FASARDI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Usługi inne

Dobra konsumpcyjne

FASARDI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
Publiczna
Otwarta

Zwrot pieniędzy za odesłany towar

Proszę o zwrot pieniędzy za odesłane zamówienie jeżeli nie dostanę zgłoszę sprawę na policję i do działu konsumenta czekam jeszcze do poniedziałku potem sprawa na polici będzie i do tej pory nie odbieracje telefonów ani nie odpisujecie na wiadomości(czytaj więcej)

Publiczna
Rozwiązana

Brak zwrotu środków za zwrócony towar

W dniu 02.07.2024 dokonałam zakupu sukienki w sklepie internetowym FASARDI https://www.fasardi.com/ płacąc za pośrednictwem usługi blik kwotę 184,39zł. Towar jednak zwróciłam, a dniu 12.07.2024 otrzymałam od firmy maila zwrotnego o przyjęciu zwrotu wraz z informacją, że w ciągu 14 dni otrzymam środki na konto - nie otrzymałam faktury korygującej zakup. Do dnia dzisiejszego przelew zwrotny nie wpłynął na moje konto, a ze sklepem nie ma żadnego kontaktu – telefon nie odpowiada, a sklep nie reaguje na kontakt poprzez pocztę elektroniczną, WhatsApp, Messenger, Instagram. kilkukrotnie mailowo wysyłałam wezwanie do zapłaty, w tym ostatnie określiłam jako przedsądowe z dnia 13.08.2024 – na żadne z tych wezwań nie otrzymałam odpowiedzi, poza informacją z dnia 12.08.2024 wysłaną przez automat obsługujący pocztę elektroniczną o problemie z dostarczeniem mojej wiadomości. Podobne prośby kierowałam również za pośrednictwem Messenger i WhatsApp – na żadną nie otrzymałam odpowiedzi. Dodatkowo nie mogę zalogować się na konto, które zakładałam w sklepie – nie działa reset hasła. Ponadto reklamy sklepu nadal pojawiają się na Facebook i Instagram, a w opiniach sklepu na koncie Facebook pojawiają się kolejne opinie klientek, które podobnie jak ja mają problem z otrzymaniem środków za zwrócony towar. Proszę o pomoc w odzyskaniu środków. (czytaj więcej)

Publiczna
Otwarta

bBRAK ZWROTU ŚRODKÓW NA KONTO ZA ZWRÓCONY

W dniu 7 czerwca 2024r. w sklepie internetowym FASARDI kupiłam sukienkę. Płatności w wysokości 182, 39 zł dokonałam systemem płatności mobilnej – BLIK w dniu 07.06.2024. Zgodnie z regulaminem sklepu zwrotu dokonałam w wymaganym terminie ( zwrot został wykonany z uwagi na zły rozmiar). W dniu 28. 06.2024r. przez sklep FASARDI wystawiona została korekta faktury z tytułu zwrotu towaru. Pomimo maili w formie upomnień wysyłanych do sklepu o zwrot płatności do dnia dzisiejszego sklep nie zwrócił środków za zwrócony towar. Warto nadmienić, że nie jestem jedyną klientką sklepu, która nie dostała zwrotu należnych środków. Po opublikowaniu negatywnego komentarza na stronie sklepu w social media (Facebook), zwróciło się do mnie 4 osoby, które również zostały oszukane (czytaj więcej)

Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu pieniędzy za zwrócone zamówienie

Nie otrzymałam zwrotu pieniędzy za zamówienie które zwróciłam w dniu 17.07.2024 r. (czytaj więcej)

Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu pieniędzy za towar

Zamówienie złożone 07.08.2024r. Zamówienie zostało anulowane 12.08.2024r. Anulowanie zamówienia zostało przyjęte, faktura korygująca została zaakceptowana i do dnia dzisiejszego 06.09.2024 nie zostały zwrócone mi pieniądze. Brak jakiegokolwiek kontaktu ze sklepem, telefony milczą tak jak media społecznościowe. Proszę aby moje pieniądze do mnie wróciły i ostrzegam innych przed ta działalnością ! (czytaj więcej)

Publiczna
Rozwiązana

Brak zwrotu środków

Towar zwrócony, zwrot zaakceptowany, FV korekta i informacja o zwrocie środków z 12 lipca. Jest 5 września i brak zwrotu środków. Podejmowano próby kontaktu mailowego i telefoniczne. Bezskutecznie.(czytaj więcej)

Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu pieniędzy za zwrot towaru

Od ponad 30 dni czekam na zwrot środków za zwrócone towary. Sprawa dotyczy dwóch zamówień. Otrzymałam faktury korygujące a środków brak. Oczekuję że pieniądze zostaną natychmiast zwrócone ponieważ ja dopełniłam umowy i dokonałam zwrotu towaru w przeciągu 5 dni od ich otrzymania. (czytaj więcej)

Publiczna
Rozwiązana

Sklep nie zwraca pieniędzy za zwrócony produkt

Sklep zapewnia , że można kontaktować się poprzez infolinię jak i mailowo , wszelkie próby niestety były nie udane sklep FASARDI nie odbiera telefonu i nie odpowiada na maile Poczytałam opinie dopiero po zamówieniu i na Facebooku w opiniach większość klientów została przez nich oszukana i nie otrzymali oni zwrotu pieniędzy za odesłany towar Dostałam maila , że zwrot został rozpatrzony pozytywnie i na tym się skończyło zero odzewu zwrotu i kontaktu z nimi 179,40 zł Taką kwotę są mi winni proszę o pomoc i ukaranie tej firmy bo wyłudza pieniądze od ludzi (czytaj więcej)

Publiczna
Otwarta

BRAK ZWROTU PIENIĘDZY ZA ZWRÓCONY TOWAR

01.07.2024 złożyłam zamówienie w sklepie internetowym fasardi.com kwotę 518,40 zł. Po otrzymaniu zamówionych towarów, w dniu 04.07.2024 dokonałam zwrotu całości zamówienia. Następnie dnia 11.07.2024 dostałam wiadomość e-mail ze sklepu o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu i informację, że pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni. Dnia 22.07.2024 została wysłana do mnie faktura korekta. Niestety do dnia dzisiejszego tj. 29.08.2024 pieniądze nie zostały zwrócone, sklep nie odbiera telefonów, nie odpisuje na wiadomości e-mail. Regulamin sklepu dostępny na stronie internetowej wyraźnie mówi o 14-dniowym terminie na zwrot pieniędzy. (czytaj więcej)

Publiczna
Otwarta

Odzyskanie pieniędzy za zwrócony towar

6 lipca 2024 kupiłam w sklepie internetowym kombinezon, ale musiałam go zwrócić i zrobiłam to tego samego dnia. Sklep Fasardi w dniu 25 lipca 2024 wystawił fakturę korygującą na kwotę 154,39 zł, która miała zostać zwrócona w ciągu 14 dni. Jest 29 sierpień i nadal nie mam pieniędzy, nie można się dodzwonić, pisałam maile ale na nie nikt nie odpisuje, napisałam na WhatsApp ale tam również brak odpowiedzi. Proszę o natychmiastowy zwrot pieniędzy. (czytaj więcej)