- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
FASARDI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Usługi inne
Dobra konsumpcyjne
Odstąpiono od umowy zawartej na odległość. Zamówienie zostało zwrócone, w dniu 29.11.2024 wystawiona faktura korygująca, wartość do zwrotu 164,99 zł. Wysłany mail i monit, uzyskana odpowiedz iż obecnie firma ma problemy z płatnościami. Próba kontaktu przez Facebooka nieskuteczna. (czytaj więcej)
Dnia 10.11.2024 r. kupiłam odzież na stronie Fasardi.com. Z powodu opóźnienia w wysyłce towaru 14.11.2024 anulowałam zamówienie oraz podałam numer konta do zwrotu środków. W odpowiedzi dostałam informację od sklepu o problemach z działem księgowości przez co występują opóźnienia w wypłacie zwrotów. Dnia 20.11.2024 r. otrzymałam korektę faktury z prośbą o potwierdzenie odbioru, potwierdziłam tego samego dnia. Dnia 24.11.2024 poprosiłam o informację dotyczącą zwrotu środków na konto, ponownie wysłano mi informację o problemach z działem księgowości. Prośbę o zwrot środków na konto wysyłam do firmy jeszcze kilkukrotnie, za każdym razem odsyłano informację o problemach z działem księgowości. Po kilku e-mailach z wezwaniem o zwrot środków na konto odesłano mi informację, że moje zlecenie oczekuje na informacje zwrotne. Na moją wiadomość z pytaniem gdzie i jakie informacje zwrotne mam wysłać nie dostałam odpowiedzi. Po tygodniu ponownie przesłano mi e-mail, że moje zlecenie oczekuję na informacje zwrotne. Telefon firmy nie odpowiada, więc pozostaje tylko kontakt przez e-mail. Niestety nikt nie czyta i nie odpowiada na wiadomości. Do dnia 12.2024 od anulowania zamówienia nie otrzymałam zwrotu środków na konto.(czytaj więcej)
Witam od miesiąca czekam aż sklep FASARDI zwróci mi pieniądze. Nie moge się z nimi skontaktować telefonicznie ani mailowo. (czytaj więcej)
W dniu 1.11.2024 złożyłam zamówienie w sklepie internetowym FASARDI na kwotę 322,55zł. Po około 2 tygodniach kiedy zamówienie nie docierało znalazłam informację w internecie, że firma nie wysyła zamówień klientom w związku z tym napisałam email do firmy z informacją o anulowaniu zamówienia. Po jakimś czasie otrzymałam fakturę korygującą z w/w sklepu o anulowaniu zamówienia lecz do dnia dzisiejszego pieniądze nie zostały mi zwrócone.(czytaj więcej)
Zamówienie nie zostało zrealizowane od lipca 2024r, pomimo jego opłacenia, ani też nie zostały zwrócone środki z dokonanego zakupu. Oczekuję zwrotu pieniędzy.(czytaj więcej)
Dzień dobry, 21.10.2024 r. zakupiłam kombinezon w firmie Fasardi. Niestety okazał się za duży, więc go zwróciłam. 29.10. dostałam wiadomość, że mój zwrot został rozpatrzony pozytywnie i do 14 dni dostanę przelew zwrotny na kwotę 122,10 zł (otrzymałam też fakturę korygującą). Do tej pory nie mam pieniędzy na koncie. Tydzień temu napisałam maila do firmy, a w odpowiedzi dostałam informację o przejściowych problemach księgowych. Proszę o interwencję, bo chcę odzyskać swoje pieniądze. Pozdrawiam.(czytaj więcej)
12 listopada firma Fasardi wysłała do mnie maila, że otrzymała ode mnie zwrot towaru i wystawiła fakturę korygującą na kwotę zwrotną 182,39 zł, której to jednak do dziś nie otrzymałam, a sklep nie odpowiada na wiadomości. Z wyrazami szacunku [dane usunięte przez moderatora](czytaj więcej)
Zapłaciłem za dwie sukienki 16/11/2024 Otrzymałem fakturę. Sklep nie wysłał towaru. Nie mogę zalogować się na swoje konto w sklepie. Na mejlową prośbę o wyjaśnienie statusu zamówienia brak odpowiedzi. Telefon 42 23 10 00 ciągle nie odpowiada. Wysłałem prośbę o zwrot pieniędzy w związku z rezygnacją z zamówienia przed upływem 14 dni. W odpowiedzi automatyczny mail i z informacją o problemach z systemem księgowym. Proszę o zwrot wpłaconej kwoty 152,99 PLN.(czytaj więcej)
Zwróciłam rzeczy 07.11.2024. Pracownik firmy Fasardi powiadomił mnie 12.11.2024 o pozytywnym rozpatrzeniu mojego zwrotu. Środki miały zostałam zwrócone w ciągu 14 dni. Jednak po ponagleniu, dostałam odpowiedź:” Z powodu problemów w naszych systemach związanych z działem księgowości występują opóźnienia w wypłatach zwrotów. Przepraszamy za wszelkie niedogodności i informujemy, że dokładamy wszelkich starań, aby jak najszybciej rozwiązać ten problem. Twoje e-maile będą przetwarzane w kolejności i skontaktujemy się z Tobą. Dziękujemy i pozdrawiamy.”. Po czym kontakt się urwał. Proszę o pomoc w odzyskaniu pieniędzy. Kwota to 214,39zł. (czytaj więcej)
Zamówienie złożone 23.08.2024, dostarczone prawdopodobnie 27.08.2024 bo wtedy to napisałam maila do obsługi klienta, że jeden z artykułów przesłali w innym rozmiarze niż zamawiałam. Obsługa klienta poinformowała mnie, że mam prawo do zwrotu towaru lub jego wymiany. Zdecydowałam się na zwrot, opłaciłam przesyłkę zwrotną (mimo iż błąd leżał po stronie firmy) i odesłałam towar w takim samym stanie w jakim do mnie przyszedł - zafoliowany z metkami. Dostałam potwierdzenie od przewoźnika 03.09.2024 że paczka dotarła do Fasardi, 11.09.2024 otrzymałam fakturę korygującą i od tego czasu czekam na zwrot środków. Gdy się o niego upomniałam drogą mailową dostałam odpowiedź, że sklep ma problem z systemem płatności. Trudno mi w to uwierzyć, że od sierpnia firma ma kłopot z przelaniem środków za towar, ktory zwrócilam a tego właśnie oczekuję.(czytaj więcej)