą mogę przesłać całą korespondencję z klientem. Zdjęcia które tu dołączyła jak również w dyskusji a które opisuje że to jedno jest zrobione przed wysłaniem do nas na reklamację IMG_20240724_152729_f409.jpg jest zrobione 24.07.2024 tak samo jak pozostałe dołączone do zgłoszenia, czyli po odbiorze od nas towaru. Zdjęcie to zostało przerobione w programie graficznym i nie odzwierciedla danego przedmiotu (czarna , błyszcząca przykrywka nie szara matowa jak na zdjęciu). Zostało przerobione nieudolnie bo nawet widać na boku to uszkodzenie o które nas oskarża. Pozostałe dołączone tu zdjęcia zostały zrobione również w tym samym czasie 24.07.2024. Video nie było dosłane a tylko zdjęcia z video 03,2024 które również są bardzo niewyraźne . Jesteśmy poważną firmą i nie unikamy odpowiedzialności jeżeli zgłoszenie jest zasadne za sprzedawany towar. W tym przypadku jest bardzo niezasadne a klient próbuje nas oczerniać . Nnie stwierdzono żadnych nieprawidłowości w działaniu urządzenia przy zastosowaniu się do instrukcji obsługi. W razie pytań pozostaję do dyspozycji od 18.08 (urlop). Z poważaniem Ewa Radosz


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]